V
vierailija
Vieras
Ei puhuta valittajista, pönttö, ootpa kyllä huono tekstintulkitsija.Ei ne edes ole fanejaKuhan täällä länkyttää. Jos seurais K:ta, tietäis, että loiri-jutut ja huumori on aina kuulunut K:n somesisältöön
![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei puhuta valittajista, pönttö, ootpa kyllä huono tekstintulkitsija.Ei ne edes ole fanejaKuhan täällä länkyttää. Jos seurais K:ta, tietäis, että loiri-jutut ja huumori on aina kuulunut K:n somesisältöön
![]()
Miten tää farmikeskustelu nyt minuun liittyy, enpä oo osallistunut siihen?
Ehän ole.Sä oot kyllä aina yhtä pihalla![]()
Ilmeistä oon puhunut silloin.Kutsut naisia possuiksi.
Ollaanpa sitä nyt kovasti tuntevinaan artisti ja se, mikä on hänen juttunsa. Sä et voi tietää, mitä K:n päässä liikkuu artistiusmielessä. Ties vaikka alkais mash uppaamaan cantores minoresta biiseihinsä.Mä luulen, että tässä nyt kritisoidaan mummoja, jotka tulleet suosion myötä ”faneiksi” ilman, että tuntevat koko artistia ja sitä, mikä on hänen juttunsa.
No juuripa tämä. Discord vaurioittaa ajattelukykyä, alan uskoa yhä vakaammin.Niinno näillä kritiikkiä ei sietävillä vaan tarkoitus ankeuttaa tämä discordin kaltaiseksi jäykistelypaikaksi, vaan eipä onnistumaan.
Hyvin mahdollista, mutta ei sen takia, että mamma vinkuu täällä, että pitäisi olla erilainen kuin on.Ollaanpa sitä nyt kovasti tuntevinaan artisti ja se, mikä on hänen juttunsa. Sä et voi tietää, mitä K:n päässä liikkuu artistiusmielessä. Ties vaikka alkais mash uppaamaan cantores minoresta biiseihinsä.
Kenen possun luulet pudotettavan ekana?Ilmeistä oon puhunut silloin.
Saanko arvata, oot jodelin Käärijäkanavan vakio pärsnuolijoita. Sulla on joku jännä fiksaatio ja pelko siitä että mielipiteillä voidaan ohjailla artistia, ettå täältä kulkee joku suora radioaaltokanava Käärijän aivoihin. Ei, me ei olle täällä Jpdelissa sillä sun Käärijäkanavalla, jossa pitää lipoa ja silittää myötäkarvaan, jotta se täydellinen spessuidoli tipauttelisi sinne yksinoikeudella niitä lomakuviaan.Hyvin mahdollista, mutta ei sen takia, että mamma vinkuu täällä, että pitäisi olla erilainen kuin on.
Aivan mahtavaaEilen tuli käytyä siellä kahvitilaisuudessa Helsingissä, meni 6,5 h aikaa tohon matkoineen kaikkinensa, mutta oli kyllä hienot tarjoilut ja piti täyttää oma osuus sellaiseen voittajien kirjaan. Otettiin kuvia ja sit mukaan sai tollaisen Nyt naatitaan suurvoittajan muotokuva kirjasen ja premium lähdevettä paluumatkalla. Esiteltiin siinä aulassa myös sellainen kolmas lottokone, joka otetaan käyttöön, jos nykyiset käytössä olevat hajoaa.
Mulla jäis varmaan käymättä, koska vierastan kuvien ottamista.Eilen tuli käytyä siellä kahvitilaisuudessa Helsingissä, meni 6,5 h aikaa tohon matkoineen kaikkinensa, mutta oli kyllä hienot tarjoilut ja piti täyttää oma osuus sellaiseen voittajien kirjaan. Otettiin kuvia ja sit mukaan sai tollaisen Nyt naatitaan suurvoittajan muotokuva kirjasen ja premium lähdevettä paluumatkalla. Esiteltiin siinä aulassa myös sellainen kolmas lottokone, joka otetaan käyttöön, jos nykyiset käytössä olevat hajoaa.
Voi mamma hyvä, en ole kirjoittanut discordissa koskaan. Nauran sielläkin teille paramammoille, jotka kuvittelette olevanne idolinne pään sisälläSaanko arvata, oot jodelin Käärijäkanavan vakio pärsnuolijoita. Sulla on joku jännä fiksaatio ja pelko siitä että mielipiteillä voidaan ohjailla artistia, ettå täältä kulkee joku suora radioaaltokanava Käärijän aivoihin. Ei, me ei olle täällä Jpdelissa sillä sun Käärijäkanavalla, jossa pitää lipoa ja silittää myötäkarvaan, jotta se täydellinen spessuidoli tipauttelisi sinne yksinoikeudella niitä lomakuviaan.![]()
Siis ne kuvat tuli vaan minulle itselleni, ottivat minun puhelimella.Mulla jäis varmaan käymättä, koska vierastan kuvien ottamista.![]()
Ku en oo pahemmin seurannut tota, ja muutenkin älä jaksa.Kenen possun luulet pudotettavan ekana?
Saanko arvata, oot jodelin Käärijäkanavan vakio pärsnuolijoita. Sulla on joku jännä fiksaatio ja pelko siitä että mielipiteillä voidaan ohjailla artistia, ettå täältä kulkee joku suora radioaaltokanava Käärijän aivoihin. Ei, me ei olle täällä Jpdelissa sillä sun Käärijäkanavalla, jossa pitää lipoa ja silittää myötäkarvaan, jotta se täydellinen spessuidoli tipauttelisi sinne yksinoikeudella niitä lomakuviaan.![]()
Hyvin mahdollista, mutta ei sen takia, että mamma vinkuu täällä, että pitäisi olla erilainen kuin on.
TIetenkään ne ei ollleet Wienissä, toi on ihan järjetön väiteViittaatko ravintolan taustaan? Koska et näe mitään
Fanit luulevat olleensa Wienissä ravintolavideossa, koska B julkaisi sieltä jutun. Miksi he käyttäisivät hashtagia #IfeelSlovenia, jos he olisivat Wienissä? Se ei ole järkevää.
Jodelista näkyy puhuttavan tossa että.Voi mamma hyvä, en ole kirjoittanut discordissa koskaan. Nauran sielläkin teille paramammoille, jotka kuvittelette olevanne idolinne pään sisälläEtte te hänestä mitään salonkikelpoista iskelmälaulajaa saa, vaikka kuinka vingutte
![]()
Ää, ihan omalta itseltäni, mutta otin toki selfieitä myöskin, ne onnistui paremmin.Hyvä, koska näytit varmaan possulta.
Kukaan muu täällä ei jankkaa kuin sinä, rouva Pisarahymiö. Sama haloo joka siunatun kerta, kun joku esittää mielipiteensä. Ei se Käärijä sulle mitään brändinkiillotuspalkkiota tule maksamaan, jos niin luulet.Miten voi joku ymmärtää kaiken ihan päin persettäJos tässä jollakin on fiksaatio niin sinulla, kun on pakko jatkuvasti jankata ja valittaa samoista asioista. Plus toistaa aina nämä samat sönkkäykset (yllä), kun sulle huomautetaan asiasta.
Kukaan muu täällä ei jankkaa kuin sinä, rouva Pisarahymiö. Sama haloo joka siunatun kerta, kun joku esittää mielipiteensä. Ei se Käärijä sulle mitään brändinkiillotuspalkkiota tule maksamaan, jos niin luulet.
Tässä sulle niitä lisää. Ihan aidosti kyllä naurattaa tämä hölmöily ja sun omituinen ajattelutapasi.