K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko täällä joku sitä mieltä että tää on nyt "menneen talven lumia"?

Tarkoitan että Häärijän keltainen asu, "I'm so lonely"- vuodatukset, "olen gay/bi vaikka todellisuudessa olen hetero" ym.avaukset ovat jo väsyttäviä.

Kannattaisi K:n jo mennä uusille urille eikä jämähtyä vanhaan joka ei enää kiinnosta ketään.
Menneen talven lumia on palannut! Mahtavaa 💪🎉 Tämän tyypin mukaan ainakin viimeiset 2,5 vuotta K ja hänen tekemisensä ovat olleet ihan vanhentunut juttu 🤣

Sen verran olen ollut mukana keväästä 2023, jotta tiedän ettei täältä kannata hakea empatiaa. Niin kuin aiemmin totesin, koska asia on mielen päällä, tulin sen sanoneeksi täällä ääneen. Minusta on todella ahdistavaa, että joudun päättämään elävän olennon kohtalosta, saako se elää vai ei. Koiran, joka on ollut perheenjäsen monia vuosia. Pahoittelen, että tulin avanneeni suuni asiasta. Ymmärrän että se ärsyttää joitakin. Käyn täällä nykyään harvoin, koska en jaksa saastuttaa päätäni jatkuvilla riitelyillä. Joukossa on onneksi muutama ystävällinen ihminen. Ihmiset purkavat omaa pahaa oloaan palstoilla kuka mitenkin, yleensä haastamalla riitaa. Tämä oma avautuminen oli surullisen olon hetkellistä purkamista. Se nyt sattui tapahtumaan tällä palstalla tässä ketjussa, koska tulin katsomaan olisiko täällä jotain mielialaa piristävää, kompostin maineesta huolimatta.

Yhteistyössä