V
vierailija
Vieras
No eihän ole, loukkaat Bojania.
Kaikki tietää, et Bojanille sopivampaa tasoa ois uusi paavi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No eihän ole, loukkaat Bojania.
No todellakin saa, ei se promoa ilmaiseksi tee tietenkään. Härtsä on sen työ, Tomina voi olla muuten vaan kannattamassa.Pysy asiassa. Puhuttiin siitä saiko Härtsä maksun Herikasta. Ei varmasti, sanon minä.
Et ole ennenkään niin tehnyt. Niinkuin luultiin minun olleen jossain Fazer keskustelussa myöskin. Tai riitelevän jotain täällä.Sinut tunnistaa
En kuulu trollisukuun. Ei ole mitään tarvetta todistella. Esitettiin kysymys epäilyksen muodossa ja vastasin. Edelleenkin, Härtsä ei taatustii ole saanut mitään palkkiota Herikasta. Vai meninaatko, että Hommy eli Tommy tai Hoost eli Joost ja Hojan eli Bojan olisivat myös maksaneet hänelle cosplaysta.
Eikös BL ole naimisissa, äläpä hölmöile siinä.Aika tiiviisti nyt tuntuvat olevan yhdessä. Kumma jos ei eilisen jälkeen paikallismediakin heräile, kun vaikuttavat jo kulkevan pariskuntana tapahtumissakin.
No jos ois tykännu, niin mun mkelipide oiskin muuttunu Erikasta liian positiiviseksi. Herkkiksenä käyvä jännittävä kympin iskelmätosikkotyttö se on pohjimmiltaan edelleen. Ja tarkka kaikkea misokyyniaa kohtaa.Hahaa, eipä ole Erika edes tykännyt Häärijän huomioh**rauksesta. Väsynythän se onkin.
Katsoppa se harkkaklippi. Ei se laulu nyt niin kummoselta kuullostanut siinä ja energiatkin oli jotenkin matalalla.
Varmasti sai, sanon minä.
Mun pitikin just kirjoittaa, että kylmälle mökille jäänyt ruusu on yhä nyt kahden KUUKAUDEN päästä kuin uusi, kun tultiin. Pystyssä ja täydessä väriloistossa. Floristeja paikalla? Voiko ruusu balsamoitua itsekseen kylmässä?Odotan yhteiskuvaa ruusunnupun kanssa.
Tuskin on edes huomannut kyseistä juttua viisukiireissään, ei H:n videossa ollut mitään naisvihaa, mitä ihmettä.No jos ois tykännu, niin mun mkelipide oiskin muuttunu Erikasta liian positiiviseksi. Herkkiksenä käyvä jännittävä kympin iskelmätosikkotyttö se on pohjimmiltaan edelleen. Ja tarkka kaikkea misokyyniaa kohtaa.
Vai onko tämä Matrix -enne K:sta ja Ruusunnupusta?Mun pitikin just kirjoittaa, että kylmälle mökille jäänyt ruusu on yhä nyt kahden KUUKAUDEN päästä kuin uusi, kun tultiin. Pystyssä ja täydessä väriloistossa. Floristeja paikalla? Voiko ruusu balsamoitua itsekseen kylmässä?
Taidat hieman olla pihalla asioistaKuvitteletko, että Härtsän videolla olisi jotenkin vaikutusta viisumenestykseen tai yhtään mihinkään ja että siitä kannattaisi maksaa. Härtsän näkyvyys ei todellakaan ole niin merkittävä. Olet d ille. Se on pelkkä huumorinumero Härtsälle ja hänen oman juttunsa kasvattamista + samalla kiva tsemppi Erikalle. Ihan samanlainen kuin se Erikan sänkyjuttu, jonka tekivät Kärtsän kanssa UMK:n jälkeen.
Tämä riittää jo. Ei t yhmien tr ollien kanssa kannata kinastella.
Tuskin on edes huomannut kyseistä juttua viisukiireissään, ei H:n videossa ollut mitään naisvihaa, mitä ihmettä.
On kuitenkin ollut Instassa kommentoimassa Eurovision postauksiin. Eiköhän tuo nyt Häärijän tägäyksen oo noteerannu samallaTuskin on edes huomannut kyseistä juttua viisukiireissään, ei H:n videossa ollut mitään naisvihaa, mitä ihmettä.
Jos on oikea balsamoijaMun pitikin just kirjoittaa, että kylmälle mökille jäänyt ruusu on yhä nyt kahden KUUKAUDEN päästä kuin uusi, kun tultiin. Pystyssä ja täydessä väriloistossa. Floristeja paikalla? Voiko ruusu balsamoitua itsekseen kylmässä?
Mun pitikin just kirjoittaa, että kylmälle mökille jäänyt ruusu on yhä nyt kahden KUUKAUDEN päästä kuin uusi, kun tultiin. Pystyssä ja täydessä väriloistossa. Floristeja paikalla? Voiko ruusu balsamoitua itsekseen kylmässä?
Viiraako sinulla päässä?Kuvitteletko, että Härtsän videolla olisi jotenkin vaikutusta viisumenestykseen tai yhtään mihinkään ja että siitä kannattaisi maksaa. Härtsän näkyvyys ei todellakaan ole niin merkittävä. Olet d ille. Se on pelkkä huumorinumero Härtsälle ja hänen oman juttunsa kasvattamista + samalla kiva tsemppi Erikalle. Ihan samanlainen kuin se Erikan sänkyjuttu, jonka tekivät Kärtsän kanssa UMK:n jälkeen.
Tämä riittää jo. Ei t yhmien tr ollien kanssa kannata kinastella.
Sä et taida ymmärtää tuosta alasta yhtään mitään. Taidat ikäsi puolesta olla sellainen, joka uskoo sininilmäisesti someen ja siihen, että autetaan vaan kaveria
Se on samanlainen drag-tribuutti kuin monesta muustakin artistista tehdään. Outoa porukkaa täällä kyllä.
Kyllä. Nimenomaan leikkoruusu. Siksi vähän äimänä tässä.Ai leikkoruusu?
Ei kai missään ainakaan yhessäMissä ne eilen oli Eiks K ollut warnerilla ja eiköhän kummatkin vasta ens vkolla mene Baseliin.
Kyllä. Nimenomaan leikkoruusu. Siksi vähän äimänä tässä.
Oikeasti alan epäilemään, että olet noin tyhmä etkä trolli.Jos mainos on maksettu, se pitää ilmoittaa näkyvästi ja oltava tunnistettava mainokseksi. Mainonnan eettinen neuvosto aina aika-ajoin joutuu antamaan huomautuksia asiasta. Oletan, että Häärijälle nämä asiat on tuttuja. Eikä se miltään maksetulta mainokselta edes vaikuttanut, kaikkea täällä saakin lukea.
Sinä olet.Taidat hieman olla pihalla asioista