V
vierailija
Vieras
Äskön? Rikas komposti perijätär pelastaa Askon konkurssilta ja antaa firmalle uuden nimen Äskö. Suomi nousuun sillä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Äskön? Rikas komposti perijätär pelastaa Askon konkurssilta ja antaa firmalle uuden nimen Äskö. Suomi nousuun sillä.
Hei Pentti, sananhelinää.En todellakaan ole, sekoitetaan monesti ihan toisiin kirjoittajiin, oion kyllä aina niinkuin myös MarkkuPentti sekoilutkin.
Warnerfinland pst pst. Lady Kekä tulee olemaan megatähti!Aah. Kotoisaa. Kekä ja kaka tappelee taas.![]()
Koko ajan.Paneekohan Joksut keskenään paljon![]()
On se. Aina toimittelee ja tiedottelee.Oletko sinä se Seiskan uusi pikku apulainen?
Tietääkö he mitä on paneminen?Paneekohan Joksut keskenään paljon![]()
Hän on daddy. Daddy Pentti Kekä.Warnerfinland pst pst. Lady Kekä tulee olemaan megatähti!
Vähemmästäkin bändit hajonneet. Ehkä nää keskenään panemiset ollu liikaan puolisoille.Koko ajan.
C pakottajan tylsääkin tylsemmät mieskuvitelmat, hohhoijaa.Hän on daddy. Daddy Pentti Kekä.
Vähän hakusessa vielä, mutta hyvää yrittämistä.Tietääkö he mitä on paneminen?
Daddy Pentti Kekä iskee!Hän on daddy. Daddy Pentti Kekä.
Sori, K:n yksityiselämä ei kiinnosta mua yhtään, mutta sinä taas Pentti.C pakottajan tylsääkin tylsemmät mieskuvitelmat, hohhoijaa.
Kiihottava ajatus.Joksut panee keskenään hihi hoho.
Eihän niillä muuta päässä liiku kuin paneminen, ohan se jo haastatteluissakin nähty. Vähä-älyisen oloista porukkaa.Vähän hakusessa vielä, mutta hyvää yrittämistä.
ihan nainen minä olen, hae apua.Sori, K:n yksityiselämä ei kiinnosta mua yhtään, mutta sinä taas Pentti.![]()
Siellä tapellaan kenen muna pääsee mihinkin koloon.Kiihottava ajatus.![]()
Siis viimeisimpään entiseen. Minustakin tosi söpö. Luonnollisen näköinen.Mä oon jollain tapaa ihastunut siihen Käärijän entiseen. Tosi symppis ja vastasi ihan mun tyyliä ulkonäöllisestionkohan se kiinnostunut yhtään naisista
![]()
Hih hihPaneekohan Joksut keskenään paljon![]()
Älä mieti, kun et kykene ymmärtämään, että yleisö ja ne muut artistit oliihan eri mieltäK antanut kyllä aika aivottoman kuvan itsestänsä, kun miettii Vain Elämääkin.
Et sinä kaikkien katsojien mielipidettä tiedä, ohan tosta kirjoiteltu eri paikoissa.Älä mieti, kun et kykene ymmärtämään, että yleisö ja ne muut artistit oliihan eri mieltä
Pentti, aika mennä nukkumaan.Et sinä kaikkien katsojien mielipidettä tiedä, ohan tosta kirjoiteltu eri paikoissa.
No ei edes oleEt sinä kaikkien katsojien mielipidettä tiedä, ohan tosta kirjoiteltu eri paikoissa.