V
vierailija
Vieras
Ja ollut mukana tossa euroviisuvetoomusjutussa niin tuskin nähdään Kikiä (Petra Gavalas) Umk:ssa.Mutta nyt vasta luin, että se on Lukas Leonin sisko.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja ollut mukana tossa euroviisuvetoomusjutussa niin tuskin nähdään Kikiä (Petra Gavalas) Umk:ssa.Mutta nyt vasta luin, että se on Lukas Leonin sisko.
Luojan kiitos ei kun rynkky on tämän ketjun vakiokalustoa.
Outoa, etteivät tuoneet uudistuksessa peukkuja palstalle.
![]()
Mua kiinnostaa nää osallistuvat artistit ainoastaan loanheittokampanjan käynnistämisen mielessä heitä kohtaan. Tosi hyvä jos tuokaan ei ois potentiaalinen osallistuja.Ja ollut mukana tossa euroviisuvetoomusjutussa niin tuskin nähdään Kikiä (Petra Gavalas) Umk:ssa.
Siinä on ilmiannettu ne molemmat silloin eli ei kyllä mitenkään automaattisesti poistu.Aika hauska; lähteekö täältä nykyään poistetun kommentin lainaamakin kommentti pois? Joku poistatti mun kommentin ja samalla katosi se kommentti, jota mä olin lainannut. Se oli kuitenkin eiliseltä, joten tuskin niitä oli yhtä aikaa ilmoitettu? Ja itsekin olin ilmoittanut ennen sitä eiliseltä komentin poistettavaksi, jota ei ollut poistettu nyt.
???
Eli myönnät rynkyttäväsi peukkuja lentotilassaEi ole mitään tälläistäkään hahmoa, muutakuin harhaisessa päässäs.
Pitäisikö sun? Ei ole normaali rynkyttää peukkuja.Oot sairas, hanki apua.
En tee sellaista, viestihän voi vauvalla ilmiantaa, jossei se miellytä. Törkeät ketjut saa kokonaan poies.Pitäisikö sun? Ei ole normaali rynkyttää peukkuja.
Mutta rynkytät senkin edestä.En ole kirjoitellut sinne.
Ainahan toi on ollut minusta, eri fontilla vaan nyt ja ehkä eri paikassa en muista.Mä ihmettelin, että miksi täällä nykyään on jokainen ”vieras &”
Ai mistähän nyt puhut?Mutta rynkytät senkin edestä.
Miksi et? Inhoat kun sun tyhmiä juttuja vain alapeukutettaisiin koko ajan?Mutta tosiaan en kyllä itekään niitä peukkuja tänne puolelle kaipaa.
Peukkujen rynkytyksestä.Ai mistähän nyt puhut?
Peukkuja voi tehtailla, joten ne ei merkkaa minulle mitään.Miksi et? Inhoat kun sun tyhmiä juttuja vain alapeukutettaisiin koko ajan?
Ei ole että &Ainahan toi on ollut minusta, eri fontilla vaan nyt ja ehkä eri paikassa en muista.
Ihan turhia peukut, jos niitä kaipaa voi kirjoittaa vauvalle.Miksi et? Inhoat kun sun tyhmiä juttuja vain alapeukutettaisiin koko ajan?
Siinä on kuvake joka näkyy sulla väärin &-merkkinä.Ei ole että &![]()
Peukut on just hyvä juttu. Itse tykkäisin enemmän palstasta, jossa on ne.Ihan turhia peukut, jos niitä kaipaa voi kirjoittaa vauvalle.
-eri
Päässä liikkuu, ei mitään, ei mitään, ei mitään, ei mitään.....
No mene Vauvalle.Peukut on just hyvä juttu. Itse tykkäisin enemmän palstasta, jossa on ne.