K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä soopaa sä soperrat? C:n ruoka oli ihan casual tonnikalapihvilounas smoothien kanssa 3 h sitten ja K: n 'illallisasu" valkoinen paljasjalka- pellavapökä-helleasu 2 h sitten.
Tai tarkoitin siis, että ihan basic tonnikala-annos tuolla C:llä tuossa stoorissa (ei siis mikään lounasaika tuolla oo ollu 21.30). Mutta ei siis todellakaan mikään juhlaillallinen uuden romanssin kanssa tms

No en minä häntä inhoakaan, yleensä, kaikki muuthan shipit on keinotekoisesti viritettyjä paitsi Bojan.
Ahkerasti kuitenkin kirjoitat rumasti ja vähättelevästi Kärtsästä ja kaikista muista hänen kanssaan tekemisissä olevista paitsi Bojanista. Itse toki et myönnä koskaan haukkuvasi, kun myös äärimmäisen loukkaavasti kirjoitetut jutut ovat sinusta vain mielipiteesi ja hyväksyttävää kritiikkiä.

Onkohan B jo katsonut HR:n? Ja K? Miettivätköhän omaa suhdettaan kans tässä, kun HR kundit on nyt niin suosittuja ja heitä shipataan.
Työnnä se sisäsiisti HR perseesees 😆 ketään ei kiinnosta. Mä voin linkata parin master-gaydaddyn profiilit, voit fantasioida kuinka sykkivä lihatermospullo liukuu B:n pyllykkään ja voi sentään sitä kiihkeää voihketta

Ahkerasti kuitenkin kirjoitat rumasti ja vähättelevästi Kärtsästä ja kaikista muista hänen kanssaan tekemisissä olevista paitsi Bojanista. Itse toki et myönnä koskaan haukkuvasi, kun myös äärimmäisen loukkaavasti kirjoitetut jutut ovat sinusta vain mielipiteesi ja hyväksyttävää kritiikkiä.
Ai kenestä muka? En ole haukkunut esim. Häärijää, kuten nää ällötasoisesti parafanittavat K fanit.

Kuka täällä väitti, että Ronyn kuvassa olisi naisen jalat. Mulla on insta ja siinä kuvassa näkyy yksi jalkapari ja jonkun käsi. Ei ole naisen jäseniä nuo. Varpaankynsissä ei edes ole sitä valkoista lakkaa, josta olis tunnistanut tämän C:n jaloiksi. Joku saisi itse parantaa niitä kyyläystaitojaan-.

Kuka täällä väitti, että Ronyn kuvassa olisi naisen jalat. Mulla on insta ja siinä kuvassa näkyy yksi jalkapari ja jonkun käsi. Ei ole naisen jäseniä nuo. Varpaankynsissä ei edes ole sitä valkoista lakkaa, josta olis tunnistanut tämän C:n jaloiksi. Joku saisi itse parantaa niitä kyyläystaitojaan-.
Miksi tuo käsivarsi on vääristynyt ihan norsun kädeksi

Häärijä tais onneks tippua pois matkaseurasta, kun paljon parempaa tuli tilalle. 😆Onneks K saa vähän hengittää itsenäisestikin ilman sitä Häärijää, täysin K:sta riippuvainen peräpukama. Tuskinpa sitä tilasi Pipoöätkäänkään
Sinä se jaksat huolehtia ja jankata. Aikuinen mies osaa kyllä ihan itse tehdä omat valintansa ja Härtsä on hänen ystävänsä, kuten on vaikka miten monta kertaa sanonut. H menee Thaikkuihin, jos ei ole jo matkalla.

Yhteistyössä