V
vierailija
Vieras
Pyh, ketähän sellainenkin kiinnostaa, onpa typerää.
Sä olet kyllä esimerkki todellisesta minä minä ihmisestä. Vain minä, minun tarpeeni ja näkemykseni maailmasta ovat oikein. Huh
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pyh, ketähän sellainenkin kiinnostaa, onpa typerää.
Parempaa jälkeä tulee väistämättä aina, kun 58v Bojan- Maire ei ole vuodattamassa kynänpäähän näkemystään homoerotiikastaOnko ne toiset siis paremmin kirjoitettuja?
Sä olet kyllä esimerkki todellisesta minä minä ihmisestä. Vain minä, minun tarpeeni ja näkemykseni maailmasta ovat oikein. Huh
Minkä ikäisiä ne muiden, parempien, ficcien kirjoittavat ovat? Kirjoittavatko myös miehet ficcejä vai vain naiset?Parempaa jälkeä tulee väistämättä aina, kun 58v Bojan- Maire ei ole vuodattamassa kynänpäähän näkemystään homoerotiikasta
Tarvii kunnon P&K sateen, jotta tatit nousee ja Saharasta tulee taas vehreä.
Tarvii kunnon P&K sateen, jotta tatit nousee ja Saharasta tulee taas vehreä.
Mielipiteeni: Oikeista ihmisistä ei pitäisi lainkaan kirjoittaa ficcejä.
Aina yök siellä, missä uhka. Suuri uhka...
No ei, mutta minua ei kiinnostaisi tehdä noin.Sä olet kyllä esimerkki todellisesta minä minä ihmisestä. Vain minä, minun tarpeeni ja näkemykseni maailmasta ovat oikein. Huh
Entäs aakkoskirjaimista ficcien kirjoittaminen?Itseasiassa moni ficcien kirjoittaja on kertonut, että he kokevat oikeista ihmisistä ficcien kirjoittamisen moraalisesti vääräksi ja arveluttavaksi. He eivät soimanneet tai syytelleet muita, vaan sanoivat, etteivät henkilökohtaisesti pysty kirjottamaan sellaisia.
Tähän samaistun enkä halua lukea oikeista ihmisistä kirjoitettuja ficcejä.Itseasiassa moni ficcien kirjoittaja on kertonut, että he kokevat oikeista ihmisistä ficcien kirjoittamisen moraalisesti vääräksi ja arveluttavaksi. He eivät soimanneet tai syytelleet muita, vaan sanoivat, etteivät henkilökohtaisesti pysty kirjottamaan sellaisia.
Tunnut aina lyttäävän muiden ajatukset ja tekemiset typeräksi ihan vaan kun et niitä itse ymmärrä.No ei, mutta minua ei kiinnostaisi tehdä noin.
Minkä ikäisiä ne muiden, parempien, ficcien kirjoittavat ovat? Kirjoittavatko myös miehet ficcejä vai vain naiset?
No onneksi K&B ficcien kirjoittajat eivät koe noin, ja itsekin voisin hyvin kirjoittaa, ei vain olisi aikaa ja en ole vielä laajentanut osaamistani tohon suuntaan.Itseasiassa moni ficcien kirjoittaja on kertonut, että he kokevat oikeista ihmisistä ficcien kirjoittamisen moraalisesti vääräksi ja arveluttavaksi. He eivät soimanneet tai syytelleet muita, vaan sanoivat, etteivät henkilökohtaisesti pysty kirjottamaan sellaisia.
Entäs aakkoskirjaimista ficcien kirjoittaminen?
Tähän samaistun enkä halua lukea oikeista ihmisistä kirjoitettuja ficcejä.
Entäs aakkoskirjaimista ficcien kirjoittaminen?
Kiitos asiallisesta vastauksestasi.En ole se jolta kysyt, mutta loistavien ficcien kirjoittajien joukossa on niin suomalaisia kuin ulkomaalaisia sekä molempien sukupuolten edustajia. Kirjoittajien ikähaitari on ollut mun suosikeilla 26-48 vuotta. Hyviä kirjoittajia on varmasti myös tätä nuoremmissa ja vanhemmissa.
Ton ikäisiä on myös K ja B ficcien kirjoittajissa, pölhy eli ei ne sinun ficcisi ole yhtään parempia siis.En ole se jolta kysyt, mutta loistavien ficcien kirjoittajien joukossa on niin suomalaisia kuin ulkomaalaisia sekä molempien sukupuolten edustajia. Kirjoittajien ikähaitari on ollut mun suosikeilla 26-48 vuotta. Hyviä kirjoittajia on varmasti myös tätä nuoremmissa ja vanhemmissa.
No joo mutta sit noi muutama uuno tulee väliin tuuttaamaan henkilöiden koko nimiäTällaisilla palstoilla ne on loistava keksintö.
No onneksi K&B ficcien kirjoittajat eivät koe noin, ja itsekin voisin hyvin kirjoittaa, ei vain olisi aikaa ja en ole vielä laajentanut osaamistani tohon suuntaan.
Viestiesi kirjoitusasun perusteella voin antaa vinkin: älä edes yritä.No onneksi K&B ficcien kirjoittajat eivät koe noin, ja itsekin voisin hyvin kirjoittaa, ei vain olisi aikaa ja en ole vielä laajentanut osaamistani tohon suuntaan.
Ton ikäisiä on myös K ja B ficcien kirjoittajissa, pölhy eli ei ne sinun ficcisi ole yhtään parempia siis.
No joo mutta sit noi muutama uuno tulee väliin tuuttaamaan henkilöiden koko nimiä Parempi olisi pitää kaikki jossain fanialustalla.