V
vierailija
Vieras
No ei kai nyt tossareita haukkuva tossari ole, tyhmeliini.Niin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ei kai nyt tossareita haukkuva tossari ole, tyhmeliini.Niin?
Ei ollut riehumista, idari.Aito oli tänään täällä aiemmin päivällä riehumassa.
Taisit ihan itse vähän riehua. Tai jäädä alakynteenAito oli tänään täällä aiemmin päivällä riehumassa.
Terve Aito. Oli kyllä.Ei ollut riehumista, idari.
Ei ollut, itse riehuit.Terve Aito. Oli kyllä.
Ne ei todellakaan ole Vitan ottamia, hän osaa katsoa kuvakulmat ja rajaukset paljon paremmin stooreihin.Ja ottanut ne Boitsun kuvat koneessa
Kyllä sä olet vaan TYHMÄNo ei kai nyt tossareita haukkuva tossari ole, tyhmeliini.
Ai, mulle tapahtui Peksiä ja K:ta seuratessa.. Isolla teellä.Eikö tämä Heated Rivalry -huuma ole aivan vastaava ilmiö kuin mitä monelle tapahtui K ja B seuratessa?
Juuri niin. Ja Vitaako katsoi niin pehmeästi.Ne ei todellakaan ole Vitan ottamia, hän osaa katsoa kuvakulmat ja rajaukset paljon paremmin stooreihin.
Vieläkö sekin elää?Aito oli tänään täällä aiemmin päivällä riehumassa.
Se on varmaan se sama, joka aina väitti, että joku kirjoittajista ei itse tiedä, että on täälläNo ei kai nyt tossareita haukkuva tossari ole, tyhmeliini.
Älähän nyt. Olen vaan lukenut ne viestit ja kyllä siellä tossarit oli huutamassa herjoja ja sekoilemassa.Ei ollut, itse riehuit.
Tyhmä on se, joka ei pysy perässä. Eli sinä.Kyllä sä olet vaan TYHMÄ![]()
Höpön höpön.Älähän nyt. Olen vaan lukenut ne viestit ja kyllä siellä tossarit oli huutamassa herjoja ja sekoilemassa.
Joo ja on näköjään nytkin täälläVieläkö sekin elää?
Niin, tarkoitin kyllä että Djezla on ne ottanut, tietenkin, kun siihen kommentoin.Ne ei todellakaan ole Vitan ottamia, hän osaa katsoa kuvakulmat ja rajaukset paljon paremmin stooreihin.
Joo mutta se 2.2. parvekekuva oli Thaimaasta myös.BK discordissa on 4.2. postaus Vita on Thaimaassa.
Mikä kuva se on?Joo mutta se 2.2. parvekekuva oli Thaimaasta myös.
Bangkokista hotellista.Mikä kuva se on?
Stalkkeri fani twitterissä kirjoitti silloin et B ja Jure on menneet Thaikkuihin.Bangkokista hotellista.
Ups olikin 5.2.BK discordissa on 4.2. postaus Vita on Thaimaassa.
Ja sinä uskoit, pölvästi.Stalkkeri fani twitterissä kirjoitti silloin et B ja Jure on menneet Thaikkuihin.