V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kerro kaikki! Täs on kysytty jo ihan kaikki ja vastauksia ei ole tullut!Kysy minulta joku fakta. Et ole vielä tähän mennessä kysynyt yhtäkään.
Mitä sitten oikein teet täällä meidän kanssamme, kun olet noin erinomainen. Etsi kaltaistasi seuraa jostain muualta.Kenelläkään muulla artistilla ei oo tällasia faneja!Puolustavat viimeiseen asti, vaikka tietävät olevansa väärässä! Tai sitten ovat yhtä yksinkertaisia kuin idolinsa.
Samaa minäkin odottaisin.Kerro kaikki! Täs on kysytty jo ihan kaikki ja vastauksia ei ole tullut!
Kerro kaikki! Täs on kysytty jo ihan kaikki ja vastauksia ei ole tullut!
Perus jodel-trollivastausKenelläkään muulla artistilla ei oo tällasia faneja!Puolustavat viimeiseen asti, vaikka tietävät olevansa väärässä! Tai sitten ovat yhtä yksinkertaisia kuin idolinsa.
Se olin minä joka niin sanoin. Jollet itse tiedä mitä olet väittänyt, mun ei kannata siitä sua muistuttaa. En todellakaan halua toistaa typeryyksiä.Et edelleenkään ole kysynyt minulta yhtäkään, väittänyt vaan minun väittäneen jotakin.
Anna tulla nyt kaikki faktat kerralla, on jo kysytty moneen kertaan!Et edelleenkään ole kysynyt minulta yhtäkään, väittänyt vaan minun väittäneen jotakin.
Eiköhän ole ottanut opikseen. Jos kerran sanonut jotain, tuskin tarkoittaa, ettei koskaan voisi asia olla toisin.Euroviisuissa oli ulkona palaneen näköisenä joku postaus ja puhui käyttävänsä kookosrasvaa.
Totta kai sinä oot satunnaiskävijä. Totta kai sinä tulit pitkästä aikaa katsomaan mikä meno. TOTTA KAI.Huomaa kyl, et jotkut viettää ihan liikaa aikaa täällä ja muilla palstoilla ku tietää jo jotkut hemmetin Anitat ja Sarit nimeltä, ja osaa epäillä niitä jo muutamasta viestistäjotenki surullista, ihan näiden rouvien ja niiden epäilijöiden puolesta. Veikkaan et aika moni on ihan vaan satunnaiskävijöitä täällä, minäkin. Tulin kattoo pitkästä aikaa mikä meno ku tiesin et säpinää täältä löytyy nyt ku on kärtsä Seiskan kannessa. Säpinää joo, mut aika paljon pitää ohittaa näitä outoja "musta keskisormi" ja "tungen sormeni perseeseen, laitatko rasvaa" viestejä???! Niinku what........ Nyt se vanha kunnon klassikko: lääkkeet!
Voisitko kerrata ne kysymykset? Sen verran epäselvästi olet ne artikuloinut, että tarvitsen kertaustaAnna tulla nyt kaikki faktat kerralla, on jo kysytty moneen kertaan!
Lapset kuitenkin rokotettu.Miten ne on kumottu? Ei edelläänkään käytä suojakertoimia vaan kookosrasvaa. Rokotevastainen on velikin hänellä.
Ei kyllä siltä näytä. Ootko dä edes katsonut Kn stooreja?Eiköhän ole ottanut opikseen. Jos kerran sanonut jotain, tuskin tarkoittaa, ettei koskaan voisi asia olla toisin.
Moneen suuntaan huidot, aiemmin se olin minä kekätossari.Eikö sulla Pentti ole kotitöitä?
Ootko heidän terkka? Rikot vaitiolovelvollisuutta, jos näin on.Lapset kuitenkin rokotettu.
Onko Joksut jo Sloveniassa?
Onko dementia iskenyt, että et muista edes omia sanomisiasiVoisitko kerrata ne kysymykset? Sen verran epäselvästi olet ne artikuloinut, että tarvitsen kertausta
Niin eli Pentti.Moneen suuntaan huidot, aiemmin se olin minä kekätossari.
Olen.Ei kyllä siltä näytä. Ootko dä edes katsonut Kn stooreja?
Itkettääkö pientä vaja kkia, kun tyhmä nukkeleikkisi ei mennytkään niin kuin ajattelit?Aika inhottavaa porukkaa sitten, iloitsevat toisen surusta. Ajattelin, ettei ne nyt niin pahoja ihmisiä olisi, mutta taisin olla väärässä.
Olen heidän äitinsä.Ootko heidän terkka? Rikot vaitiolovelvollisuutta, jos näin on.
Ei ole nimeni, tossakin huutelit sitä jollekulle muulle.Niin eli Pentti.
Niin varmaan. Keksisit säki jotain parempaa tekemistä lauantai-iltaan.Olen heidän äitinsä.
Eiköhän ole ottanut opikseen. Jos kerran sanonut jotain, tuskin tarkoittaa, ettei koskaan voisi asia olla toisin.