V
vierailija
Vieras
No saahan, vihannekset on sellaisia pöpöpesiä, että ei niitä kannata syödä.No ei normosti saa, katuruoassa voi käyttää järkeä sen sijaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No saahan, vihannekset on sellaisia pöpöpesiä, että ei niitä kannata syödä.No ei normosti saa, katuruoassa voi käyttää järkeä sen sijaan.
Onko se oikea, siinä tapauksessa Vantaalle on saapumassa Wienistä lento klo:19.30 laskeutuu.Miten niin, jos toi Riika perustuu havaintoon heistä siellä???
Niin miten se oli vastaus suhteessa siihen.
Miksi ihmeessä ne lentäisi sillä Turkuun? Ja odottaisivat Riiassa. Silloin pitää silti maksaa yksi yö enemmän.Miten ne ei jodelissa tajua, että Turkuun lähtee kyllä myöhään illalla lento.
Niiden ei ole mitään järkeä tulla tänään millään suoralla lennolla muualta, kun sellainen olisi myös tullut suoraan Sloveniasta.Onko se oikea, siinä tapauksessa Vantaalle on saapumassa Wienistä lento klo:19.30 laskeutuu.
Ei sitä voida tietää, jos tällä kertaa aattelivat välttää fanit, vaihtolennot voi olla halvempia. Tosin minä en usko tohon Wien havaintoon, koska auringonvalon perusteella ne ei ois voineet tulla sillä Wienin lennolla, kuten jodelissakin puhuttu.Niiden ei ole mitään järkeä tulla tänään millään suoralla lennolla muualta, kun sellainen olisi myös tullut suoraan Sloveniasta.
Ai meinaatko että ne olis luikkinut salassa pois, ettei fanit havaitse? Kun ne on aina niin ylpeänä kertoneet, kuinka fanit tulee kentälle vastaan.Pääseekö kentältä jotain muuta reittiä ulos?
Ei pääse.Pääseekö kentältä jotain muuta reittiä ulos?
No en usko, siinä on se yksi tuloväylä, jos siitä ei haluaisi tulla, niin en tiedä, mitä se vaatisi. Mutta miksi ihmeessä he olisivat vaatineet mitään erityisjärjestelyjä? Jos K pystyi viisufinaalin jälkeen tulemaan yleisön eteen kentällä, niin miten hitossa vastaanottokomiteoista tykkäävät Joksut sitten ei?Pääseekö kentältä jotain muuta reittiä ulos?
Vittuilua se on teille ollut, eikä ylpeilyä.Ai meinaatko että ne olis luikkinut salassa pois, ettei fanit havaitse? Kun ne on aina niin ylpeänä kertoneet, kuinka fanit tulee kentälle vastaan.
Ja kerropa miksi olisivat ajatelleet välttää fanit? Bojan aikoo suudella Jereä heti päästyään Suomen maan kamaralle?Ei sitä voida tietää, jos tällä kertaa aattelivat välttää fanit, vaihtolennot voi olla halvempia. Tosin minä en usko tohon Wien havaintoon, koska auringonvalon perusteella ne ei ois voineet tulla sillä Wienin lennolla, kuten jodelissakin puhuttu.
No kun ne on isoja maailmantähtiäNo en usko, siinä on se yksi tuloväylä, jos siitä ei haluaisi tulla, niin en tiedä, mitä se vaatisi. Mutta miksi ihmeessä he olisivat vaatineet mitään erityisjärjestelyjä? Jos K pystyi viisufinaalin jälkeen tulemaan yleisön eteen kentällä, niin miten hitossa vastaanottokomiteoista tykkäävät Joksut sitten ei?
No eihän ole ollut, hienosti osoitat, miten et tunne bändin jäseniä ollenkaan!Vittuilua se on teille ollut, eikä ylpeilyä.
Meille? Kuule minä en ole siellä ollut eikä ole ollut aikomuskaan. Mulla on elämässäni ihan liikaa muutakin tekemistä, että lähtisin kyttäämään julkkiksia lentokentille.Vittuilua se on teille ollut, eikä ylpeilyä.
Hienosti kuvittelet itse tuntevasi.No eihän ole ollut, hienosti osoitat, miten et tunne bändin jäseniä ollenkaan!
Minun tuli kyllä mieleen, jos ne ajaakin Tallinnaan ja tulee sitten lautalla sieltä.
Olen tainnut lukea hutaisten, entäpä jos lentävätkin Tukholmaan niin ehtiskö sillä laivalla tulla.Viikkokirjeen perusteella ovat tulossa lentokoneella.
Ja viikonloppuna. Eli huomenna.Viikkokirjeen perusteella ovat tulossa lentokoneella.
Ei perjantai ole viikonloppu.Ja viikonloppuna. Eli huomenna.
Sano sille Jurelle. Eipä ne oikein myöhemminkään voi tulla.Ei perjantai ole viikonloppu.
Ja ihan hämäyksenä laittoivat ton huoltoasemakuvan vai.Sano sille Jurelle. Eipä ne oikein myöhemminkään voi tulla.
Hitonko väliä mitä kautta ja milloin ne hiton päästäiset tänne jalkautuu?
Tai sit muilla ei ollu kiire. Se jolla kiire oli, on ollu täällä jo muutaman päivän, koska oli erään kanssa lomalla Kroatiassa.