V
vierailija
Vieras
Sinä matkit minua ja oot tehnyt miusta parodiahahmon jota pilkkaatLopetapa kiusaaminen kiitos, minä en tiedä taas sinua ollenkaan varmastikaan, muitakin tossareita täällä on ollut tietty.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sinä matkit minua ja oot tehnyt miusta parodiahahmon jota pilkkaatLopetapa kiusaaminen kiitos, minä en tiedä taas sinua ollenkaan varmastikaan, muitakin tossareita täällä on ollut tietty.
Jere ja Bojan ovat yhdessä nytten. Ei heitä naiset kiinnosta.C unfollannut D:n. Onkohan tullut sanomista...Muutenkin ollut somessa nyt hiljaa.
En ole hahmo, eikä me tunneta toisiamme, lopeta jo kiitos. Kirjoittelet mitä haluat ja minä omiani, en jatka tätä keskustelua enää. Täällä ei ole kenenkään pakko olla, jossei viihdy.Sinä matkit minua ja oot tehnyt miusta parodiahahmon jota pilkkaat
Jere ja Bojan ovat yhdessä nytten. Ei heitä naiset kiinnosta.
C unfollannut D:n. Onkohan tullut sanomista...Muutenkin ollut somessa nyt hiljaa.
Ihan aiheesta sinua huomautan. Minä olen alkuperäinen kekätossari ja minusta sinun käytös on kuvottavaa. Et voi tuolla tavalla vaan omia toisen kommentoijan tyyliä ja alkaa matkimaan sitä. Yrität tehdä minusta tyhmän hahmosi kautta.En ole hahmo, eikä me tunneta toisiamme, lopeta jo kiitos. Kirjoittelet mitä haluat ja minä omiani, en jatka tätä keskustelua enää. Täällä ei ole kenenkään pakko olla, jossei viihdy.
Trollolloooo toope.Jere ja Bojan ovat yhdessä nytten. Ei heitä naiset kiinnosta.
Minä haluan keskustella vielä. Älä määräile.Olet myöhässä ja asiaa käsitelty jo, joten lue viestit.
Juuri näin. Mistä nämä mitään tietämättömät tampiot tulevat tänne.Olet myöhässä ja asiaa käsitelty jo, joten lue viestit.
Pudottamaan maan pinnalle teitä ylimielisiä kaiken-muka-tietäviäJuuri näin. Mistä nämä mitään tietämättömät tampiot tulevat tänne.
Lue ne viestit sitten. Siellä on jo näkemyksiä asiasta useammalta kantilta. Et tuonut mitään uutta tähän juttuun tällä. Mitään keskusteltavaa siis ei ole. Tietysti jos jankkaaminen samoista asioista on keskustelua sun mielestä, niin ...Minä haluan keskustella vielä. Älä määräile.
Minä en ole keskustellut aiheesta vielä ja haluan keskustella siitä juuri nytten. -eriLue ne viestit sitten. Siellä on jo näkemyksiä asiasta useammalta kantilta. Et tuonut mitään uutta tähän juttuun tällä. Mitään keskusteltavaa siis ei ole. Tietysti jos jankkaaminen samoista asioista on keskustelua sun mielestä, niin ...
Minä en kirjoittanut tätä. Tämäkin oli trollin kynästä.Sinä matkit minua ja oot tehnyt miusta parodiahahmon jota pilkkaat
No höhhöhöö, minä en kyllä tiedä ketään kekää ainemmin käyttänyttä kyllä, jälkeenpäin matkijoina esiintyneitä kyllä, plus en mieti muita kirjoittajia ku tänne kirjoittelen niin vaikea ottaa tollaisiin mitään kantaa, ite vaan tiedän mitä oon minnekin kirjoitellut ja niistä voi sit minulta kysyä, josson epäselvää, sillähän se varmistuu et on minun itseni kirjoittamia, minä en noiden trollauksien päälle ymmärrä mitään. Ihan helppoa ainakin itelleni omana itsenä olla.Ihan aiheesta sinua huomautan. Minä olen alkuperäinen kekätossari ja minusta sinun käytös on kuvottavaa. Et voi tuolla tavalla vaan omia toisen kommentoijan tyyliä ja alkaa matkimaan sitä. Yrität tehdä minusta tyhmän hahmosi kautta.
Minä en kirjoittanut tätä. Tämäkin oli trollin kynästä.
Eli täälläkö on kahta tossaria kiusaava trolli sitten?Minä en kirjoittanut tätä. Tämäkin oli trollin kynästä.
Tää on kyllä erikoista. Onko C yrittänyt bondata "tyttöjen kesken" ja kuvitellut saavansa uuden kaverin Kn piireistä. Mikä pettymys kun ei toinen kiinnostunutkaan.C unfollannut D:n. Onkohan tullut sanomista...Muutenkin ollut somessa nyt hiljaa.
Pudottamaan maan pinnalle teitä ylimielisiä kaiken-muka-tietäviä
Ei sinua trollina varmastikaan asia häiritse. Olet rakastunut luomaasi kekätossari hahmoon.No höhhöhöö, minä en kyllä tiedä ketään kekää ainemmin käyttänyttä kyllä, jälkeenpäin matkijoina esiintyneitä kyllä, plus en mieti muita kirjoittajia ku tänne kirjoittelen niin vaikea ottaa tollaisiin mitään kantaa, ite vaan tiedän mitä oon minnekin kirjoitellut ja niistä voi sit minulta kysyä, josson epäselvää, sillähän se varmistuu et on minun itseni kirjoittamia, minä en noiden trollauksien päälle ymmärrä mitään. Ihan helppoa ainakin itelleni omana itsenä olla.
Ihan oikeassahan hän on.Trollolloooo toope.
Jaa alkoiko sädekehän kiillotus taasOlitpa innoissasi tulossa tänne omasta mielestäsi jymyjutun kanssa, mehustelemaan juoruilunhalussa. Mut voivoi kun tässäkään ei taida olla kyse mistään kummemmasta. Ehkä on joku bugi igssä tai C sai tarpeekseen hullujen viesteistä.
Tää on kyllä erikoista. Onko C yrittänyt bondata "tyttöjen kesken" ja kuvitellut saavansa uuden kaverin Kn piireistä. Mikä pettymys kun ei toinen kiinnostunutkaan.
Mut miks ei C seuraa Bojania, missään kohtaa ole alkanutkaan seurata? Onko KB ollut niin toistensa kainalossa kiinni ettei ole päässyt edes käsipäivää sanomaan?
En ole hahmo, vaan tota kekä sanaa käyttänyt ihminen, koska se on minun normopuhekieltä ihan, ei minusta tartte käyttää mitään nimikettä, sillä nimimerkitön olen. Jossei halua siis.Ei sinua trollina varmastikaan asia häiritse. Olet rakastunut luomaasi kekätossari hahmoon.
Joku täällä on luonut meistä tossareista parodiahahmon, jota vetää täällä. Toivottavasti ihmiset ymmärtävät että on roolihahmo, jonka kautta pilkkaa meitä ja yrittää saada meidät syylliseksi Jodelin kirjoituksiin.Eli täälläkö on kahta tossaria kiusaava trolli sitten?
Eikö sulla mene jakeluun, että sinä et ole mikään ylimode täällä? Ei minua kiinnosta mitä sinä haluat muiden tekevän, menepäs nyt vaikka päiväunille.Lue ne viestit sitten. Siellä on jo näkemyksiä asiasta useammalta kantilta. Et tuonut mitään uutta tähän juttuun tällä. Mitään keskusteltavaa siis ei ole. Tietysti jos jankkaaminen samoista asioista on keskustelua sun mielestä, niin ...