V
vierailija
Vieras
Ihan normi osa-aikatyön soppari on, ei ole määritelty mitään tollaista että.Olethan. Kykenemätön normaaliin työntekoon.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihan normi osa-aikatyön soppari on, ei ole määritelty mitään tollaista että.Olethan. Kykenemätön normaaliin työntekoon.
Tiedätkö, mua ärsyttää, että täällä jatkuvasti muka tunnistetaan porukkaa. Kommentoin tänne hyvin satunnaisesti. Luin kaikki päivän kommentit läpi. Sivuja kertynyt tänäänkin päälle 20. Mikään ihme, jos 10 sivua taakse päin olikin keskustelua TML? Joka tapauksessa julkaisemattomuus ei kerro biisistä mitään. Täällä taitaa moni olettaa, että tekivät alusta loppuun valmiiksi kerralla Sloikuissa ja siinä se.Ei täällä mistään tml-biisistä ole jankattu ennen kuin tulit taas jankkaamaan. Huono biisi ilmeisesti, kun ei kiinnosta julkaista. Nyt on pari biisiä tulossa ja Taiwanissakin tehtiin jotain, joten jono on pitkä.
Tiedätkö, mua ärsyttää, että täällä jatkuvasti muka tunnistetaan porukkaa. Kommentoin tänne hyvin satunnaisesti. Luin kaikki päivän kommentit läpi. Sivuja kertynyt tänäänkin päälle 20. Mikään ihme, jos 10 sivua taakse päin olikin keskustelua TML? Joka tapauksessa julkaisemattomuus ei kerro biisistä mitään. Täällä taitaa moni olettaa, että tekivät alusta loppuun valmiiksi kerralla Sloikuissa ja siinä se.Ei täällä mistään tml-biisistä ole jankattu ennen kuin tulit taas jankkaamaan. Huono biisi ilmeisesti, kun ei kiinnosta julkaista. Nyt on pari biisiä tulossa ja Taiwanissakin tehtiin jotain, joten jono on pitkä.
Ilkeästi sanottu ja miksi, itse en ainakaan onneksi oo noin alhainen luonteeltani ja minulle kaikki ihmiset on silleen samanarvoisia.Sun kaltaiset on yhteiskunnan syöpä.
Tähän alle Lipsin sanatNeljä Euroviisufania lähetti ne, ja jotkut ihmiset todella uskoivatkin siihen (koska he HALUAVAT uskoa siihen). B ja J sanoivat, että hauskanpito lähetyksen kanssa oli mahtavaa, koska se helpotti Euroviisujen tulosten aiheuttamaa paineita (toinen suosikkina olemisesta ja toinen finaaliin pääsystä). B sanoi haastattelussa: ihmiset eivät osaa erottaa todellisuutta viihteestä.
En tiedä ei kiinnosta. Mene muualle, jos olet noin herkkänahkainen.Tiedätkö, mua ärsyttää, että täällä jatkuvasti muka tunnistetaan porukkaa. Kommentoin tänne hyvin satunnaisesti. Luin kaikki päivän kommentit läpi. Sivuja kertynyt tänäänkin päälle 20. Mikään ihme, jos 10 sivua taakse päin olikin keskustelua TML? Joka tapauksessa julkaisemattomuus ei kerro biisistä mitään. Täällä taitaa moni olettaa, että tekivät alusta loppuun valmiiksi kerralla Sloikuissa ja siinä se.
Niinpä niin va jakki.Ilkeästi sanottu ja miksi, itse en ainakaan onneksi oo noin alhainen luonteeltani ja minulle kaikki ihmiset on silleen samanarvoisia.
Somesta luet politiikkaaEn ees seuraa Kärtsää, olen täällä JO:n takia. Haluan kuitenkin pysyä ajan hermoilla ja siksi seuraan somen eri alustoja ja luen niitä monelta kantilta mm. politiikka, musiikki, tapahtumat. Sinun on sitten turha tulla tuomaan tänne mitään tietoa, jos et ole ees perillä kyseisistä asioista.
Kun ei itsestä siihen ole.En tiedä hänen prosessistaan, mutta jos näin on, niin sekin on strateginen valinta. Ja viisas sellainen. Jätetään biisien teko niille, jotka sen parhaiten osaa ja joilta tulosta syntyy.
Boikkeli taitaa tehdä ihan muita juttuja tosiaan, muu bändi tekee biisit ja neiti juoksee käsilaukun perässä.Kun ei itsestä siihen ole.
Eipä ne tuotokset, joissa ollut mukana ole pärjänneetkään. Ihan hyvä ratkaisu. Eivät enää saa keikkaakaan.Boikkeli taitaa tehdä ihan muita juttuja tosiaan, muu bändi tekee biisit ja neiti juoksee käsilaukun perässä.
Kärtsän porukkaa ei ole sanoituksissa kreditoitu Vantaalaisessa.Lauri Haav kreditoidaan People's championin sanoittajana.
Ei sillä riitä kuin kliseiseen ulinaan. Itsekään en ihmettele, että eivät enää pääse mihinkään.Eipä ne tuotokset, joissa ollut mukana ole pärjänneetkään. Ihan hyvä ratkaisu. Eivät enää saa keikkaakaan.
Kyllä takuulla saisivat jos haluaisivat. Nyt varmaan muut kuviot mielessä.Eipä ne tuotokset, joissa ollut mukana ole pärjänneetkään. Ihan hyvä ratkaisu. Eivät enää saa keikkaakaan.