K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä pakko niitä on lukea? Olen eri kuin keneltä kysyit mutta sujuvasti ne onnistuu ohittamaankin.

Mä olen kanssa lähinnä täällä ja tämä on ihan valinta. Joskus tulee kuitenkin vielä jotain linkkejäkin tai on keskusteluakin.
Ehkä sitä ihmettelen että tämä on ainoa paikka fanittaa kun 95% täällä on trollausta ja riitelyä ja 5% linkkejä. Vai onkohan edes niin paljon?

Ehkä sitä ihmettelen että tämä on ainoa paikka fanittaa kun 95% täällä on trollausta ja riitelyä ja 5% linkkejä. Vai onkohan edes niin paljon?
Mitä nyt sitten katsotaan fanitukseksi? Toki seuraan muuten someja jne. Tämä on ainut paikka mihin kirjoittelen nyt kun vauva on ajettu alas. Nimimerkillisiin paikkoihin en ole ollut siirtymässä enkä näillä näkymin aiokkaan siirtyä. Ja ei tämä paikka aikoinaan tälläinen ollut. Nyt vaan on näköjään yritys saada tämäkin hiljaiseksi.

Mitä ihmettelemistä tossa nyt on, toki itse voisin mennä K ja B paikkaan roikkuun, mutta sieltähän on niin paljon tuotu juttuja nimimerkkeineen tänne, että en kyllä kirjoittaisi sinne mitään tässä valossa (enkä tosishippiin liittyvää voisikaan) joten.

Mitä nyt sitten katsotaan fanitukseksi? Toki seuraan muuten someja jne. Tämä on ainut paikka mihin kirjoittelen nyt kun vauva on ajettu alas. Nimimerkillisiin paikkoihin en ole ollut siirtymässä enkä näillä näkymin aiokkaan siirtyä. Ja ei tämä paikka aikoinaan tälläinen ollut. Nyt vaan on näköjään yritys saada tämäkin hiljaiseksi.
Babes, sinä olet se syy miksi tämä paikka on mennyt tällaiseksi.

Ne on näitå tyyppejä, jotka on siirtyny suurella metelillä Discordeihin, mut kun siellä ei ookaan niin jännää, niin tullaan kuitenkin tänne lurkkimaan ja julistamaan: "Hei, ootte kai huomannu että täällä ei siis todellakaan oo kivaa, mä lähden nyt, moi.

Siis nyt mä lähden. Eiku kolmas kerta toden sanoo, mä lähden nyt. Miks te hei ette lähde? Mä lähden moi."
Selkeästi :D Varsinkin tämä yksi niin terävä tyyppi :D

Miten ne sen repii esiin? Meinaatko että ne änkee niitten sängyn alle kirjoittamaan raporttia kiihkeästä yöstä? Jos kumpikaan ei kommentoi asiaa, ei ne mitään sen enempää saa selville kuin tarkkasilmäiset fanitkaan. Itse asiassa todennäköisemmin niitten makuukamariin työntyvä raportoija on todennäköisemmin stalkkerifani kuin juorulehden toimittaja.
No ehkä juorulehdet oli väärä määritelmä, kuka tahansa Slovenian mediasta käy. Haastattelijat, radiokanavilla käydessä jne.

Mustakin tää oli alkuhässäköiden jälkeen pitkän aikaa tosi kiva paikka. Mutta mä oon ollut myös alusta asti suunnilleen kaikkialla muuallakin, tumput, tvitterit, jodelit jne. Kaikissa on vähän omat painotuksensa, vaikka porukka on tietysti osin ihan samaa. Mutta tää on kyllä muuttunut kaikkein eniten. Vanhasta tottumuksesta käyn täällä kyllä edelleen, vaikka vähän harvemmin kuin ennen. Mä kyllä ehdotan että tuu vaan johonkin nimimerkilliseen paikkaan mukaan. Mä oon esim monessa discordissa enkä muista niistä kuin muutaman nimimerkin, jotka on ensinnäkin aktiivisia kirjoittelijoita mutta myös riittävän helppoja nimiä 😃Joku numerosarja ei esim jää mulle mieleen, ne luen käytännössä anonyymeina.

Yhteistyössä