K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyi että, paistoin kaksi kananmunaa päivälliseksi, kun en muuta keksinyt, tuli aika huono olo, ja nythän tuolla ohjeistuksissa lukee, ettei ylipäätään sais syödä kuin yhden päivässä, mutta nostaakohan jo yksi päivä kolesteroliarvoja ei luulisi. Plus paljokohan kaloreita tosta sit tuli, oli kuitenkin öljyä mukana.

Hyi että, paistoin kaksi kananmunaa päivälliseksi, kun en muuta keksinyt, tuli aika huono olo, ja nythän tuolla ohjeistuksissa lukee, ettei ylipäätään sais syödä kuin yhden päivässä, mutta nostaakohan jo yksi päivä kolesteroliarvoja ei luulisi. Plus paljokohan kaloreita tosta sit tuli, oli kuitenkin öljyä mukana.
Sulla menee nyt suonet tukkoon. Kannattaa tarkkailla vointia erityisesti ja pyydä ukko herättelemään yöllä.

Tää oli pakko laittaa tänne nytten. Vähentäisitte iltapalaa vastaavasti ku on aika iso ruoka?

Trollia harmittaa, koska emojille ei voi heittää kuraa naamaan. Olen käyttänyt emojeja paljon sen jälkeen, kun trollia vi--tti Bojere-kirjoitukseni ja hän haukkui minua sairaaksi. Peukutan ja annan sydämiä Bojere-kirjoituksille edelleen. Voi voi trolliparkaa. Mistäs nyt revit?

Ei millään pahalla mut trolleja ei harmita tollaset asiat, sori vaan. Trollit vetää täällä kaikkia rooleja, eivätkä he ole kenenkään puolella. Hups, saatoin toki itsekin vastata trollille.

Miten tämä Tikitoki oikein toimii? Laitoin hakusanaksi the hottest male in the world. Ainakin kun Google kääntäjään laiton suomeksi kuumin mies maailmassa, niin tuli tämä kyseinen englanninkielinen lause, joten kai se sitten oikein oli. Tokitoki näyttää minulle nyt vallan Trumpia naisten minimekossa.

Miten tämä Tikitoki oikein toimii? Laitoin hakusanaksi the hottest male in the world. Ainakin kun Google kääntäjään laiton suomeksi kuumin mies maailmassa, niin tuli tämä kyseinen englanninkielinen lause, joten kai se sitten oikein oli. Tokitoki näyttää minulle nyt vallan Trumpia naisten minimekossa.
Saat nyt trumppia sitten seuraavat kymmenen viikkoa😂

Yhteistyössä