V
vierailija
Vieras
Mulla on kaikki erittäinkin ok. Samaa ei voi sanoa sinusta ja muista häiriintyneistä täällä, mut mä haluan auttaa.
Autat muita häiritsemällä itsellesi tuntemattomia ihmisiä instassa. Sakeaa settiä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla on kaikki erittäinkin ok. Samaa ei voi sanoa sinusta ja muista häiriintyneistä täällä, mut mä haluan auttaa.
Se vie aikaa, mutta sitähän on.
Voisitko autta hiirtä olemaan vähän vapautuneempi.Mulla on kaikki erittäinkin ok. Samaa ei voi sanoa sinusta ja muista häiriintyneistä täällä, mut mä haluan auttaa.
Se vie aikaa, mutta sitähän on.
JepOsa-aikatöläisellä sitä on
Höpö höpö kiusaaja, minä olen ainakin tismalleen samaa mieltä.Me lähinnä säälitään sua. Onko sulla joku läheinen olemassa, jolle voit soittaa? Kuulostat siltä, ettet ole ihan tasapainossa tällä hetkellä.
Käyppä ao3:ssa, siellä jos missä ei kunnioiteta.On oikeasti todella hämäävää, miten osalla ihmisiä ei ole mitään käryä muiden seksuaalisesta kunnioittamisesta ja hyvästä käytöksestä ja kohtelusta. Mitkä rajat on sopivaa ylittää JA missä, ja mitkä ei. Ette ole ehkä koskaan pysähtyneet ajattelemaan asiaa, toivottavasti ETTE ole samoja, jotka huutaa artistien koskemattomuuden oikeudesta, kun itse ette kunnioita muiden tilaa ja koskemattomuutta (esim. Miha) täällä palstoilla.
Höpö höpöKäyppä ao3:ssa, siellä jos missä ei kunnioiteta.
Jep nää ficcikirjailijat on sairaita mieleltään. Seksuaalipakotetaan ihmisiä toisilleen ja julkaistaan vielä julkisella forumilla, yök.Käyppä ao3:ssa, siellä jos missä ei kunnioiteta.
Tämä vinkkinä ficcien kirjoittajilleSe seksuaalinen kunnioittaminen kuuluu minusta myös nettiin. Pitäisi olla sen verran tuntosarvia JA välittämistä, että huomaa, milloin on loukannut muita mukaa olijoita ja menee sitten siinä tapauksessa jatkamaan jonnekin muualle. Jonnekin, missä ne omat seksijutut eivät ole liikaa. Eivätkä tallo ja astu toisten päälle.
Kunnioittaisitte muita, netinkin välityksellä voi satuttaa muita myös seksuaalisesti olemalla elefantti lasikaupassa.
Oon kokenut eri tavalla. Jos menen sinne lukemaan tarinan, on oletus, että rakastuneella päähenkilöparilla on siellä seksiäkin.Käyppä ao3:ssa, siellä jos missä ei kunnioiteta.
Tämä on se julkisempi foorumi pölhö.Jep nää ficcikirjailijat on sairaita mieleltään. Seksuaalipakotetaan ihmisiä toisilleen ja julkaistaan vielä julkisella forumilla, yök.
No, tuolla ao3:ssahan ne eivät ole liikaa. Eikös se ole just alusta tuollaisille tarinoille.Tämä vinkkinä ficcien kirjoittajille
Miksei M ja B välillä voi olla seksiä, jos vaikka ovat rakastuneita?Oon kokenut eri tavalla. Jos menen sinne lukemaan tarinan, on oletus, että rakastuneella päähenkilöparilla on siellä seksiäkin.
On oikeasti todella hämäävää, miten osalla ihmisiä ei ole mitään käryä muiden seksuaalisesta kunnioittamisesta ja hyvästä käytöksestä ja kohtelusta. Mitkä rajat on sopivaa ylittää JA missä, ja mitkä ei. Ette ole ehkä koskaan pysähtyneet ajattelemaan asiaa, toivottavasti ETTE ole samoja, jotka huutaa artistien koskemattomuuden oikeudesta, kun itse ette kunnioita muiden tilaa ja koskemattomuutta (esim. Miha) täällä palstoilla.
Miten tää eroaa siitä? Yhtä lailla täällä voi julkaista.No, tuolla ao3:ssahan ne eivät ole liikaa. Eikös se ole just alusta tuollaisille tarinoille.
On oikeasti todella hämäävää, miten osalla ihmisiä ei ole mitään käryä muiden seksuaalisesta kunnioittamisesta ja hyvästä käytöksestä ja kohtelusta. Mitkä rajat on sopivaa ylittää JA missä, ja mitkä ei. Ette ole ehkä koskaan pysähtyneet ajattelemaan asiaa, toivottavasti ETTE ole samoja, jotka huutaa artistien koskemattomuuden oikeudesta, kun itse ette kunnioita muiden tilaa ja koskemattomuutta (esim. Miha) täällä palstoilla.
Hohhoijaa, älä nyt naurata.Miten tää eroaa siitä? Yhtä lailla täällä voi julkaista.
Se seksuaalinen kunnioittaminen kuuluu minusta myös nettiin. Pitäisi olla sen verran tuntosarvia JA välittämistä, että huomaa, milloin on loukannut muita mukaa olijoita ja menee sitten siinä tapauksessa jatkamaan jonnekin muualle. Jonnekin, missä ne omat seksijutut eivät ole liikaa. Eivätkä tallo ja astu toisten päälle.
Kunnioittaisitte muita, netinkin välityksellä voi satuttaa muita myös seksuaalisesti olemalla elefantti lasikaupassa.
Seksifantasiat on sallittuja täälläHohhoijaa, älä nyt naurata.
Seksille on ihan oma osionsa että.Seksifantasiat on sallittuja täällä