V
vierailija
Vieras
No ei varmana ole, ihan eri tyyli.Se nimimerkinvaihtelija
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ei varmana ole, ihan eri tyyli.Se nimimerkinvaihtelija
Ei ole ihastunut ku pipissä päässäs.Loukkaat Kärtsän oikeutta ihastua isoihin miehiin.
Mitäs se sinulle kuuluu?Miksi sitten laihdutat?
Jotain jätät kertomatta.Mitäs se sinulle kuuluu?
Eletään normaalia elämää.Mitä tuolla Thaimaassa tehdään kuukausitolkulla, ellei kiinnosta a) auringonotto muoviroskaisine rantoineen b) glutamaatti soupit c) ladyboit tai illegal boyt
Oon kertonut ihan tarpeeksi asiasta kyllä.Jotain jätät kertomatta.
Mua nauratti toi et kaikki munat huurussa odottanut et pojat menee yhteiselle lomalle Thaimaaseen homoileen ja sit Käppyrä meneekin sinne isotissisen böönan kanssa. Kualen.
Mä en usko, että olet normaalipainoinen vaan ylipainoinen mies. Sun ulosantisi kertoo sen.Mitäs se sinulle kuuluu?
Ei ole mennyt yhdessä tälläisen kanssa, äläpä vääristele.Mua nauratti toi et kaikki munat huurussa odottanut et pojat menee yhteiselle lomalle Thaimaaseen homoileen ja sit Käppyrä meneekin sinne isotissisen böönan kanssa. Kualen.
Ehe ehe, ei ole mitään miesmäistä minussa, varsinkaan nyt kirjoitustavassa.Mä en usko, että olet normaalipainoinen vaan ylipainoinen mies. Sun ulosantisi kertoo sen.
Ei se pärjää kuin vääristelemälläEi ole mennyt yhdessä tälläisen kanssa, äläpä vääristele.
Tehdään töitä tai opiskellaan??Eletään normaalia elämää.
Jostain paikallisten kommenteista oon lukenut, että se olis nimenomaan ostanut oman asunnon SarajevostaEi kai siitä mitään varmaa tietoa ole? Hän on aika tarkka yksityisyydestään. Gorazdesta hän on kotoisin ja perhettä asuu edelleen siellä. Sarajevo myös mahdollinen ja joitain vuosia sitten hän haaveili Belgradiin muutosta.
ISOSSA syleilyssäAi että ihana nähdä Kärppyli noin onnellisen näköisenä karhumaisessa syleilyssäBrat ei halua siitä pois vaikka yrittää vähän leikisti pyristellä
tässä on haastetta, mut eiköhän onnistu!Onko taiteilija paikalla, haluan kuvan meidän ryhmän kahdesta miehestä, kekätossarista ja k-fanista!
Mistä seuraat noita?Jostain paikallisten kommenteista oon lukenut, että se olis nimenomaan ostanut oman asunnon Sarajevosta
Ihan sama, pääasia että ei mennyt sen huomionkipeän verenimijän kanssaEi ole mennyt yhdessä tälläisen kanssa, äläpä vääristele.
Twitteristä ja paikallisten lehtien kommenttiosioistaMistä seuraat noita?
Ihan sama, pääasia että ei mennyt sen huomionkipeän verenimijän kanssa