V
vierailija
Vieras
Todellakin on, tuo Matej on myös uusi. Väitätkö että B olisi sattumalta alkanut kauan sitten seurata jotain nobody trubaduuria joka sattui samaan keikkapaikkaan Dn kanssa?No ei kyllä ole.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Todellakin on, tuo Matej on myös uusi. Väitätkö että B olisi sattumalta alkanut kauan sitten seurata jotain nobody trubaduuria joka sattui samaan keikkapaikkaan Dn kanssa?No ei kyllä ole.
Ei ole Matejkaan kovin uusi, mutta tosiaan noi kaksi uudempaakaan eivät ole, koska oon noilla tileillä käynyt jo aiemmin ja muistin nimet. Mistäs minä voin tietää mihkä se liittyy se seuraaminen.Todellakin on, tuo Matej on myös uusi. Väitätkö että B olisi sattumalta alkanut kauan sitten seurata jotain nobody trubaduuria joka sattui samaan keikkapaikkaan Dn kanssa?
Pässi.Ei, vaan joku muukin on minun kanssa samaa mieltä näköjänsä.
Vuoraa ne munakarvoilla.Kannattaiskohan ostaa kävelymatto kotiin, toi pakkanen ei ihan hirveästi houkuttele lenkkeilemään ja taitaa jatkua pitkään. Talvikengätkään ei lämmitä yhtään, kai niistä on karva kulunut sisältä.
Pullo on mamin korvike, kun ei ole paikalla itse pitämässä pojasta huolta.Hohhoijaa. Taasko on lässyttävä kyökkipsykologi paikalla. Kuunteles vaikka alkuun Kärtsän jo vuonna 2020 julkaisema Aikuinen-biisi. Koeta ymmärtää, että sun käsitykset vastuunotosta ja aikuisuudesta on kyllä todella ummehtuneita. Kärtsä nimenomaan ottaa vastuuta omasta urastaan ja työllistämistään ammattilaisista. Vanhempiaan ei ehdi paljon näkemään, joten miten hän äitinsä helmoissa elelee? Kavereiden kanssa ei myöskään oikein voi sopia mitään, kun aina tulee joku työjuttu eteen. K on myös sanonut, että ei hän postaa someen kuvia siitä, että istuu palavereissa, koska ketä se kiinnostaa.
Höpö höpöEi ole Matejkaan kovin uusi, mutta tosiaan noi kaksi uudempaakaan eivät ole, koska oon noilla tileillä käynyt jo aiemmin ja muistin nimet. Mistäs minä voin tietää mihkä se liittyy se seuraaminen.
Niin sinä pässi.Niinhän sinä olet.
Ette te minua saa vedätettyä.Höpö höpö
Harhoissa elät.Ette te minua saa vedätettyä.
Höpö höpö.Ette te minua saa vedätettyä.
Höpö höpö.Kyllä se Boitsu Seikun seurassa on. Aiemmin on aina jakanut uutena vuotena edes jotain mutta nyt on taas hiljaisuus.
Pullo on mamin korvike, kun ei ole paikalla itse pitämässä pojasta huolta.
Kyllä se Boitsu Seikun seurassa on. Aiemmin on aina jakanut uutena vuotena edes jotain mutta nyt on taas hiljaisuus.
Mamman tisuleita lupsuttamassa.Kyllä se Boitsu Seikun seurassa on. Aiemmin on aina jakanut uutena vuotena edes jotain mutta nyt on taas hiljaisuus.
Jos ton Buca Gitaristan eilisestä stoorista ei ois näkynyt, että oli soittamassa samassa paikassa kuin Dz niin et varmasti täällä noin kovasti kieltäis, että noi kaks uusinta seurattua tuli eilenNo ei se kyllä noinkaan mennyt, mutta noi seuraamiset kaks viimestä nyt vaan ei satu oleen niin uusia kuin täällä väitettiin.
Hiiri mikä hiiri.Bojan on ihana ilman naamakarvoja. Ai että, pitäs nyt karvat kurissa ja häntä vois tämäkin mamma taas kuolata hiukan. Mut Nace setämiehistyy kyllä hurjaa vauhtia. Not good. Ja Janista tuli yhdestä uudesta haastiksesta vähän puliukkovibat. Ikävä sanoa.
Häh, ihan niinku ennenkin, ei siihen kohtaan tartte kirjoittaa mitään.Kertokaa miten kommentteihin voi vastata ilman nimimerkkiä?
Miks oisin saanut tai parempi kysyä miks olisin halunnut saada?Joko sait Stagalalta persettä?![]()
Tietenkin katoin stoorin, mutta Bojanin seuraamiset ei ole uusia.Jos ton Buca Gitaristan eilisestä stoorista ei ois näkynyt, että oli soittamassa samassa paikassa kuin Dz niin et varmasti täällä noin kovasti kieltäis, että noi kaks uusinta seurattua tuli eilen![]()