V
vierailija
Vieras
Säälikiitettävät työväenopistostaAi kävit aikuislukion, ok. Se ei susta kirjailijaa tee.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Säälikiitettävät työväenopistostaAi kävit aikuislukion, ok. Se ei susta kirjailijaa tee.
En käynyt, ei tossa sellainen käy ilmi mitenkään, normi lukion olen käynyt, 19 vee sieltä valmistuin.Ai kävit aikuislukion, ok. Se ei susta kirjailijaa tee.
Et kuitenkaan älliä kirjoittanut kun aina vaan arvosanoista puhut niin.En käynyt, ei tossa sellainen käy ilmi mitenkään, normi lukion olen käynyt, 19 vee sieltä valmistuin.
Mulla on kiitettävä housuissa, eikä yhtään heikkoa osa-aluetta.
-Kalle
19 vuotta on aika pitkä aika käydä lukiota.En käynyt, ei tossa sellainen käy ilmi mitenkään, normi lukion olen käynyt, 19 vee sieltä valmistuin.
No ei, vaan esimerkiksi matematiikka ja jouduin ottaan paljon lisätunteja, että opin ajaan autoa ja sellaisia.Sosiaalisuus ja muiden tunteiden huomioon ottaminen esimerkiksi.
Muistakaa inkluusio myös keskustelupalstoilla.
Vuotiaana pölhy.19 vuotta on aika pitkä aika käydä lukiota.
Tuut kuitenkin takasin.Ei helevetti. Nyt taisi olla vihdoin viimeinen kerta, kun tulen tänne kuikuilemaan.
Tiedän, ettei tarvii ilmoittaa poistumisesta. Sanon tämän ääneen ihan vain itseäni varten. Ei tämän ketjun shaibaa ansaitse kukaan.
Niin kun loukkaaviin tarinoihisi puututaan.Sitä ei tässä ketjussa ole enää ollut vajaa vuoteen. Kiitos tosishippareiden.
Niin kun loukkaaviin tarinoihisi puututaan.
Ei helevetti. Nyt taisi olla vihdoin viimeinen kerta, kun tulen tänne kuikuilemaan.
Tiedän, ettei tarvii ilmoittaa poistumisesta. Sanon tämän ääneen ihan vain itseäni varten. Ei tämän ketjun shaibaa ansaitse kukaan.
Tarkoitin sellaista inkluusiota, jossa erilaiset oppijat opiskelevat samassa ryhmässä muiden kanssa.Sitä ei tässä ketjussa ole enää ollut vajaa vuoteen. Kiitos tosishippareiden.
Tarkoitin sellaista inkluusiota, jossa erilaiset oppijat opiskelevat samassa ryhmässä muiden kanssa.
Voitko laittaa deeämmänä kuvan kiitosMulla on kiitettävä housuissa, eikä yhtään heikkoa osa-aluetta.
-Kalle
No onneksi K&B ficcien kirjoittajat eivät koe noin, ja itsekin voisin hyvin kirjoittaa, ei vain olisi aikaa ja en ole vielä laajentanut osaamistani tohon suuntaan.
Ajettiin just hevosaitauksen ohi.
Kaks oria ja yks ruunaNäkyikö itse Hirviniemeä?