V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Perseelleen meni.Mites se Markun ja Bojanin mäenlasku meni? Oon ollut poissa palstalta ja kiinnostaa miten kävi.
Toinen ainakin kirjottaa ihan samanlaista salaliittoteoriaa muuallakin.Ne taitaa olla molemmat aika hörhöjä![]()
No voi, kuinka niin? Vai oliko hyväkin juttu.Perseelleen meni.
Ai Pirjo vai?Toinen ainakin kirjottaa ihan samanlaista salaliittoteoriaa muuallakin.
Sepä nähdään sitten kuinka toi Euroopan kiertuekin myy, melko laajaksi tehty.Ai miten niin laskenut.Ei mitenkään merkittävästi.Hiukan vain tasaantunut ja vain kotimaassa.
Miten ne on kumottu? Ei edelläänkään käytä suojakertoimia vaan kookosrasvaa. Rokotevastainen on velikin hänellä.No niin. Pääsihän trolli taas mieliaiheeseensa. Nämä kaikki on taidettu jo moneen kertaan kumota. Mulle riitti taas tää paskanjauhanta. Ei jaksa miljoonatta kertaa samoja juttuja jankata. Saat mädätä rauhassa täällä kompostissa itseksesi.
Voi sinua reppanaa, kun sulla ei oo faktaa asiasta, pitää vaan alentaa toisia ylentääksen itseä ja idoliasi.Voi sinua reppanaa, kun lähdet näihin juttuihin mukaan, autistille ymmärrettävää.
Isoveljellä on edelleen tili Twitterissä. Jos ei ole poistunut sitä. Sieltä paljastui kunnon rokote vastainen perussuomalainen. En siis ihmettele jos K jakaa veljensä ajatusmaailma. Muistanko väärin mutta tekikö K ennen suosiota kondomeja kritisoivan videon?Miten ne on kumottu? Ei edelläänkään käytä suojakertoimia vaan kookosrasvaa. Rokotevastainen on velikin hänellä.
Voi sinua reppanaa, kun ravaat keikoilla ja teet päässäsi olettamuksia ihmisestä, jota et oikeasti tunne.Voi sinua reppanaa, kun sulla ei oo faktaa asiasta, pitää vaan alentaa toisia ylentääksen itseä ja idoliasi.
Isoveljellä on edelleen tili Twitterissä. Jos ei ole poistunut sitä. Sieltä paljastui kunnon rokote vastainen perussuomalainen. En siis ihmettele jos K jakaa veljensä ajatusmaailma. Muistanko väärin mutta tekikö K ennen suosiota kondomeja kritisoivan videon?
Isoveljellä on edelleen tili Twitterissä. Jos ei ole poistunut sitä. Sieltä paljastui kunnon rokote vastainen perussuomalainen. En siis ihmettele jos K jakaa veljensä ajatusmaailma. Muistanko väärin mutta tekikö K ennen suosiota kondomeja kritisoivan videon?
Voi reppanaa, kun edelleenkään sulta ei löydy faktoja näiden kumoamiseen.Voi sinua reppanaa, kun ravaat keikoilla ja teet päässäsi olettamuksia ihmisestä, jota et oikeasti tunne.
Mikään ei viittaa siihen, että velipoika kannattaisi erilaista ideologiaa.Eli olet päässäsi kehittänyt oletukset ihmisestä![]()
Voi reppana, löytyykö sulta faktoja? Ei, arvasinkin.Voi reppanaa, kun edelleenkään sulta ei löydy faktoja näiden kumoamiseen.
Olen faktat jo kertonut. Sinulta niitä ei ole näkynyt!?Voi reppana, löytyykö sulta faktoja? Ei, arvasinkin.
Mikään ei viittaa siihen, että velipoika kannattaisi erilaista ideologiaa.
Laitapa todisteet, kiitos.Olen faktat jo kertonut. Sinulta niitä ei ole näkynyt!?
Kyllä käytös ja elämäntavat puhuvat puolestaan.Mä nyt täältä sivustaseuraajana kommentoin, että aika paksua sulta olettaa asioita ja tuoda faktoina.
Miks ravaat keikoilla ja itket niiden perään, jos sun ainoa tarkoitus on mustamaalata artisti?Olen faktat jo kertonut. Sinulta niitä ei ole näkynyt!?
Sä et oo kumonnut väitteitä mitenkään! Yritä edes!Laitapa todisteet, kiitos.
Odottelen edelleen todisteita.Sä et oo kumonnut väitteitä mitenkään! Yritä edes!
No katso kuvia thaikuista, ei oo suojakertomia käytetty. Ja aiemmissa postauksissaan on kertonut käyttävänsä kookosrasvaa. Mitä muita todisteita oot vailla? Ja missä ne sun faktat? Ei oo edelleenkään näkyny!?Odottelen edelleen todisteita.