V
vierailija
Vieras
Ientulehdus, siitä on paljon puhuttu täällä.Hyi, miten noi ikenet näyttää tuolta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ientulehdus, siitä on paljon puhuttu täällä.Hyi, miten noi ikenet näyttää tuolta.
Vaikka kuinka trollaat niin Kärpyllä on silti sutinaa C:n kanssa.Ei unohdu Kypros koskaan!Jere voisi laittaa Bojanista edes yhden videon Thaimaasta, paremman kuin se vedessäkävely. Varmaan vielä laittaa.
Tuskin olet hammasalan ihminen joten pidä suusi kiinni.Ientulehdus, siitä on paljon puhuttu täällä.
No ei ole, tuttaa tollaset jotka ei lukemaansa ymmärrä ja alkavat inkuttaa siitä.Itelläsi kiusaaja on että.
Ei ole.Vaikka kuinka trollaat niin Kärpyllä on silti sutinaa C:n kanssa.
C ja K on kaunis pari. Parempi vaan hyväksyä se.Ei ole.
Yhtään kukaan ei ole ilmoittanut olevansa mies äskön.No ei ole, tuttaa tollaset jotka ei lukemaansa ymmärrä ja alkavat inkuttaa siitä.
No onhan, näkeehän sen. Ja ei mun tarvitse pitää suuta kiinni, hampaat ja ikenet kunnossa toisin kuin Bojanilla.Tuskin olet hammasalan ihminen joten pidä suusi kiinni.
Ohittakaa nää Bojanin kiusaajat. Se on kuin narsistin kanssa: No contact.
Kun eivät tod ole yhdessä. Nytkään.C ja K on kaunis pari. Parempi vaan hyväksyä se.
Mummeli hiljaa.No onhan, näkeehän sen. Ja ei mun tarvitse pitää suuta kiinni, hampaat ja ikenet kunnossa toisin kuin Bojanilla.
No jos lukisit ne viestit oikein tai omaisit aivot, niin tajuaisit puhuvasi yksin ja pelkkää paskaa.Yhtään kukaan ei ole ilmoittanut olevansa mies äskön.
Hirveät ikenet nyt kun näki!No onhan, näkeehän sen. Ja ei mun tarvitse pitää suuta kiinni, hampaat ja ikenet kunnossa toisin kuin Bojanilla.
Just näin ja K oikein alleviivasi tätä.Kun eivät tod ole yhdessä. Nytkään.
Ahhaa, ulkopuolinen trolli näki ekaa kertaa, muka.Hirveät ikenet nyt kun näki!
Opettelepa keskustelemaan! Tee oikeita asioita. Älä tuhlaa aikaasi hölmöilyyn. Olen muuten 21 v.En tarvitse lääkkeitä enkä katso olympialaisia mut mene sinä ihmeessä tutimaan (vain vanhus käyttää tollasta sanaa) jos et kestä keskustelua.
Ei ollut minun viesti se, enkä ole mies, kuten ei kirjoittajakaan, pöljä.No jos lukisit ne viestit oikein tai omaisit aivot, niin tajuaisit puhuvasi yksin ja pelkkää paskaa.
Niinpä niin mummo, et edes tiedä, mitä etätyö tarkoittaaOpettelepa keskustelemaan! Tee oikeita asioita. Älä tuhlaa aikaasi hölmöilyyn. Olen muuten 21 v.
Ainut mies täällä on kekätossari!Ei ollut minun viesti se, enkä ole mies, kuten ei kirjoittajakaan, pöljä.
Opettelepa keskustelemaan! Tee oikeita asioita. Älä tuhlaa aikaasi hölmöilyyn. Olen muuten 21 v.
Ei ollut minun viesti se, enkä ole mies, kuten ei kirjoittajakaan, pöljä.