V
vierailija
Vieras
Ihan yhtä perillä kuin sinäkin. Laitapa todisteet pöytään siitä, että viettivät valtaosan lomastaan yhdessä tai edes samassa paikassa. Niin, et taida pystyä.Täällä taas yksi joka ei ole perillä asioista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihan yhtä perillä kuin sinäkin. Laitapa todisteet pöytään siitä, että viettivät valtaosan lomastaan yhdessä tai edes samassa paikassa. Niin, et taida pystyä.Täällä taas yksi joka ei ole perillä asioista.
Kuule. Olen K-fani kuten täällä sanotaan, mutta miksi haukkuisin Bojania. Tää sairas kierre on alkanut shippaajien jatkuvasta Bojere-tyrkytyksestä, mutta ketään ei tarvitse mun mielestä haukkua. Trolleille vastailu ei kylläkään auta mitään.Juupa juu, eipä ole paljon Bojanin puolustamisia näkynyt, turha tekopyhäillä nyt kun luulee jotakuta muuta the ihmiseksi.
No eipä kyllä olekaan, vaan Dz on hyvinvointivalmentajan ihan uusin seurattu dolphinin mukaan eli välillä se seuraaminen oli poies, syytä voimme vain arvailla.Ihan varmasti oli vaan joku bugi se, että seuraus ei näkynyt. Siitähän oli silloin joskus vuosia sitten hirvee haloo, kun näytti että Bojan ja Jere ei seurais toisiaan, osalla näkyi ja osalla ei.
Ja sitten kummankaan puolisot ei ole mukana vai, koska eivät näy kuvissa?Markon kanssa. Postasi samat.
Oi, heillä on siellä ihanaa pariskunta-aikaa nelistään.Ja sitten kummankaan puolisot ei ole mukana vai, koska eivät näy kuvissa?
No sitä et sinä enkä minä tiedä.Ja sitten kummankaan puolisot ei ole mukana vai, koska eivät näy kuvissa?
Ihan mahdollista, ja Bojan ei ole vahvistanut minkäänlaista kumppaniuttaan kys. ihmiseen myöskään.Ja sitten kummankaan puolisot ei ole mukana vai, koska eivät näy kuvissa?
Ehkä tilanne rauhoittu ja sai blokattua ne hullut ja uskalsi taas laittaa seuraamisen päälle. Tai sitten kävi niin kuin joskus täällä arvelin, on unfollannut vahingossa ja huomasi sen.C seuraa taas Dtä. Niin miten se oli sen hullujen lähettämien viestien kanssa?![]()
Tseikku on sanonut, että ok, voidaan nähdä pari päivää sitä Vantaa-hemmoa, mutta sitten ollaan loppuloma Markon kanssa.Oi, heillä on siellä ihanaa pariskunta-aikaa nelistään.
No jos sä siihen perustat heidän seurustelun, niin sitten saat kellua siellä kieltämisen kuplassas koko loppuelämän. Bojan tuskin tulee sitä vahvistamaan, kuten ei tseikkukaan. Tosin he ovat paikallisia julkkiksia, että luulis, että viimeistään häät sitten tulee julkisuuteen.Ihan mahdollista, ja Bojan ei ole vahvistanut minkäänlaista kumppaniuttaan kys. ihmiseen myöskään.
Tseikku on sanonut, että ok, voidaan nähdä pari päivää sitä Vantaa-hemmoa, mutta sitten ollaan loppuloma Markon kanssa.
Lopeta jo tuo pakkomielle hulluista.Ehkä tilanne rauhoittu ja sai blokattua ne hullut ja uskalsi taas laittaa seuraamisen päälle. Tai sitten kävi niin kuin joskus täällä arvelin, on unfollannut vahingossa ja huomasi sen.
No hulluhan sä olet. T.eriLopeta jo tuo pakkomielle hulluista.
Nyt seuraa kun K on poissa ja ei ole mitään piiloteltavaa teiltä pakkomielteisiltä parittajilta.
Minä en ole trolli, vaan aina omana itsenäni oleva, en ymmärrä sellaisen ideaa edes, luulisi K keskustelulle olevan muitakin paikkoja, jos noin heikko sietokyky muiden kritiikille.Kuule. Olen K-fani kuten täällä sanotaan, mutta miksi haukkuisin Bojania. Tää sairas kierre on alkanut shippaajien jatkuvasta Bojere-tyrkytyksestä, mutta ketään ei tarvitse mun mielestä haukkua. Trolleille vastailu ei kylläkään auta mitään.
Ai koska en heti pidä Ctä kumppanina? Justiinsa.No hulluhan sä olet. T.eri
Jep, näin luulis.Todennäköisesti B ja D lähtee tuolta huomenna, jos Dz keikka Montenegrossa 27pv.
Niin täällä puhutaan B:n haisemisesta ja herkkänahkaiset alkaa heti räksyttämään. Ihan aiheellista kritiikkiä.Minä en ole trolli, vaan aina omana itsenäni oleva, en ymmärrä sellaisen ideaa edes, luulisi K keskustelulle olevan muitakin paikkoja, jos noin heikko sietokyky muiden kritiikille.
Eipä ollut silloin aiemminkaan, K on vain ystävä hänelle, samaan kaliberiin luulijoita kuulut ihan itse.Lopeta jo tuo pakkomielle hulluista.
Nyt seuraa kun K on poissa ja ei ole mitään piiloteltavaa teiltä pakkomielteisiltä parittajilta.
Varmaan Tseikku postaa bisneksestä sitten.Jep, näin luulis.
Mitä sä sekoilet?Eipä ollut silloin aiemminkaan, K on vain ystävä hänelle, samaan kaliberiin luulijoita kuulut ihan itse.
Entä jos se heidän arki on keikoilla matkustamista ja työreissuja? Miksi oletat, että heidän arkensakin olisi "pieruverkkareissa sohvalla" tyyppistä? Ymmärrän, että sun arki on sellaista, mutta ei kaikilla ole samoin.No ihan jo heidän molempien aikataulut kertoo siitä että mitään kovin pitkiä ”pieruverkkareissa sohvalla” aikoja ei oo vietetty. Siksi varmaan myös olleet toistensa työreissuissa mukana, koska muuten aika yhdessä jäis aika vähiin. Ja varmasti he ovat olleet kahdestaan aiemminkin, tietenkin, mutta ei ehkä noin pitkään lomailun merkeissä. Eihän toi nyt ole kuin reilun vuoden suhde vasta.
Niin, paritat C:lle?Mitä sä sekoilet?