V
vierailija
Vieras
Näytän ikäistäni vanhemmalta. Kuuntelen joksuja tauotta.Olet liian nuori minun makuuni.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Näytän ikäistäni vanhemmalta. Kuuntelen joksuja tauotta.Olet liian nuori minun makuuni.
Täh, en minä häntä hauku, päinvastoin.Kekätossari nyt vaan on vähän yksinkertainen, löytänyt muffarin haukkumisista kodin.
En tiedä muista, mutta meidän mukula syö vitanalleja.Tiivistäiskö joku, mitä vtun väliä on jollain Vitalla ja musuinflulla ja rasvalettihiirellä
Itse olet ku syytät väärää puuta.Kyllä sä olet vaan TYHMÄ![]()
Ne on lääketeollisuuden asettama ansa.En tiedä muista, mutta meidän mukula syö vitanalleja.
Ja K postasi BojaniaOletettavasti sen takia C ei eilen mitään postannutkaan kun K lähtenyt tänään kotia kohti, niin siellä on vietetty viimeistä päivää tiiviisti yhdessä haikeita heippoja toivotellen.
Yksinäiset mummotTossarit meni pahasti halpaan, koska Jerppu flirttailee kaikille, myös vastakkaiselle sukupuolelle, ja elämättömän nuoruuden taaplanneet mummot näkivät Bojanissa turvallisen seksuaalisten halujensa kanavan. Jerpan välityksellä
TwitterissäMissä todisteet Juresta Thaimaassa?
Jure ei ole Twitterissä.Twitterissä
Se penkkikuva oli otettu varmaankin edellispäivänä, koska siinä oli han samat vaatteet kuin kadullakävelyssä. Klla oli paita käsivarrella. K on jopa saattanut jo eilen lähteä eteenpäin saarelta. Suomen lennot lähtee Bangkokista ja KohSamuilla on lentokenttä, josta lentää sinne puolessatoista tunnissa. Ainakin joskus oli näin, tuskin on muuttunut.Ja K postasi Bojania![]()
Voi sinua raukkaa.Yksinäiset mummot![]()
30.1. konsertti PtujissaMehän emme myöskään tiedä, milloin Bojan oikeasti oli lentokoneessa , vaikka kuvat onkin julkaistu 4.2, saattoivat hyvinkin olla pari päivää vanhoja
Postasi kuitenkin, kun senhän piti olla Cn kanssa hyvästelemässä.Se penkkikuva oli otettu varmaankin edellispäivänä, koska siinä oli han samat vaatteet kuin kadullakävelyssä. Klla oli paita käsivarrella. K on jopa saattanut jo eilen lähteä eteenpäin saarelta. Suomen lennot lähtee Bangkokista ja KohSamuilla on lentokenttä, josta lentää sinne puolessatoista tunnissa. Ainakin joskus oli näin, tuskin on muuttunut.
4.2. matkusti.30.1. konsertti Ptujissa
31.1.–1.2. viikonloppu hotellissa: kuvassa B ja Kris hotellihuoneessa
2.2. JO palaa Ljubljanaan: Pinon story Nacesta
3.2. Bojan matkustaa Bangkokiin Dzin kanssa, en tiedä olivatko muut bändin jäsenet samassa koneessa vai eivät
Juu. Itse ajattelin jo eilen sen kuvan nähtyäni, et onkohan jo lähdössä, kun postaa selvästi vanhaa kuvaa.Postasi kuitenkin, kun senhän piti olla Cn kanssa hyvästelemässä.
Veetiltä unohtui yksi vetistäväsilmäinen keltanaama. Kas tässäTääl on niin noloa mammaa, jotain päivämääriä luetellaan![]()
Ja sinä olit koneessa, kun näitä Dzn siellä mutta et muita Joksuja?30.1. konsertti Ptujissa
31.1.–1.2. viikonloppu hotellissa: kuvassa B ja Kris hotellihuoneessa
2.2. JO palaa Ljubljanaan: Pinon story Nacesta
3.2. Bojan matkustaa Bangkokiin Dzin kanssa, en tiedä olivatko muut bändin jäsenet samassa koneessa vai eivät
Tääl on niin noloa mammaa, jotain päivämääriä luetellaan![]()
Tuskinpa, lento kestää yli 10 tuntia.4.2. matkusti.
Samat mammatTääl on niin noloa mammaa, jotain päivämääriä luetellaan![]()
Eiköhän tässä ollut kyseessä sen haarukointi, että Dzn kanssa on lennetty ja vietetty aikaa ennen kuin on Kta nähty myöhemmin.Haarukoitteko te mahdollisesti aikaväliä ja päivämäärää, jolloin nuorempi slovakki on ehtinyt antanut vanhemmalle mentorilleen villit prisma-anaalit?![]()