K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minkä ikäisiä ne muiden, parempien, ficcien kirjoittavat ovat? Kirjoittavatko myös miehet ficcejä vai vain naiset?

En ole se jolta kysyt, mutta loistavien ficcien kirjoittajien joukossa on niin suomalaisia kuin ulkomaalaisia sekä molempien sukupuolten edustajia. Kirjoittajien ikähaitari on ollut mun suosikeilla 26-48 vuotta. Hyviä kirjoittajia on varmasti myös tätä nuoremmissa ja vanhemmissa.

Itseasiassa moni ficcien kirjoittaja on kertonut, että he kokevat oikeista ihmisistä ficcien kirjoittamisen moraalisesti vääräksi ja arveluttavaksi. He eivät soimanneet tai syytelleet muita, vaan sanoivat, etteivät henkilökohtaisesti pysty kirjottamaan sellaisia.
No onneksi K&B ficcien kirjoittajat eivät koe noin, ja itsekin voisin hyvin kirjoittaa, ei vain olisi aikaa ja en ole vielä laajentanut osaamistani tohon suuntaan.

En ole se jolta kysyt, mutta loistavien ficcien kirjoittajien joukossa on niin suomalaisia kuin ulkomaalaisia sekä molempien sukupuolten edustajia. Kirjoittajien ikähaitari on ollut mun suosikeilla 26-48 vuotta. Hyviä kirjoittajia on varmasti myös tätä nuoremmissa ja vanhemmissa.
Ton ikäisiä on myös K ja B ficcien kirjoittajissa, pölhy eli ei ne sinun ficcisi ole yhtään parempia siis.

Vampyyri x paljasti suuret kulmahampaanaa ja alkoi hiplata viittansa vetoketjua. Prinsessa Ruusunen huomasi pikkuhousujensa kostuvan. Oletko vampyyrien maasta...? Ruusunen sai sanotuksi väräjävällä äänellään.

Sitten ovesta astui Aku Ankka. Mitä hlvettiä? Te olette minun takapihallani ja se eukko pois pihakeinustani, karjui Aku Ankka.

Herra Tulppu kurottautui aidan yli. Hän oli jo pitkään katsonut Aku Ankkaa väärä himo mielessään. Ankkalinna oli yhä hyvin konservatiivinen.

Ja nyt tuo komea Ankka osoitti selviä dominanssin eleitä, juuri niitä, joilla herra Tulppu toivoi edes yhden kerran elåmässään tulevansa otetuksi..

.

.

Yhteistyössä