V
vierailija
Vieras
Aika huikee toi Kuumaan 10-vuotisjuhlinnan aloitus. Ensin levy, sitten kiertue, 10 vkoa, 10 kaupunkia, 10 klubia. Näin se pitää tehdä!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi kulta pieni kun sulla on rajoittunut mieli. Suuntautuminen voi olla monia eri asioita.Onko tossarius suuntautuminen?Mahtavaa. Paljastat nyt ihan kunnolla tietämättömyytesi.
Nii minäkin hiukan ihmettelin tota kommenttia kyllä.Voi kulta pieni kun sulla on rajoittunut mieli. Suuntautuminen voi olla monia eri asioita.
Sun kirjoitustyylin kyllä tunnistaa sielläkin.No ette te siitä aiheesta kuitenkaan tietäis.
Mitä vihjannut, siis nimenomaan Umk:sta vai? Kun onhan Matti nyt sillai tekemisissä Jeren hommien kanssa kun eikö se suunnittele sen Eurodisko-shown.Mikshän joku viisukuppilassa luulee, että Bojan Jere biisi liittyis muka Umk:n välinumeroon? Matti vihjannut K:sta jotain.
No sillähän minä kirjoitin tähän, ku en itse mistään Matin vihjauksista ole kuullut, oon aatellut, ettei K olis mukana. Yhteisbiisiesitykseen en tohon liittyen usko.Mitä vihjannut, siis nimenomaan Umk:sta vai? Kun onhan Matti nyt sillai tekemisissä Jeren hommien kanssa kun eikö se suunnittele sen Eurodisko-shown.
Sulla menee nyt suonet tukkoon. Kannattaa tarkkailla vointia erityisesti ja pyydä ukko herättelemään yöllä.Hyi että, paistoin kaksi kananmunaa päivälliseksi, kun en muuta keksinyt, tuli aika huono olo, ja nythän tuolla ohjeistuksissa lukee, ettei ylipäätään sais syödä kuin yhden päivässä, mutta nostaakohan jo yksi päivä kolesteroliarvoja ei luulisi. Plus paljokohan kaloreita tosta sit tuli, oli kuitenkin öljyä mukana.
No mitä oon kirjoittanut tänään, annapa tulla?Sun kirjoitustyylin kyllä tunnistaa sielläkin.
Tää oli pakko laittaa tänne nytten. Vähentäisitte iltapalaa vastaavasti ku on aika iso ruoka?Hyi että, paistoin kaksi kananmunaa päivälliseksi, kun en muuta keksinyt, tuli aika huono olo, ja nythän tuolla ohjeistuksissa lukee, ettei ylipäätään sais syödä kuin yhden päivässä, mutta nostaakohan jo yksi päivä kolesteroliarvoja ei luulisi. Plus paljokohan kaloreita tosta sit tuli, oli kuitenkin öljyä mukana.
Trollia harmittaa, koska emojille ei voi heittää kuraa naamaan. Olen käyttänyt emojeja paljon sen jälkeen, kun trollia vi--tti Bojere-kirjoitukseni ja hän haukkui minua sairaaksi. Peukutan ja annan sydämiä Bojere-kirjoituksille edelleen. Voi voi trolliparkaa. Mistäs nyt revit?
Ihan perus?Aika huikee toi Kuumaan 10-vuotisjuhlinnan aloitus. Ensin levy, sitten kiertue, 10 vkoa, 10 kaupunkia, 10 klubia. Näin se pitää tehdä!
No pähkäilin jo ite, että jätän puuron syömättä. Eiköhän tää sillä tasoitu.Tää oli pakko laittaa tänne nytten. Vähentäisitte iltapalaa vastaavasti ku on aika iso ruoka?
Ai niinkun se toinen bändi joka järjestää yhden keikan kesällä ja sit "keikkaillaan jos joku kutsuu"Ihan perus?
Ei puuron jättäminen pois korvaa sitä kolesterolipommia, minkä just vedit kitusiisi.No pähkäilin jo ite, että jätän puuron syömättä. Eiköhän tää sillä tasoitu.
Ei K-lissu ois jättänyt noin mehevää saalista, vaikka ois pettänyt.Niin, kuka sitten jätti ja kenet. Sitä sopii miettiä ennen kuin julistaa minkäänlaisia totuuksia.
Toinen totuus on et Jerpukka on sinkkumies.Jotkut reppanat ottaa kaiken tosissaan. Ainut totuus on, että hiiri lentää ja panee.
Saat nyt trumppia sitten seuraavat kymmenen viikkoaMiten tämä Tikitoki oikein toimii? Laitoin hakusanaksi the hottest male in the world. Ainakin kun Google kääntäjään laiton suomeksi kuumin mies maailmassa, niin tuli tämä kyseinen englanninkielinen lause, joten kai se sitten oikein oli. Tokitoki näyttää minulle nyt vallan Trumpia naisten minimekossa.
Bojan täyttää kohta 27v. Siis ei oo enää ihan poika hänkään.
No emmäkä jättäs, jos saisin elää Kärpän siivellä tekemättä töitä. Ja matkustella kivan perheen kans. Ja katsella komiaa velipoikaakin.Ei K-lissu ois jättänyt noin mehevää saalista, vaikka ois pettänyt.
Kävele sitä olohuonetta ympäri sata kertaa. Se riittää.Tää oli pakko laittaa tänne nytten. Vähentäisitte iltapalaa vastaavasti ku on aika iso ruoka?