V
vierailija
Vieras
Aika vähän ehtii varmaan olla kotona kun keikkailee niin paljon ympäri Balkania.Jostain paikallisten kommenteista oon lukenut, että se olis nimenomaan ostanut oman asunnon Sarajevosta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aika vähän ehtii varmaan olla kotona kun keikkailee niin paljon ympäri Balkania.Jostain paikallisten kommenteista oon lukenut, että se olis nimenomaan ostanut oman asunnon Sarajevosta
Täällä ei ole yhtäkään miestä, oot vain kateellinen tossareille tai minulle niin siksi on tarttenu keksiä uusi hauska juttu.vanhoja poikia viiksekkäitä, kekätossari sekä k-fani kumpikin on
![]()
Käyttääköhän joku ulkkis tätä paikkaa tiedonsaantiin ja kertoo kavereille innoissan kuinka paikalliset tietää K:n lomailevan isomiehen ja isotissin välissä ThaimaassaTwitteristä ja paikallisten lehtien kommenttiosioista
Bojan käy ainakin kääntäjän avulla lukemassa.Käyttääköhän joku ulkkis tätä paikkaa tiedonsaantiin ja kertoo kavereille innoissan kuinka paikalliset tietää K:n lomailevan isomiehen ja isotissin välissä Thaimaassa![]()
Kohta on karnevaalit peruttu. Meno on Bojanille liian sakeaaKäyttääköhän joku ulkkis tätä paikkaa tiedonsaantiin ja kertoo kavereille innoissan kuinka paikalliset tietää K:n lomailevan isomiehen ja isotissin välissä Thaimaassa![]()
Tietää ainakin, että täällä tykätään hirveästi tisseistä&perseistä ja puhutaan niistä koko ajanKäyttääköhän joku ulkkis tätä paikkaa tiedonsaantiin ja kertoo kavereille innoissan kuinka paikalliset tietää K:n lomailevan isomiehen ja isotissin välissä Thaimaassa![]()
TrololooOnkohan Bojan tuolla kuvaajanaJokuhan se on kuvannu nuo pöydässä
Ööööö...oisko pikkuveli ehkä?Onkohan Bojan tuolla kuvaajanaJokuhan se on kuvannu nuo pöydässä
Kärtsä ei näytä ainakaan yhtään rakastuneelta
Miksi pitää olla rakastunut? Thaimaa on vapaa maa sekstailuun. Rakastumisen kyttäilyt on mummo ikäluokan juttuja