K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mitä sitten, ei saanut kuitenkaan kahta esiintymispaikkaa kuten noi muut. Plus se Diskoballs oli vaan introbiisinä muiden esiintyjinen esittelylle

Heh. Eikä ollut "vain" introna. Ne muut käväisi siellä. Biisistä on niin paljon istrumentaaliosuutta, että olis pitänyt muuten olla tanssijoita. Tällä tavoin niitä ei tarvinnut kuskata tuonne ja varmaan sopi muutenkin Kärtsän tyyliin toi. Ties vaikka olis itse ehdottanut. Tollasta esittäytymistä ei ole ollut koskaan ennen, ei ainakaan viime vuosina.

Ööö etkö ole seurannut viime Melodifestivaalien jälkipuintia? Månsin fanit hylkäsi sen kun vaimo kertoi mikä väkivaltainen, huumeita käyttävä petturi se on. Ja se käytös Kaj:n voitettua oli naurettavaa. Sehän menetti keikkoja jne.
Höpö höpö, ei voida tietää paljonko on mukana exän erodraamailua ja muuta, ei todellakaan ole mitenkään canseloitu noin yleisesti viisupiireissä.

Kärtsä ei tainnut aiemmin "kelvata" Bojanille musiikillisesti, eli piti itseään ja heidän (JO) musiikkia "oikeana" musiikkina, vakavasti otettavana. Nyt hän mainostaa Kärtppyä kokoajan. Need to say more ....

No mitä sitten, ei saanut kuitenkaan kahta esiintymispaikkaa kuten noi muut. Plus se Diskoballs oli vaan introbiisinä muiden esiintyjinen esittelylle

Sun vähättely ei tee tuosta vähäarvoisempaa. Kärtsä sai bileet kunnolla käyntiin ja tavallaan ihan kunnon minikeikan siihen alkuun. Kyllä tollanen aloitusslotti on itse asiassa tosi hyvä. Kaikki jaksaa vielä bailata ja huomioarvo on iso. Edelleenkään Diskoballs ei ollut vain introbiisi, vaan osa Kärtsän esitystä. Itse asiassa ne muut esiintyjät pääsivät osaksi Kärtsän showta.

Miten se Euro-mummo on niin varma, et se "Tuu mun luo" on ihan oikea biisi ja ihan oikeasti tulossa? Ettei ole vaan noiden keskinäinen vitsi. Kovin aikaiseen on mainostettu biisiä ja onko siitä mitään muuta tietoa ku toi nimi (mikä on hirveä)?

Yhteistyössä