K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten se Euro-mummo on niin varma, et se "Tuu mun luo" on ihan oikea biisi ja ihan oikeasti tulossa? Ettei ole vaan noiden keskinäinen vitsi. Kovin aikaiseen on mainostettu biisiä ja onko siitä mitään muuta tietoa ku toi nimi (mikä on hirveä)?
Itse kans uskon ton olevan biisin nimi ja vaikkei oliskaan, voi ne sormukset teettää sen perusteella mitä B on kertonut julki.

Niin mitä nyt esittelee yhteisiä sormuksia ja tunkee lavalle hieromaan nivusia Jeren kanssa
Mutta joo, kyllä mua vaan raivostuttaa nää. Ei tarvi omaa suhdetta tuoda julkisuuteen jos ei halua, mutta vähän nyt kunnioitusta faneja kohtaan ja myös sitä puolisoa kohtaan! Kaikki tietää mikä on se oikea elämä siellä taustalla mut silti pakko edelleen vetää tätä ihme esitystä.

Siis onko tuossa lava hösöttämisessä OIKEASTI teidän mielestä kemiaa? En oo ikinä ymmärtänyt millä Prisman silmillä bojeristit tätä maailmaa kattelee. Silloin, kun pikku Irtonamu on oikeasti ihastuksissaan, sen kyllä huomaa.

Onko muuten B koskaan jakanut/julkaissut mitään Tsiilaan liittyvää, jossa ei olisi itse jotenkin ammatillisesti mukana? Eli suljetaan pois Tsiilan videon ohjaus tai elokuvaan liittyvä materiaali. Tsiilan keikoista tai mukana olleista matkoista?

Auttaiskohan kävellä toi 10000 askelta joka päivä, kun paino on jumittunut tiettyyn määrään, eikä laske, ylipainoa ei toki ole, mutta ärsyttää tämä. Teettekö kotonanne tälläistä.

Yhteistyössä