V
vierailija
Vieras
Kannattaa olla hiljaa, jos et ees seuraa näitä henkilöitä.Kukaan ei täällä voi määräillä mitä muut keskustelee, yhtä typeriä sun omatkin kommenttis on. Niin että turvat tukkoon jos ei meno miellytä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kannattaa olla hiljaa, jos et ees seuraa näitä henkilöitä.Kukaan ei täällä voi määräillä mitä muut keskustelee, yhtä typeriä sun omatkin kommenttis on. Niin että turvat tukkoon jos ei meno miellytä.
Millähän perusteella? Oot väärässä ensinnäkin.Discordin misogynisti-Misti taas paikalla![]()
Sulle mustaKannattaa olla hiljaa, jos et ees seuraa näitä henkilöitä.
Hyvä jos joku muistuttaa sua käytöstavoista, toivottavasti noudatat niitä neuvoja.Kai sitä silti voi yrittää käytöstavoista ja ihmisyydestä muistutella. Saattaa se johonkin tarttua, tai sitten ei, mutta yritetty on.
Voisit tosiaan olla.Kannattaa olla hiljaa, jos et ees seuraa näitä henkilöitä.
Ei se ketään kylläkään taida harmittaa. Tai no ehkä tossareita. Selvähän se on, että on liikuttu samoissa porukoissa ja samoissa majoituksissa (huom noissa on tainnut kaikissa olla useita huoneita yms.). Suoraviivaiset oletukset siitä, että kyseessä on suhde, saattaa kyllä hieman ärsyttää. Vaikka tällainen oletus on tosi helppo tehdä, se ei välttämättä ole totuus. Kyse ei ole kieltämisestä, harmituksesta tms vaan siitä, että lopultakaan emme tiedä ja siksi ei kannata väittää mitään.Jotain kävi harmittamaan kun K ja pikkuveli sekä C on olleet saman seinän vieressä![]()
Onko toi sun aamun tuotos?Sulle musta![]()
Minä seuraan.Voisit tosiaan olla.
Ai sinä oot noin vanha, no riitely pitää vireänä varmaan.Sinä olet varmaan silloin 50-luvulla mannekiinikoulussa kävellyt paljonkin varpailla![]()
Seuraan J ja B suhteen kehittymistä kyllä.Minä seuraan.Sinä et, joten ole hiljaa.
Sano tämä tolle joka aloitti taas Cn haukkumisen. Ketään muuta ei haittaa vaikka olisivat kuinka läheisissä väleissä tai ihan vaan kavereita.Ei se ketään kylläkään taida harmittaa. Tai no ehkä tossareita. Selvähän se on, että on liikuttu samoissa porukoissa ja samoissa majoituksissa (huom noissa on tainnut kaikissa olla useita huoneita yms.). Suoraviivaiset oletukset siitä, että kyseessä on suhde, saattaa kyllä hieman ärsyttää. Vaikka tällainen oletus on tosi helppo tehdä, se ei välttämättä ole totuus. Kyse ei ole kieltämisestä, harmituksesta tms vaan siitä, että lopultakaan emme tiedä ja siksi ei kannata väittää mitään.
Et osaa ees lukea, no ei ollut ylläri.Odotinkin jo, että saat vastineesi kirjoitettua ja arvasin, että tartut tuohon sulta-sanaan. Miten ihmeessä sait tämän jutun käännettyä siihen, et kyse olisi minun vakiokommentista (jollaista ei ole), vaikka kyse oli selvästi SINUN kirjoittamastasi sädekehän kiillotus -jutusta, jota on täällä viljelty todella paljon. Älä yritä väittää, ettet sitä ole täällä nähnyt. Saanen epäillä, ettei ollut sinultakaan eka kerta. Tuohan on vakiofraas aina, kun joku esittää vastakkaisia näkemyksiä ja vaikkapa puolustaa jotain ihmistä. Täytyy olla huono itsetunto, jos pitää sellaista itsensä korottamisena.
Ihan faktuaalisia havaintoja vain.Sano tämä tolle joka aloitti taas Cn haukkumisen. Ketään muuta ei haittaa vaikka olisivat kuinka läheisissä väleissä tai ihan vaan kavereita.
Kehittyy koko ajan eri suuntaan kuin toivoisit. K vielä eronkin jälkeen viehättyy isotissisistä vaaleaveriköistä ja Bojanin suhde naiseen on vakiintunut. Kannattaisi nyt viimeistään etsiä uusia harrastuksia.Seuraan J ja B suhteen kehittymistä kyllä.
Ai eiEi se ketään kylläkään taida harmittaa. Tai no ehkä tossareita. Selvähän se on, että on liikuttu samoissa porukoissa ja samoissa majoituksissa (huom noissa on tainnut kaikissa olla useita huoneita yms.). Suoraviivaiset oletukset siitä, että kyseessä on suhde, saattaa kyllä hieman ärsyttää. Vaikka tällainen oletus on tosi helppo tehdä, se ei välttämättä ole totuus. Kyse ei ole kieltämisestä, harmituksesta tms vaan siitä, että lopultakaan emme tiedä ja siksi ei kannata väittää mitään.
Siinähän seuraat.Seuraan J ja B suhteen kehittymistä kyllä.
Faktuaalinen havainto: olet sairas ja ilkeä ihminen, päästä jo irti bk-shipistä ja anna poikien elää omaa elämää niiden ihmisten kanssa jotka ne on itse ystävikseen ja kumppaneikseen valinneet.Ihan faktuaalisia havaintoja vain.
Mitä ihmettä? Kummassakin seinässä on halkeamia, joo, mutta ne halkeamat nimenomaan eivät ole identtiset. Tsiisus.Tekeekö ne niihin seiniin ihan identtiset halkeamatkin? Aika taitavia ne thaimaalaiset
Jaa että yksinkertainen, kun ei osta kaikkea sontaa, mitä täällä kirjoitetaan? Sovitaan sitten niin.Ei toi ole kuin vähän yksinkertainen tyyppi, joka päässään kääntää kaiken sellaiseksi kuin haluaa ja kirjottaa tänne pitkiä tekstejä niistä. Ei vaan kestä sitä, että Kärdellä on nainen.
Kirjoittelen mitä haluan ja tämä paikka on kritisointiakin varten.Faktuaalinen havainto: olet sairas ja ilkeä ihminen, päästä jo irti bk-shipistä ja anna poikien elää omaa elämää niiden ihmisten kanssa jotka ne on itse ystävikseen ja kumppaneikseen valinneet.
Ja onneksi he ovat valinneet myös toisensa elämäänsä ainakin ystävikseen, nytkin vaatinut varmaan jonkin verran järjestelyitä, että on tuo porukka saatu samaan aikaan samaan paikkaan, mutta he ovat päättäneet olla toistensa elämässä läsnä, mikä minusta on itse asiassa aika ihaltavaa ja onhan siinä jotain ihmeellistä, että voi jostain euroviisuista löytää tollaisen sydänystävän. Oon vähän kateellinen oikeestaan, mulla ei oo ihan tollasta ystävää elåmässä kyllä.Faktuaalinen havainto: olet sairas ja ilkeä ihminen, päästä jo irti bk-shipistä ja anna poikien elää omaa elämää niiden ihmisten kanssa jotka ne on itse ystävikseen ja kumppaneikseen valinneet.
Sen huomaaJa onneksi he ovat valinneet myös toisensa elämäänsä ainakin ystävikseen, nytkin vaatinut varmaan jonkin verran järjestelyitä, että on tuo porukka saatu samaan aikaan samaan paikkaan, mutta he ovat päättäneet olla toistensa elämässä läsnä, mikä minusta on itse asiassa aika ihaltavaa ja onhan siinä jotain ihmeellistä, että voi jostain euroviisuista löytää tollaisen sydänystävän. Oon vähän kateellinen oikeestaan, mulla ei oo ihan tollasta ystävää elåmässä kyllä.
Kestät sitten varmaan myös Bojanin ”kritisoinnin”?Kirjoittelen mitä haluan ja tämä paikka on kritisointiakin varten.
Esimerkiksi kansalaisopistoissa on erilaisia kursseja, sieltä voi löytää jutteluseuraa. On myös erilaisia avustuspalveluita yksinäisille. Kannattaa rohkeasti vaan mennä, muita kaltaisiasi löytyy!Ja onneksi he ovat valinneet myös toisensa elämäänsä ainakin ystävikseen, nytkin vaatinut varmaan jonkin verran järjestelyitä, että on tuo porukka saatu samaan aikaan samaan paikkaan, mutta he ovat päättäneet olla toistensa elämässä läsnä, mikä minusta on itse asiassa aika ihaltavaa ja onhan siinä jotain ihmeellistä, että voi jostain euroviisuista löytää tollaisen sydänystävän. Oon vähän kateellinen oikeestaan, mulla ei oo ihan tollasta ystävää elåmässä kyllä.