V
vierailija
Vieras
Linkkiä?Kirjoittamaansa kirjaa pöhelö, M.H kirjoittanut useamman kirjan, ne löytyy sieltä X tililtään myöskin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Linkkiä?Kirjoittamaansa kirjaa pöhelö, M.H kirjoittanut useamman kirjan, ne löytyy sieltä X tililtään myöskin.
On omalla nimellään se tili. Ja nimi on kerrottu täällä.Linkkiä?
Sivulla? Tai sanokaa vaan reippaasti se nimi.On omalla nimellään se tili. Ja nimi on kerrottu täällä.
En minä kerro ainakaan toista kertaa, saat etsiä itseä kirjailijoiden listalta vinkkinä se Amsterdam.Sivulla? Tai sanokaa vaan reippaasti se nimi.
Mistä ihmeen kirjailijoiden listalta?En minä kerro ainakaan toista kertaa, saat etsiä itseä kirjailijoiden listalta vinkkinä se Amsterdam.
Kuten sanoin, ole hyvä ja poistu.Mitä tää tarkottaa?
Ja oot niin huono, ettå tuhlaat aikaasiMä oon täällä vaan trollaamassa.
Aidosti olen kiinnostunut teidän kiusaamisesta. Kyllä.
Mä oon täällä vaan trollaamassa.![]()
Saisko kirjan nimeä tiedustella?
Ei lennä suoraan su, kun vasta ma.Emme voi tietää. Järkevintähän on sitten su mennä suoralla Slovenian lennolla Vantaalta. Sekin on aikaisin.
Öö, no suomalaiset kirjailijat tulee lista niin sieltä alemmasta tuntemattomampien listalta löytyy.Mistä ihmeen kirjailijoiden listalta?
Niin mistä tulee? Jotenkin telepaattisesti jostain? Ei tunnu multa onnistuvan vaikka monta minuuttia oon jankannut tota mielessäni.Öö, no suomalaiset kirjailijat tulee lista niin sieltä alemmasta tuntemattomampien listalta löytyy.
Et osaa googlella hakea, sitten ei voi mitään, annettu nimikirjaimet ja kaikki.Niin mistä tulee? Jotenkin telepaattisesti jostain? Ei tunnu multa onnistuvan vaikka monta minuuttia oon jankannut tota mielessäni.
Et osaa googlella hakea, sitten ei voi mitään, annettu nimikirjaimet ja kaikki.
Omien aivojen käyttö?Löysin jo aika kauan sitten, mutta sulle on ilmeisesti mahdotonta kirjoittaa sitä Wikipediaa noihin ohjeisiin.
Haha, säkin oot jo monta hyppyä tehnyt mun pillini tahdissa tänään.Ja oot niin huono, ettå tuhlaat aikaasi
No kyllä ihmisten tarkoitukset voi aistia heitä niin tuntematta, mihin sinä tietenkään et kykene, kun olet narsistinen tunnevammainen.
Ei voi tietää. Jutun kertonut ei koskaan kertonut tarkemmin mistä tää havainto löytyy, kuulemma twitteristä, mutta itse en sitä löytänyt. Kertoja katosi niin kuin se kuuluisa suolistokaasu hiekka-aavikolle.Niin onko Riikan havainto oikea? Mitä kautta ovat menneet?
Homosivustolle mars!Oli tämä nyt kyllä vähän pettymys koko päivä.
Se on vällyjen alla, mutta kenen kanssa?Eihän K:stakaan ole mitään havaintoa