Mä tarkoitin niitä harmaita (vai sitä harmaata?) joka vuodesta toiseen jaksaa puhua pahaa ja jopa paskaa päättömästä.Teille molemmille tiedoksi että hänhän oli musta. Miten se nyt pääsi menemään ohi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä tarkoitin niitä harmaita (vai sitä harmaata?) joka vuodesta toiseen jaksaa puhua pahaa ja jopa paskaa päättömästä.Teille molemmille tiedoksi että hänhän oli musta. Miten se nyt pääsi menemään ohi?
Eivät hän tai he puhuneet paskaa. Uhreja olivat sarvipäälle, tilanne on ihan sama kuin demareilla nyt. Syyllinen tonttu kiistää kaiken vaikka monet uhrit puhuvat ihan samansuuntaisesti.Mä tarkoitin niitä harmaita (vai sitä harmaata?) joka vuodesta toiseen jaksaa puhua pahaa ja jopa paskaa päättömästä.
Eivät hän tai he puhuneet paskaa. Uhreja olivat sarvipäälle, tilanne on ihan sama kuin demareilla nyt. Syyllinen tonttu kiistää kaiken vaikka monet uhrit puhuvat ihan samansuuntaisesti.
Uupelomainen kysymys. Pitääkö sarvipäiden muka tavata että satuttaa/loukkaa kanssaihmisiä?Ja sinä olet tavannut hänet? Ja useat uhrit? Ihan henkilökohtaisesti?
Illuusio palstan harmoniasta on siis vain satua. Varokaa häirikkö Marko-Petrin viestejä.Uupelomainen kysymys. Pitääkö sarvipäiden muka tavata että satuttaa/loukkaa kanssaihmisiä?
Huomataankin nyt että kuuluit hänen-hovikanalaansa
Oletkin paras nais(oletettu)puolinen vastineIlluusio palstan harmoniasta on siis vain satua. Varokaa häirikkö Marko-Petrin viestejä.
Hän on kuin villipeto häkissään. Trollia ei pidä ruokkia on jo kulunut nettislogan.
Marko-Petri on paholaisen surkea apupoika. Hänen tehtävä on huolehtia pirun häntätupsun kampaamisesta. Liikenevän ajan hän spämmää tätä palstaa.Oletkin paras nais(oletettu)puolinen vastine:lle
Uupelomainen kysymys. Pitääkö sarvipäiden muka tavata että satuttaa/loukkaa kanssaihmisiä?
Huomataankin nyt että kuuluit hänen-hovikanalaansa
Johtuneeko siitä, että palstan luonne on viimeisen viiden vuoden aikana muuttunut täysin. Entisten harmittomien keskustelunaiheitten tilalle on tullut yksisilmäinen politiikan jauhaminen ja henkilökohtaisuuksiin menevät loukkaukset.
Kun aiheet ovat muuttuneet, muuttuvat "kesakustelijatkin".
En oikein osaa eläytyä siihen näkökantaan, että moisesta olisi loppujen lopuksi suurtakaan apua. Jos olisi kyse oikeasta elämästä, ymmärtäisin vertaituen merkityksen kyllä.
Jokaisella pitäisi olla oma elämä ja sen mukanaan tuoma omanarvon tunto. On todella huolestuttavaa, että joku nimetön puskistahuutelija saa sellaisen vallan mielessä, että sitä muistellaan vielä vuosienkin jälkeen.
Missä tällaisten ihmisten itsetunto on?
Miten tällaiset ihmiset pärjäävät todellisessa elämässä?
Mihin heidän suhteellisuudetajunsa on hukkunut?
Mä haluan haistella kauniiden naisten paskaa. Eli pieruja ja myös ulosteita. Syön myös ulosteet suoraan pepusta suuhun tarjoiltuna. Juon muös pissaa suoraan pimpistä ja nielen sylkeä.