V
vierailija
Vieras
Nii-in, ku on Bojanin piireistä.
trollollooooo
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nii-in, ku on Bojanin piireistä.
Hän tarkoitti et Esko ja Bojan some day, tiiätkö.Säästä rahasi. Ei liity.
Esko E on Bojanin perään, oho. Maybe some day Esko you and Bojan.
Ai Paavalniemen?Eivät koskaan saapuneet mäkimontulle. Huhu kertoo, että Markku olisi eilen illalla käynyt vieraissa kisakylässä Bulgarian curlingjoukkueen päävalmentajan kanssa.
Kaikenlaisia ne yrittää kaksplussalla bännätä. Jäänyt sitten tuollanen kiertokonsti huomaamattaemojin saa läpi, kun laittaa tekstiä heti perään ilman välilyöntiä.
Ai Paavalniemen?
No oon kyllä aika varma omasta teoriasta, noi muut mainitut on seuraamiset ajoittuu ennen viisuja, Bess taas ei kiinnosta ketään ku hälle ei shipata.
trollollooooo
Rahat mistä?Säästä rahasi. Ei liity.
Markku lähti sun isän matkaanEi ole Markku historiaa, pölö.
Saat enemmän viinaa niillä rahoillaRahat mistä?
En tarkoittanut. Vaan K on myöntänyt itselleen, että vain Bojan saa hänet lämpenemään.Hän tarkoitti et Esko ja Bojan some day, tiiätkö.
Onko muilla iphonettajilla koko emojia?Saako keskari emojin läpi?
Bojan kyllä yritti, mutta iskä sanoi ei.Markku lähti sun isän matkaan
Se on sit voi voi, nimittäin Bojan on hetero ja Tsiilukan kanssa matkalla.En tarkoittanut. Vaan K on myöntänyt itselleen, että vain Bojan saa hänet lämpenemään.
OnOnko muilla iphonettajilla koko emojia?
No eihän oo. Toi ei oo iphonesta.
Väännetään sitten rautalangasta eli saat juoppo lisää viinaa niillä säästyneillä rahoilla.Ei vaan mistä niitä säästyy sen kommentin tiimoilta, jossa joku sanoi, että siihen kommentin aiheeseen voisi mennä rahaa, mä kysyin, vtun vajaaälyinen.
Ei vaan mistä niitä säästyy sen kommentin tiimoilta, jossa joku sanoi, että siihen kommentin aiheeseen voisi mennä rahaa, mä kysyin, vtun vajaaälyinen.
Miks ei olis?Onko muilla iphonettajilla koko emojia?
Ei ole. iPhonessa ei ole keskarienojia. Vai onks sulla joku iPhone 6?Miks ei olis?eli tässä.