V
vierailija
Vieras
Onko sulla hiiri perseessä?
Ei mulla ole mutta normaalia somekirjoittelua ymmärtämättömällä öljykirjoittaja tossarilla ehkä on
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko sulla hiiri perseessä?
Niin mietinkin, koska en ole ajatellut joksufaniksi.
Epäselvää oli osittain, koska joku muukin kirjoitti tossa aiemmin että muka tulee.Ei mulla ole mutta normaalia somekirjoittelua ymmärtämättömällä öljykirjoittaja tossarilla ehkä on
Tossarilla nyt on aina hiiri perseessä.Ei mulla ole mutta normaalia somekirjoittelua ymmärtämättömällä öljykirjoittaja tossarilla ehkä on
No kävinkin jo aiemmin, mutta silloin näköjään mennyt ohi.Jos vaikka kävisit sieltä sen X-tililtä siitä esittelystä lukemassa ketä se fanittaa niin vois vaikka selvitä tällaiset asiat sullekin
Kiusaaja.Tossarilla nyt on aina hiiri perseessä.
Sama. Oon pudottu kyydistä aikoja sitten.Mä... en ymmärrä teidän jutuista enää mitään...
Ai meinaat, että K menee vuoden sisällä Balkanille ennen Joksujenkarnevaaleja (jos ei Kula Kulaan mee, mitä tuskin nähdään)?No ei. Bojan on tunnettu tosta, et puhuu läpiä päähänsä.
Ja itelläs nollasta?Kiitettävä neljästä vieraasta kielestä
Kyllä se tässäkin nähdään, ketkä täällä oikein niitä kiusaajia ja fiilistä alaspäin vetäviä ovat.Kiitettävä neljästä vieraasta kielestä
Höpö höpö höhläKyllä se tässäkin nähdään, ketkä täällä oikein niitä kiusaajia ja fiilistä alaspäin vetäviä ovat.
Kyllä se tässäkin nähdään, ketkä täällä oikein niitä kiusaajia ja fiilistä alaspäin vetäviä ovat.
Haluan keskustella aiheesta (K, Bojan, shippi, Jokerit, matkailu tämän ympärillä etc etc) ANONYYMISTI. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?MIKSI te jatkatte tämän ketjun olemassaoloa? MITÄ te tästä saatte? Oikeasti. Kertokaa!
Tulee mieleen, että tuollaisella henkilöllä on itsensä kohdalla jotain omia tunteitaan tai omia ärsytyksen kohteitaan läpi käymättä ja tunnistamatta. Se puretaan sitten toisiin. Ei sillä, itsekin välillä sorrun samaan, kun on kyseisiä puutteita.Tää on täydellinen esimerkki siitä, miksi Suomi voi pahoin. Oikeutetaan kiusaaminen millä tahansa perusteella. Ei ole perustetta olemassa. Vielä nolompaa tollanen. Ei voi muuta sanoa.
Ja siis ei varmasti liity siihen, miksi Suomessa voidaan pahoin. Kaikki tuollainen on vain seurausta pahoinvoinnista, ei syy siihen.Tää on täydellinen esimerkki siitä, miksi Suomi voi pahoin. Oikeutetaan kiusaaminen millä tahansa perusteella. Ei ole perustetta olemassa. Vielä nolompaa tollanen. Ei voi muuta sanoa.
En kutsuisi täällä olevia kirjoituksia KESKUSTELUKSI. Edelleen jää epäselväksi, miksi haluat jatkaa tämän kaltaista "keskustelua".Haluan keskustella aiheesta (K, Bojan, shippi, Jokerit, matkailu tämän ympärillä etc etc) ANONYYMISTI. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?
Mietin tässä juuri, että mikä näistä on jäänyt keskustelematta, vaikka tämä ketju on tällainen, mikä?? Mitä ei ole saanut sanottua ja käytyä läpi? Kerro sä minulle.