K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Todellakin on, tuo Matej on myös uusi. Väitätkö että B olisi sattumalta alkanut kauan sitten seurata jotain nobody trubaduuria joka sattui samaan keikkapaikkaan Dn kanssa?
Ei ole Matejkaan kovin uusi, mutta tosiaan noi kaksi uudempaakaan eivät ole, koska oon noilla tileillä käynyt jo aiemmin ja muistin nimet. Mistäs minä voin tietää mihkä se liittyy se seuraaminen.

Hohhoijaa. Taasko on lässyttävä kyökkipsykologi paikalla. Kuunteles vaikka alkuun Kärtsän jo vuonna 2020 julkaisema Aikuinen-biisi. Koeta ymmärtää, että sun käsitykset vastuunotosta ja aikuisuudesta on kyllä todella ummehtuneita. Kärtsä nimenomaan ottaa vastuuta omasta urastaan ja työllistämistään ammattilaisista. Vanhempiaan ei ehdi paljon näkemään, joten miten hän äitinsä helmoissa elelee? Kavereiden kanssa ei myöskään oikein voi sopia mitään, kun aina tulee joku työjuttu eteen. K on myös sanonut, että ei hän postaa someen kuvia siitä, että istuu palavereissa, koska ketä se kiinnostaa.
Pullo on mamin korvike, kun ei ole paikalla itse pitämässä pojasta huolta.

Bojan on ihana ilman naamakarvoja. Ai että, pitäs nyt karvat kurissa ja häntä vois tämäkin mamma taas kuolata hiukan. Mut Nace setämiehistyy kyllä hurjaa vauhtia. Not good. Ja Janista tuli yhdestä uudesta haastiksesta vähän puliukkovibat. Ikävä sanoa.

Yhteistyössä