V
vierailija
Vieras
Siis missä paritetaan joka tyyppiä K:lle tai ylennetään muutoin.No ihan kekätossari olen, naurattaa noi jutut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis missä paritetaan joka tyyppiä K:lle tai ylennetään muutoin.No ihan kekätossari olen, naurattaa noi jutut.
Brede näyttää panomieheltäYleensä kielenkäytössä panomieheys ei sisällä rakkautta, mutta rakkauteen kyllä voi sisältyä myös panomieheys
Oho, piti oikein poistella, kun minua K faniksi luulit.Minä oon tossari pöljä, toi oli vitsinä kirjoitettu.
Ylennetään? Ei K:ta tarvitse ylentää. Hänessä itsessään on kaikki tarvittava. Ja sen huomaa kyllä muutkin.....Siis missä paritetaan joka tyyppiä K:lle tai ylennetään muutoin.
Epäterve suhde.Brede näyttää panomieheltä
Heh heh, ihmetytti jodelissakin jonku ylentäjän jutut, että ei kiitos K:ta enää Umk.Ylennetään? Ei K:ta tarvitse ylentää. Hänessä itsessään on kaikki tarvittava. Ja sen huomaa kyllä muutkin.....![]()
Ja siis minun kirjoitus ymmärrettiin väärin.Heh heh, ihmetytti jodelissakin jonku ylentäjän jutut, että ei kiitos K:ta enää Umk.
Juuri kaikki terveen ja intohimoisen suhteen ainekset.Epäterve suhde.
Etpä voi totuutta tietää.Juuri kaikki terveen ja intohimoisen suhteen ainekset.![]()
No etpä voi sinäkään nimitellä epäterveeksi suhteeksi. Mikä sellainen edes on? Lukuunottamatta tietenkin väkivaltaa tmsEtpä voi totuutta tietää.
Ootko ihan itse keksinyt?HYVÄÄ DOMENIA MUMMOT!![]()
Juuri kaikki terveen ja intohimoisen suhteen ainekset.![]()
Ootko ihan itse keksinyt?
Moikka heteromies kaappihomo! Onko LPSG:ssä ollu tänään hyviä fetissikuviaHYVÄÄ DOMENIA MUMMOT!![]()
Itse olet kiusaaja vajaa, kun et vastannut asialliseen kysymykseen silloin.En, joku vajakki tän tyhmyyksissään keksi toissa päivänä, itin sit käyttöön![]()
IHanaaTotta, molemmat näyttää tosi kiimaisilta nuorilta miehiltä, varmaan villiä menoa![]()
Itse olet kiusaaja vajaa, kun et vastannut asialliseen kysymykseen silloin.
Sekä Kärtsä että Kyle tarvitsevat itseään vanhemman miehen puhjetakseen kukkaanTotta, molemmat näyttää tosi kiimaisilta nuorilta miehiltä, varmaan villiä menoa![]()
No ehkä, kun en ees tajunnut, että se oli joku vastaus, vois puhua selkeämmin, tosin oisin kai voinut googlata koko asian aikaisemmin nii koko selkkaukselta ois vältytty.Sulle vastattiin silloin heti että olisko kyse siitä sukunimestä mutta lähdit taas vaan inttämään. Ei sulle kannata mitään kertoa kun et kuitenkaan edes usko
Kaikki muut normaaliälyiset tietää, kekätossari tuskinEtte tainneet tietää, mistä muutamien kilpailijoiden nimitys beauty blenders euroviisuissa tuli, reppanat. Ja miksi se koski juuri heitä, muttei muita.
En ees tajua mistä puhutaan nytten.Kaikki muut normaaliälyiset tietää, kekätossari tuskin
Kekätossari nyt ei ymmärrä muutenkaan mitää, turha edes yrittää selittää sille mitään.Kaikki muut normaaliälyiset tietää, kekätossari tuskin
Eiku joo luin uudestaan. Mutta en ymmärrä mihkä tää liittyy tässä kohtaa.En ees tajua mistä puhutaan nytten.