V
vierailija
Vieras
Itselläs tais mennä. Mutta tiedätkö, ei ole mitään hätää.Luuletko että mua kiinnostaa koko juttu? Naureskelen teille, kun teillä meni pasmat ihan sekaisin.![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itselläs tais mennä. Mutta tiedätkö, ei ole mitään hätää.Luuletko että mua kiinnostaa koko juttu? Naureskelen teille, kun teillä meni pasmat ihan sekaisin.![]()
No niiin, anna tulla. Päästä kaikki viha ulos ihan rauhassa. Tarvittaessa ota avuksi vaikka joku sohvatyyny jota voit paiskoa.Ai täällä on paikalla tommonen palstan oma pikku paskakatetri! TröööötTÄÄLTÄ TULEE!
Jeeee! Mä oon niin team Kannukka! Go girl! F*ck yeah.NM ei luovuta. NM:n kosto on raju. Mission not accomplished.
UuuuuSun kirjoittelut kertoo ihan riittävästi siitä, millainen olet.
Uuu. Älä kuienkaan nyt anna sen pullottavan otsasuonen näkyä.Itselläs tais mennä. Mutta tiedätkö, ei ole mitään hätää.![]()
Sas se.Miks täällä puhutaan pieruista ja ulosteista niin paljon?
Koska juoruämmät suoltaa noita molempia koko ajan.Miks täällä puhutaan pieruista ja ulosteista niin paljon?
Koska paska vaan lentää.Miks täällä puhutaan pieruista ja ulosteista niin paljon?
En toki, muru. Kaikki on hyvin.Uuu. Älä kuienkaan nyt anna sen pullottavan otsasuonen näkyä.
Ei nää mummot ymmärrä. Niiden ainoa sosiaalinen kontakti verkossa on tämä palsta. Turha selittää.En tiedä sinusta mutta kyllä minäkin alan välillä seuraamaan tuttavaa jonka olen tavannut jo kauan sitten. Ihan perus.
Parasta paskaa ikinä.Koska juoruämmät suoltaa noita molempia koko ajan.
Sun silmässä taitaa olla elohiiri.Uuuuu![]()
En toki, muru. Kaikki on hyvin.![]()
Kuha ei kimittävä maalaishiiri.Sun silmässä taitaa olla elohiiri.
Hyvä. Komposti tinder toimii.Mulla on pullottava kulli, f*ck yeah![]()
ai niin piipertäjä.Kuha ei kimittävä maalaishiiri.
Mun kulli maksaaHyvä. Komposti tinder toimii.
Voi olla huhukin, mutta ilmeisesti Bojan on lähtenyt jo kohti Sloveniaa. Markku on lisäksi nähty curlingvalmentajan kanssa katsomassa naisten jääkiekko-ottelua.
Hyvä pointti! Jäämme seuraamaanSit jos Bojan alkais seuraamaan NM:ää, niin ihmettelisin todella.
Näin se on, ja K halunnut säilyttää sen Bojan something more oletuksen myöskin.Koska on halunnut koko ajan pitää siipan pois julkisuudesta. Siksi.
Mummolla taitaa olla vähän suuret luulot itsestäänNäin se on, ja K halunnut säilyttää sen Bojan something more oletuksen myöskin.