K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse oot. Jännästi K ei tykkää yhdestäkään "kaverinsa" julkaisusta. Tykkäilyt loppui sopivasti joulukuussa, jolloin tapahtui myös muutakin. Mitäs siihen sanot?,Tai unohda, ei sulla mitään sanottavaa ole kuitenkaan.

Kylläpä on hirveän jännää. Kärtsä saattaa joskus tykkäillä peräperää muidenkin kavereidensa jutuista ja kommentoidakin. Sit yhtäkkiä ei kuukausikaupalla laita yhtään tykkäystä. Olen huomannut tän ennenkin. Riippuu todnäk siitä, mitä algoritmi tuo hänelle fiidiin, kun seuraa kuitenkin aikamoista määrää ihmisiä. Tajua nyt, että sulla on vaan kauhea tarve sovittaa palasia yhteen. Ihan saletisti Seiskan jutun jälkeen ei ainakaan ole halunnut tykkäillä, koska sun kaltaiset tulkitsisi ne kuitenkin suhteen vahvistuksena.

Noi kuntovalmentajankin elämänohjeet, aivan varmasti on muuttanut jotain eli vähentänyt syömisessään ja ehkä myöskin liikunnassa, eihän -13 kg pudotus muutoin mahdollista. Itellä on lähtenyt vuodessa vain -8 kg, ja sen jälkeen hyvin hitaasti. Tänä vuonna vain kaksi kiloa joulusta, plus että itse en voi pahemmin herkkuja syödä, muutoin lihoan. Juhlatilanteet sitten erikseen tietysti.
Kommentoin tähän nyt vielä jälkikäteen. En usko, että sulla on edes tarvetta pudottaa painoa, mutta kannattaisi joka tapauksessa vähän relata ja varsinkin lopettaa täällä sua kiusaavien trollien kanssa riitely. Saattaisi sunkin kortisolitasot laskea ja sitä kautta ehkä painokin tippua.

Kylläpä on hirveän jännää. Kärtsä saattaa joskus tykkäillä peräperää muidenkin kavereidensa jutuista ja kommentoidakin. Sit yhtäkkiä ei kuukausikaupalla laita yhtään tykkäystä. Olen huomannut tän ennenkin. Riippuu todnäk siitä, mitä algoritmi tuo hänelle fiidiin, kun seuraa kuitenkin aikamoista määrää ihmisiä. Tajua nyt, että sulla on vaan kauhea tarve sovittaa palasia yhteen. Ihan saletisti Seiskan jutun jälkeen ei ainakaan ole halunnut tykkäillä, koska sun kaltaiset tulkitsisi ne kuitenkin suhteen vahvistuksena.
Ei tykkäillyt ennen Seiskankaan juttua. Jos susta ei oo mitään outoa tykkäysten loppumisessa, niin ok. Mulle se on merkki, että halutaan pitää salassa

Yhteistyössä