K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai että mä tuun nauraa jokaiselle joka ei uskonu että k ja c on pari kun se tulee joskus mahdollisesti julki. Nytkin c alkanut seuraamaan mieli ry:tä ig:ssä, miksköhän.

Joopajoo. Varsinainen todiste tuokin. Itse olen alkanut ajattelemaan just päinvastoin. Nää jatkuvat pikku vihjailut on alkaneet epäilyttää. Jos oikeasti olisivat pari, luulis että osaisi kunnioittaa Kärtsän toivetta pitää asiat yksityisinä. Kyllä hän tietää jo, että kaikki stalkataan.

Joopajoo. Varsinainen todiste tuokin. Itse olen alkanut ajattelemaan just päinvastoin. Nää jatkuvat pikku vihjailut on alkaneet epäilyttää. Jos oikeasti olisivat pari, luulis että osaisi kunnioittaa Kärtsän toivetta pitää asiat yksityisinä. Kyllä hän tietää jo, että kaikki stalkataan.
Ei ole tottunut päästään vialla oleviin stalkkereihin. Kukaan normaali ihminen ei ole tottunut, että mt-ongelmaiset kyttää joka tykkäyksen ja seuraamisen.

Eilen tuli käytyä siellä kahvitilaisuudessa Helsingissä, meni 6,5 h aikaa tohon matkoineen kaikkinensa, mutta oli kyllä hienot tarjoilut ja piti täyttää oma osuus sellaiseen voittajien kirjaan. Otettiin kuvia ja sit mukaan sai tollaisen Nyt naatitaan suurvoittajan muotokuva kirjasen ja premium lähdevettä paluumatkalla. Esiteltiin siinä aulassa myös sellainen kolmas lottokone, joka otetaan käyttöön, jos nykyiset käytössä olevat hajoaa.
Hienoa 👍👍👍

Yhteistyössä