V
vierailija
Vieras
No mihinkäs, hiirijutut on helppo ohittaa.Juu, en mä niihin viitannutkaan!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No mihinkäs, hiirijutut on helppo ohittaa.Juu, en mä niihin viitannutkaan!
Todellakin käy, mikäs ihme sinä luulet olevasi sen määrittelemiseksi.ei kukaan täyspäinen käy tällä palstalla. Miksi olet täällä?
Todellakin käy, mikäs ihme sinä luulet olevasi sen määrittelemiseksi.
Tätä ketjua on yritetty alasajaa jo pitkään. Ja kyllä täällä välillä on yhä keskusteluakin vaikka suurin osa on noita saman jankkauksia joihin en osallistu. Jatkan täällä niin pitkään kun ketju on pystyssä.MIKSI te jatkatte tämän ketjun olemassaoloa? MITÄ te tästä saatte? Oikeasti. Kertokaa!
Omat suuruuskuvitelmasi ainoastaan, hah hah.Tätä ketjua on yritetty alasajaa jo pitkään. Ja kyllä täällä välillä on yhä keskusteluakin vaikka suurin osa on noita saman jankkauksia joihin en osallistu. Jatkan täällä niin pitkään kun ketju on pystyssä.
No älä käy, minulle se ei mene näin, vähemmän päätäsärkevää kuin joku discord.oletko lukenut ollenkaan näitä juttuja täällä? Ei täällä ole mitään älyllistä elämää
No älä käy, minulle se ei mene näin, vähemmän päätäsärkevää kuin joku discord.
Ei tartte selitellä syytä, ihan ok tykkää hiiristäkin.käyn täällä lukemassa koska tämä on niin älyvapaa ketju ja saan hyvät naurut
Ei tartte selitellä syytä, ihan ok tykkää hiiristäkin.
Ja kiitos myös hälle kekä postaa niitä Pino-koiran kuvia giffeinä![]()
Kyllä käy. Ihmisissä on erilaisia puolia, täysipäisiä ja sitten vähän vähemmän täysipäisiä. En vain omaa sellaista puolta, joka ilkeästi kirjoittelisi seksuaalista tai tyhjästä nyhjäävää häirintää.ei kukaan täyspäinen käy tällä palstalla. Miksi olet täällä?
Mulle ainakin on.oletko lukenut ollenkaan näitä juttuja täällä? Ei täällä ole mitään älyllistä elämää
Niin, kirjoitatkin sitten kaikenlaista muuta häirintää.Kyllä käy. Ihmisissä on erilaisia puolia, täysipäisiä ja sitten vähän vähemmän täysipäisiä. En vain omaa sellaista puolta, joka ilkeästi kirjoittelisi seksuaalista tai tyhjästä nyhjäävää häirintää.
Eli olet näitä, jotka nauravat täällä näille ilkeiden jutuille, et millekään hauskalle.käyn täällä lukemassa koska tämä on niin älyvapaa ketju ja saan hyvät naurut
En kirjoita millään tavalla.Niin, kirjoitatkin sitten kaikenlaista muuta häirintää.
Viestisi häiritsevät minua eli olet häirikkö.En kirjoita millään tavalla.
Esim. tällaiset ovat älykääpiöiden juttuja ja kommentteja, koska noinhan kuin tuossa sanotaan, ei asia ole.Pino välitti kiitokset!
Häiriintymisesi syy on sinussa.Viestisi häiritsevät minua eli olet häirikkö.
Toivon trolleille voimia, kun Jere ja Bojan halaavat seuräavan kerran kameroiden edessä ja kaikki näkevät, että bro is something more
Juuh ja miettikää aikaa kun niiden yhteisbiisi tulee! Voi hyvinkin olla kesäkuussa 2026. Ihanaa, että K on aloittanut levy-yhtiönsä pehmittämisen ajoissaToivon trolleille voimia, kun Jere ja Bojan halaavat seuräavan kerran kameroiden edessä ja kaikki näkevät, että bro is something more
Samat sanat sinulle.Häiriintymisesi syy on sinussa.
Seksuaalinen ei ole ilkeää. Se on kaunistaKyllä käy. Ihmisissä on erilaisia puolia, täysipäisiä ja sitten vähän vähemmän täysipäisiä. En vain omaa sellaista puolta, joka ilkeästi kirjoittelisi seksuaalista tai tyhjästä nyhjäävää häirintää.