V
vierailija
Vieras
Koska kehitetään heti näitä kumppanitarinoita, siksi.Ainoa mikä tossa hiukan oudoksuttaa että miksi ei oo ollu kuvissa jos kerran mitään salailtavaa ei ole.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Koska kehitetään heti näitä kumppanitarinoita, siksi.Ainoa mikä tossa hiukan oudoksuttaa että miksi ei oo ollu kuvissa jos kerran mitään salailtavaa ei ole.
Miten niin näkyy, enpä oo tollaista huomannut.Niinpä, kyllähän Kn kuvissa aina näkyy paljonkin naisia mutta juuri yksi piilotetaan.
Seuraako muka kaikki? Eipä taida. Kaikki ne jotka seuraavat, olivat Tiksissä silloin, kun K oli vapaalla siellä kavereidensa kanssa Vipissä.Varmasti koko K:n lähikööri seuraakin "yhden loman juttua"
Samaa kaveripiiriä, hölmö.Varmasti koko K:n lähikööri seuraakin "yhden loman juttua"
Tuskinpa on.Ai että, onko seuraava sinkku Basshunterin kanssa![]()
No onhan C:kin ”työyhteys” jos kerran on K:n valmentajaNäkyikö tuossa postauksessa yhtään naista varsinaisesti. Kärtsän postauksissa naisia on ollut aina vain työyhteyksissä. Ei hän ole ennenkään varsinaisesti henkkoht elämää postannut. Joskus tietysti saaattaa näkyä jotain porukoita, joissa on paljon väkeä ja myös naisia.
Taitaa ollaAi että, onko seuraava sinkku Basshunterin kanssa![]()
Härtsä eikä Allu eikä Jaakko eikä Sonny eikä... Meninpä oikein katsomaan. Seuraavat edelleen NMSeuraako muka kaikki? Eipä taida. Kaikki ne jotka seuraavat, olivat Tiksissä silloin, kun K oli vapaalla siellä kavereidensa kanssa Vipissä.
Ai että, onko seuraava sinkku Basshunterin kanssa![]()
No hiiiiihiii. Ei treenaaminen ole Kärtsän työtä. Voisko nyt ajatella, että voi olla oikeasti vaikka vain kaveri tai jos on jotain tapailujuttua tms. se selviää sitten aikanaan, jos jatkuu. Tarviiko olla noin lapsellisen pakkomielteinen.No onhan C:kin ”työyhteys” jos kerran on K:n valmentaja![]()
Fiilikset on vähän maassa. Koira pitää viedä piikille torstaina.
Itse oot. Jännästi K ei tykkää yhdestäkään "kaverinsa" julkaisusta. Tykkäilyt loppui sopivasti joulukuussa, jolloin tapahtui myös muutakin. Mitäs siihen sanot?,Tai unohda, ei sulla mitään sanottavaa ole kuitenkaan.Samaa kaveripiiriä, hölmö.
Olethan varmasti selvittånyt miksi pitää viedä ja onko jotain tehtävissä.Fiilikset on vähän maassa. Koira pitää viedä piikille torstaina.
Siis oikeestiItse oot. Jännästi K ei tykkää yhdestäkään "kaverinsa" julkaisusta. Tykkäilyt loppui sopivasti joulukuussa, jolloin tapahtui myös muutakin. Mitäs siihen sanot?,Tai unohda, ei sulla mitään sanottavaa ole kuitenkaan.
Mä vien mun miehen piikille. Ei jaksa enää.Fiilikset on vähän maassa. Koira pitää viedä piikille torstaina.
Itse oot. Jännästi K ei tykkää yhdestäkään "kaverinsa" julkaisusta. Tykkäilyt loppui sopivasti joulukuussa, jolloin tapahtui myös muutakin. Mitäs siihen sanot?,Tai unohda, ei sulla mitään sanottavaa ole kuitenkaan.
Olet sairas, ei mulla muuta.Mä vien mun miehen piikille. Ei jaksa enää.
Kommentoin tähän nyt vielä jälkikäteen. En usko, että sulla on edes tarvetta pudottaa painoa, mutta kannattaisi joka tapauksessa vähän relata ja varsinkin lopettaa täällä sua kiusaavien trollien kanssa riitely. Saattaisi sunkin kortisolitasot laskea ja sitä kautta ehkä painokin tippua.Noi kuntovalmentajankin elämänohjeet, aivan varmasti on muuttanut jotain eli vähentänyt syömisessään ja ehkä myöskin liikunnassa, eihän -13 kg pudotus muutoin mahdollista. Itellä on lähtenyt vuodessa vain -8 kg, ja sen jälkeen hyvin hitaasti. Tänä vuonna vain kaksi kiloa joulusta, plus että itse en voi pahemmin herkkuja syödä, muutoin lihoan. Juhlatilanteet sitten erikseen tietysti.
No niin, ei sulla mitään sanottavaa ollut, koska kaveriteoriasi alkaa rakoillaSiis oikeestimiten sairas pitää ihmisen olla, että tällä tasolla stalkkaa tuntemattomien ihmisten tekemisiä?
Ei tykkäillyt ennen Seiskankaan juttua. Jos susta ei oo mitään outoa tykkäysten loppumisessa, niin ok. Mulle se on merkki, että halutaan pitää salassaKylläpä on hirveän jännää. Kärtsä saattaa joskus tykkäillä peräperää muidenkin kavereidensa jutuista ja kommentoidakin. Sit yhtäkkiä ei kuukausikaupalla laita yhtään tykkäystä. Olen huomannut tän ennenkin. Riippuu todnäk siitä, mitä algoritmi tuo hänelle fiidiin, kun seuraa kuitenkin aikamoista määrää ihmisiä. Tajua nyt, että sulla on vaan kauhea tarve sovittaa palasia yhteen. Ihan saletisti Seiskan jutun jälkeen ei ainakaan ole halunnut tykkäillä, koska sun kaltaiset tulkitsisi ne kuitenkin suhteen vahvistuksena.