V
vierailija
Vieras
Äskön? Rikas komposti perijätär pelastaa Askon konkurssilta ja antaa firmalle uuden nimen Äskö. Suomi nousuun sillä.Yhtään kukaan ei ole ilmoittanut olevansa mies äskön.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Äskön? Rikas komposti perijätär pelastaa Askon konkurssilta ja antaa firmalle uuden nimen Äskö. Suomi nousuun sillä.Yhtään kukaan ei ole ilmoittanut olevansa mies äskön.
Mummo rageeOpettelepa keskustelemaan! Tee oikeita asioita. Älä tuhlaa aikaasi hölmöilyyn. Olen muuten 21 v.
Asko toimi(i) btw SloveniassaÄskön? Rikas komposti perijätär pelastaa Askon konkurssilta ja antaa firmalle uuden nimen Äskö. Suomi nousuun sillä.
Minä ohitan sinut, koska en halua olla tekemisissä miesten kanssa.Ohittakaa nää Bojanin kiusaajat. Se on kuin narsistin kanssa: No contact.
Sairas sekopää. Sinä siis.Minä ohitan sinut, koska en halua olla tekemisissä miesten kanssa.
Kekätossari on aika viheliäinen mies.Minä ohitan sinut, koska en halua olla tekemisissä miesten kanssa.
Minä oon kekätossari, vajaa. Enkä mieheksi muutu, vaikka kuinka toivot, hae jotain apua tohon pakkomielteeseesi tossareita kohtaan.Ainut mies täällä on kekätossari!
Hei Pentti lopeta jo. Kyllä kaikki tietää.Minä oon kekätossari, vajaa. Enkä mieheksi muutu, vaikka kuinka toivot, hae jotain apua tohon pakkomielteeseesi tossareita kohtaan.
Ei ollut kirjoitukseni edes, plus valheellinen väite.Kekätossari on aika viheliäinen mies.
Ai vielä vajaakin, ei tullut yllätyksenä. Mutta mies olet.Minä oon kekätossari, vajaa. Enkä mieheksi muutu, vaikka kuinka toivot, hae jotain apua tohon pakkomielteeseesi tossareita kohtaan.
Kyseisessä pönttikeskustelussa en ite ollut mukana edes.Hei Pentti lopeta jo. Kyllä kaikki tietää.
En ole, enkä sukupuoltani vaihtamassa myöskään.Ai vielä vajaakin, ei tullut yllätyksenä. Mutta mies olet.
Uppphista!Mua nauratti kun kerroin tänään mun miehelle Jerpukan sinkku-uutiset, niin mies osasi heti sanoa voivotellessani Bojanin yhteyksiä Dzejlaan, että eikös se oo vaan ystävä ja kollega, ja kun mietin että mitähän Jere nyt tekee, että iskisikö se nyt Boitsun, niin mieheltä tuli: ”maybe some day” : DDD
Mä oon jollain tapaa ihastunut siihen Käärijän entiseen. Tosi symppis ja vastasi ihan mun tyyliä ulkonäöllisestionkohan se kiinnostunut yhtään naisista
![]()
Ehe ehe, justhan huutelitte sitä miestä jollekulle muulle, yksinkertaisten kerho.
Pentti älä nyt jaksa.Kyseisessä pönttikeskustelussa en ite ollut mukana edes.
No jaa, aika paha suustaan, mutta mitä vanhalta mieheltä muuta vois odottaakaan.Kekätossari on aika viheliäinen mies.
Joudut hankkimaan miesseurasi muualta, typerä K fani.Pentti älä nyt jaksa.
En todellakaan ole, sekoitetaan monesti ihan toisiin kirjoittajiin, oion kyllä aina niinkuin myös MarkkuPentti sekoilutkin.No jaa, aika paha suustaan, mutta mitä vanhalta mieheltä muuta vois odottaakaan.
Oletko sinä se Seiskan uusi pikku apulainen?C ja K on kaunis pari. Parempi vaan hyväksyä se.![]()