V
vierailija
Vieras
Ai K ja joksujenkin muka vai?Ullattuisit, jos tietäisit ; )
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai K ja joksujenkin muka vai?Ullattuisit, jos tietäisit ; )
Aha eikö hän saisi tyhmä kiusaaja.Jaha, Aito käy läpi taas koko päivän viestit ja vastailee niihin vaikka keskustelut meni jo![]()
Ootko noin pihalla hahaAi K ja joksujenkin muka vai?
No niin on sanonut, että ne ei kiinnosta. Onko se jotenkin muuttunut vai?Ootko noin pihalla haha
No en ole ikinä sanonut, pässi.No niin on sanonut, että ne ei kiinnosta. Onko se jotenkin muuttunut vai?
On ainakin se mistä minä puhun eli taidat sitten olla eri.No en ole ikinä sanonut, pässi.
En siis A:ta tarkoita, jos niin joku luulee.On ainakin se mistä minä puhun eli taidat sitten olla eri.
Jaa no sitten.En siis A:ta tarkoita, jos niin joku luulee.
Ai toi väärinkäsitys voi liittyä sit siihen väittämiseksi samaksi ihmiseksi juttuun.En siis A:ta tarkoita, jos niin joku luulee.
Nyt tuolla uudella postauksella saa ne seuraajat pysymäänTippuu uuten tisnalleen samaa tahtia BL:n seuraajien kanssa, vaikka se ei postaa oikein mitään. Että olisko kuule taas niitä viisuista tarttuneita seuraajia vaan, jotka saa jo heinäkuuhun mennessä ähkyn postasi mitä hyvänsä, tai ei mitään.
Nyt tuolla uudella postauksella saa ne seuraajat pysymään
Jepp!!! Mun veikkaus on, että LPSG:n Käärijäketjuun on luvassa säpinää ton kuvan johdosta.....Tsiisus jerppa on kuuma tuolla ilmapatjalla
Tämä ketjuhan on täynnä (ainakin B:n) kunniaa loukkaavaa kirjoittelua.Yleisen keskustelupalstan ketjun sisältö voi täyttää kunnianloukkauksen kriteerit Suomessa, jos se täyttää seuraavat tunnusmerkistöt, jotka on määritelty rikoslaissa (Rikoslaki 11.6.1999/531, 24 luku 9 §):
Kunnianloukkaus – Rikoslain määritelmä (RL 24:9 §):
Joka esittää toisesta valheellisen väitteen tai vihjauksen, joka on omiaan aiheuttamaan vahinkoa, kärsimystä tai halveksuntaa, syyllistyy kunnianloukkaukseen.
Teko voi olla joko:
- Valheellinen väite tai vihjaus, tai
- Muutoin toisen halventaminen (vaikka väite olisi sinänsä totta), jos se esitetään halventamistarkoituksessa.
Milloin keskustelupalstan sisältö voi täyttää kunnianloukkauksen?
Seuraavissa tilanteissa ketjun sisältö voi täyttää tunnusmerkistön:
- Yksilö on tunnistettavissa
- Henkilö mainitaan nimeltä tai on muuten yksiselitteisesti tunnistettavissa esim. nimimerkin, työn, paikkakunnan tai muiden tietojen perusteella.
- Sisältö on halventavaa tai loukkaavaa
- Esimerkiksi väite rikollisesta toiminnasta, epärehellisyydestä, moraalittomuudesta tms.
- Halventavia ilmaisuja tai solvauksia (esim. ”on narkkari” tai ”pedofiili”).
- Väite on valheellinen tai vihjaileva
- Ei tarvitse olla täysin suora – myös rivien välistä vihjailu voi riittää.
- Tarkoitus on loukata tai halventaa
- Jos väite on tosi, mutta esitetty vain halventamistarkoituksessa (esim. kaivamalla esiin vanha tuomio ilman asiayhteyttä).
Mikä ei yleensä ole kunnianloukkaus?
- Pelkkä mielipide tai kritiikki, esim. ”minusta hän käyttäytyy töykeästi”, on yleensä sallittua, etenkin jos se kohdistuu julkiseen toimintaan.
- Totuudenmukaiset väitteet, jos niillä on yhteiskunnallista merkitystä eikä niitä esitetä halventamistarkoituksessa.
- Henkilö ei ole tunnistettavissa (esim. puhutaan anonyymista “asiakkaasta” yleisellä tasolla).
Tämä ketjuhan on täynnä (ainakin B:n) kunniaa loukkaavaa kirjoittelua.
Lue uudestaan nuo rikoslain kohdat ajatuksella ja huomaa, mistä kaikesta on kyse.Kaikki tossarin viestit joissa käytetty koko nimiä ja väitetty olevan homosuhtessa ainakin täyttää. Laitatko sinä asianomaisille viestiä vai laitanko minä?
Ei ole sellaista homosuhdetta väitetty, jollaista he eivät olisi itsekin tsoukkailleet, jotenKaikki tossarin viestit joissa käytetty koko nimiä ja väitetty olevan homosuhtessa ainakin täyttää. Laitatko sinä asianomaisille viestiä vai laitanko minä?
Mutta väitetty suhteen olevan totta ei vitsailua mitä ovat selvästi tehneet.Ei ole sellaista homosuhdetta väitetty, jollaista he eivät olisi itsekin tsoukkailleet, joten hataralla pohjalla on yrityksesi.
Kyllä. En käsitä, miten yp:kaan ei poista kaikkia.Tämä ketjuhan on täynnä (ainakin B:n) kunniaa loukkaavaa kirjoittelua.
Niin, se on kirjoittajan mielipide ja näkemys perustuen kaksikon itse keskinäisistä väleistään kertomaan aineistoon.Mutta väitetty suhteen olevan totta ei vitsailua mitä ovat selvästi tehneet.
Seli seli, faktana esittää eräs täällä rakkaussuhdetta.Niin, se on kirjoittajan mielipide ja näkemys perustuen kaksikon itse keskinäisistä väleistään kertomaan aineistoon.
Tartupas nyt tähän Bojania hiireksi haukkuvaan, niin löydät oikeasti kunnianloukkauksen kriteerit täyttävän kirjoittelijan.Mutta väitetty suhteen olevan totta ei vitsailua mitä ovat selvästi tehneet.