V
vierailija
Vieras
Minä oon tossari pöljä, toi oli vitsinä kirjoitettu.. Paitsi Bojanin. Se on vain typerää näytelmää shippareille.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä oon tossari pöljä, toi oli vitsinä kirjoitettu.. Paitsi Bojanin. Se on vain typerää näytelmää shippareille.
Yleensä kielenkäytössä panomieheys ei sisällä rakkautta, mutta rakkauteen kyllä voi sisältyä myös panomieheysKAi nyt panomiehelläkin voi olla rakkaussuhde, nussiin ruusunnuppuaan rakastavasti mutta rajusti, pikku-twink vaan vikisee ihastuksissaan![]()
Niinpä varmaan.Minä oon tossari pöljä, toi oli vitsinä kirjoitettu.
No ihan kekätossari olen, naurattaa noi jutut.Niinpä varmaan.
Siis missä paritetaan joka tyyppiä K:lle tai ylennetään muutoin.No ihan kekätossari olen, naurattaa noi jutut.
Brede näyttää panomieheltäYleensä kielenkäytössä panomieheys ei sisällä rakkautta, mutta rakkauteen kyllä voi sisältyä myös panomieheys
Oho, piti oikein poistella, kun minua K faniksi luulit.Minä oon tossari pöljä, toi oli vitsinä kirjoitettu.
Ylennetään? Ei K:ta tarvitse ylentää. Hänessä itsessään on kaikki tarvittava. Ja sen huomaa kyllä muutkin.....Siis missä paritetaan joka tyyppiä K:lle tai ylennetään muutoin.
Epäterve suhde.Brede näyttää panomieheltä
Heh heh, ihmetytti jodelissakin jonku ylentäjän jutut, että ei kiitos K:ta enää Umk.Ylennetään? Ei K:ta tarvitse ylentää. Hänessä itsessään on kaikki tarvittava. Ja sen huomaa kyllä muutkin.....![]()
Ja siis minun kirjoitus ymmärrettiin väärin.Heh heh, ihmetytti jodelissakin jonku ylentäjän jutut, että ei kiitos K:ta enää Umk.
Juuri kaikki terveen ja intohimoisen suhteen ainekset.Epäterve suhde.
Etpä voi totuutta tietää.Juuri kaikki terveen ja intohimoisen suhteen ainekset.![]()
No etpä voi sinäkään nimitellä epäterveeksi suhteeksi. Mikä sellainen edes on? Lukuunottamatta tietenkin väkivaltaa tmsEtpä voi totuutta tietää.
Ootko ihan itse keksinyt?HYVÄÄ DOMENIA MUMMOT!![]()
Juuri kaikki terveen ja intohimoisen suhteen ainekset.![]()
Koita pysyä kärryillä, tonttu.Ootko ihan itse keksinyt?
Ootko ihan itse keksinyt?
Moikka heteromies kaappihomo! Onko LPSG:ssä ollu tänään hyviä fetissikuviaHYVÄÄ DOMENIA MUMMOT!![]()
Itse olet kiusaaja vajaa, kun et vastannut asialliseen kysymykseen silloin.En, joku vajakki tän tyhmyyksissään keksi toissa päivänä, itin sit käyttöön![]()
IHanaaTotta, molemmat näyttää tosi kiimaisilta nuorilta miehiltä, varmaan villiä menoa![]()
Itse olet kiusaaja vajaa, kun et vastannut asialliseen kysymykseen silloin.
Sekä Kärtsä että Kyle tarvitsevat itseään vanhemman miehen puhjetakseen kukkaanTotta, molemmat näyttää tosi kiimaisilta nuorilta miehiltä, varmaan villiä menoa![]()