K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juupa juu, eipä ole paljon Bojanin puolustamisia näkynyt, turha tekopyhäillä nyt kun luulee jotakuta muuta the ihmiseksi.
Kuule. Olen K-fani kuten täällä sanotaan, mutta miksi haukkuisin Bojania. Tää sairas kierre on alkanut shippaajien jatkuvasta Bojere-tyrkytyksestä, mutta ketään ei tarvitse mun mielestä haukkua. Trolleille vastailu ei kylläkään auta mitään.

Ihan varmasti oli vaan joku bugi se, että seuraus ei näkynyt. Siitähän oli silloin joskus vuosia sitten hirvee haloo, kun näytti että Bojan ja Jere ei seurais toisiaan, osalla näkyi ja osalla ei.
No eipä kyllä olekaan, vaan Dz on hyvinvointivalmentajan ihan uusin seurattu dolphinin mukaan eli välillä se seuraaminen oli poies, syytä voimme vain arvailla.

Ihan mahdollista, ja Bojan ei ole vahvistanut minkäänlaista kumppaniuttaan kys. ihmiseen myöskään.
No jos sä siihen perustat heidän seurustelun, niin sitten saat kellua siellä kieltämisen kuplassas koko loppuelämän. Bojan tuskin tulee sitä vahvistamaan, kuten ei tseikkukaan. Tosin he ovat paikallisia julkkiksia, että luulis, että viimeistään häät sitten tulee julkisuuteen.

Kuule. Olen K-fani kuten täällä sanotaan, mutta miksi haukkuisin Bojania. Tää sairas kierre on alkanut shippaajien jatkuvasta Bojere-tyrkytyksestä, mutta ketään ei tarvitse mun mielestä haukkua. Trolleille vastailu ei kylläkään auta mitään.
Minä en ole trolli, vaan aina omana itsenäni oleva, en ymmärrä sellaisen ideaa edes, luulisi K keskustelulle olevan muitakin paikkoja, jos noin heikko sietokyky muiden kritiikille.

No ihan jo heidän molempien aikataulut kertoo siitä että mitään kovin pitkiä ”pieruverkkareissa sohvalla” aikoja ei oo vietetty. Siksi varmaan myös olleet toistensa työreissuissa mukana, koska muuten aika yhdessä jäis aika vähiin. Ja varmasti he ovat olleet kahdestaan aiemminkin, tietenkin, mutta ei ehkä noin pitkään lomailun merkeissä. Eihän toi nyt ole kuin reilun vuoden suhde vasta.
Entä jos se heidän arki on keikoilla matkustamista ja työreissuja? Miksi oletat, että heidän arkensakin olisi "pieruverkkareissa sohvalla" tyyppistä? Ymmärrän, että sun arki on sellaista, mutta ei kaikilla ole samoin.

Yhteistyössä