V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No että ne tajuaa lopulta kùluvansa yhteen ja raivaa tieltään kaikki muut esteet ja ihmiset. Bojan tulee raskaaksi ja omakotitalo Vantaalla nousee harjakorkeuteen. Lattialla telmii koiranpentuja, joiden kanssa Bojan tekee koiranpentuäänivideoita, kun aviomies on tienaamassa perheelle elantoa.
Eihän täällä muuta tehdäkään kuin kiusataan, puolin ja toisin. Siksi mietin, kun vähän väliä joku tulee valittamaan, ettei jokin aihe "kuulu tänne". Kai se on sitten vain pelkkää huutelua sekin.Mitä sä sellaisia mietit? Tajuatko, ettei täältä lennä pois, kirjoititpa ihan mitä tahansa? (Minkä alusta julkaisee ja moderointi ei ota pois).
Se ei tietenkään tarkoita, että on ok kiusata muita mutta jos et kiusaa niin sana on vapaa.
Huutelua ja provosointia se on, ei täällä nykyään tehdä muuta kuin haastetaan riitaa oli aihe mikä tahansa. Kaukana ovat ne ajat kun täällä fiilisteltiin yhdessä jotain kivoja juttuja.Eihän täällä muuta tehdäkään kuin kiusataan, puolin ja toisin. Siksi mietin, kun vähän väliä joku tulee valittamaan, ettei jokin aihe "kuulu tänne". Kai se on sitten vain pelkkää huutelua sekin.
Asennekysymys, mielipiteitä sietämättömälle ei tietty sovikaan.Huutelua ja provosointia se on, ei täällä nykyään tehdä muuta kuin haastetaan riitaa oli aihe mikä tahansa. Kaukana ovat ne ajat kun täällä fiilisteltiin yhdessä jotain kivoja juttuja.
Mikä ei sovi? Mua ei kiinnosta fiilistellä täällä kun toisia kirjoittajia pölkytellään ja urpotellaan jatkuvasti.Asennekysymys, mielipiteitä sietämättömälle ei tietty sovikaan.
Ala-arvoista nimittelyä esim Bojanista näyttää olevan taas runsaasti. Mielipiteitäkö? Ihan tyhjää täynnä olevaa älytöntä tekstiä ilman mitään suodattimia.Asennekysymys, mielipiteitä sietämättömälle ei tietty sovikaan.
Kiitos asiallisuudestasi. Lienee parasta lennellä täältä muihin maisemiin.Huutelua ja provosointia se on, ei täällä nykyään tehdä muuta kuin haastetaan riitaa oli aihe mikä tahansa. Kaukana ovat ne ajat kun täällä fiilisteltiin yhdessä jotain kivoja juttuja.
Huutelua ja provosointia se on, ei täällä nykyään tehdä muuta kuin haastetaan riitaa oli aihe mikä tahansa. Kaukana ovat ne ajat kun täällä fiilisteltiin yhdessä jotain kivoja juttuja.
No nuo nyt on tahallista ärsyttämistä, jos siitä on kauhean herkillä niin sitten ei täällä kannata ollakaan, omaan fanitukseen tai olemiseen se ei vaikuta.Ala-arvoista nimittelyä esim Bojanista näyttää olevan taas runsaasti. Mielipiteitäkö? Ihan tyhjää täynnä olevaa älytöntä tekstiä ilman mitään suodattimia.
En tajua miten kukaan muu kuin trolli saa mitään irti tästä paikasta nykyään.No nuo nyt on tahallista ärsyttämistä, jos siitä on kauhean herkillä niin sitten ei täällä kannata ollakaan, omaan fanitukseen tai olemiseen se ei vaikuta.
Minä saan, kun en paljoa muualla olekaan.En tajua miten kukaan muu kuin trolli saa mitään irti tästä paikasta nykyään.
Eikö kannattaisi mieluummin olla jossain muualla kuin täällä lukemassa sivu kaupalla riitelyä joka päivä?En tajua miten kukaan muu kuin trolli saa mitään irti tästä paikasta nykyään.
Minä en ymmärrä noita valituksia yhtään, jos itse en viihtyisi enpä tänne sitten tulisi edes, mitä näillä julistuksilla minä lähden täältä pois ja heippa nyt edes tehdään.Eikö kannattaisi mieluummin olla jossain muualla kuin täällä lukemassa sivu kaupalla riitelyä joka päivä?
Mä siis ihmettelen miten joku käyttää tätä paikkaa vieläkin fanitukseen varsinkin jos ei käy edes missään muualla.Minä en ymmärrä noita valituksia yhtään, jos itse en viihtyisi enpä tänne sitten tulisi edes, mitä näillä julistuksilla minä lähden täältä pois ja heippa nyt edes tehdään.
Minä en ymmärrä noita valituksia yhtään, jos itse en viihtyisi enpä tänne sitten tulisi edes, mitä näillä julistuksilla minä lähden täältä pois ja heippa nyt edes tehdään.
Ne on näitå tyyppejä, jotka on siirtyny suurella metelillä Discordeihin, mut kun siellä ei ookaan niin jännää, niin tullaan kuitenkin tänne lurkkimaan ja julistamaan: "Hei, ootte kai huomannu että täällä ei siis todellakaan oo kivaa, mä lähden nyt, moi.
Siis nyt mä lähden. Eiku kolmas kerta toden sanoo, mä lähden nyt. Miks te hei ette lähde? Mä lähden moi."
Siinä tarkoitettiin että B voi valita kenet tahansa Euroopasta.
Kyllä siinä Bojania tarkoitetaan: "Maybe he doesn't need it, he has the whole of Europe to choose fromEihän tarkoitettu.
Öö no ihmiset on erilaisia, ja itse en ole siellä K ja B paikassa enää, enkä ole jaksanut hakeutua takaisinkaan ja täällä on vähän tullut käsityskin, ettei sinne porukkaa mielellään oteta lisää. Lisäksi, kun jotain merkittävää tapahtuu, se keskustelu tulee kyllä sitten tännekin yleensä. X ja tumblr ja jodel saa kyllä sitten tietoa myöskin ja toki seuraan viisukuppilaa ja euroviisuketjua myöskin, joskin se Erika Kaj vastaanasettelu on ärsyttävää tai jos jollain menee parafanituksen puolelle.Mä siis ihmettelen miten joku käyttää tätä paikkaa vieläkin fanitukseen varsinkin jos ei käy edes missään muualla.
Miten ne sen repii esiin? Meinaatko että ne änkee niitten sängyn alle kirjoittamaan raporttia kiihkeästä yöstä?Mä toivon, että juorulehdet repii esille totuuden siitä, että onko Bojanilla suhde Dzejlaan vai ei. Ihan turha täällä itkeä, että heillä on oikeus pitää se salassa, jos niin olisivat halunneet, se olisi ollut mahdollista. Samoin tästä on turha itkeä mulle, en mä heitä missään ole paljastamassa ollut, vaan ne lehdet ja se joku tältä palstalta.
Naulan kantaan, näin olen itsekin tulkinnut.Ne on näitå tyyppejä, jotka on siirtyny suurella metelillä Discordeihin, mut kun siellä ei ookaan niin jännää, niin tullaan kuitenkin tänne lurkkimaan ja julistamaan: "Hei, ootte kai huomannu että täällä ei siis todellakaan oo kivaa, mä lähden nyt, moi.
Siis nyt mä lähden. Eiku kolmas kerta toden sanoo, mä lähden nyt. Miks te hei ette lähde? Mä lähden moi."
Tässä "totuuden" esiin repimisessä on se ongelma, että lähtökohtaisesti sellaiseksi kelpaa vain todisteet siitä, että heillä on suhde. Jos he sanovat, että ei ole, eikä mitään tätä nykyistä yhdessäoloa kummempaa heistä nähdä, sitä ei pidetä totuutena kuitenkaan. Joko odotetaan, että joku nappaa heistä kuvan kiihkeissä tunnelmissa tai että he itse myöntävät suhteen. Jos näin ei käy, aletaan jossain vaiheessa olettaa, että he ovat eronneet, ja sitten kaivellaan tietoja siitä kumpi jätti kumman, varsinkin jos jompikumpi nähdäänkin jonkun uuden tyypin kanssa vastaavissa merkeissä.Miten ne sen repii esiin? Meinaatko että ne änkee niitten sängyn alle kirjoittamaan raporttia kiihkeästä yöstä? Jos kumpikaan ei kommentoi asiaa, ei ne mitään sen enempää saa selville kuin tarkkasilmäiset fanitkaan. Itse asiassa todennäköisemmin niitten makuukamariin työntyvä raportoija on todennäköisemmin stalkkerifani kuin juorulehden toimittaja.
Pyh, tottakai se uskotaan, mitä he sanovat. Olihan se S:kin vain ystävä ja kollega loppuviimein, silloinkin ne juorutilin jutut lähti useasti täältä.Tässä "totuuden" esiin repimisessä on se ongelma, että lähtökohtaisesti sellaiseksi kelpaa vain todisteet siitä, että heillä on suhde. Jos he sanovat, että ei ole, eikä mitään tätä nykyistä yhdessäoloa kummempaa heistä nähdä, sitä ei pidetä totuutena kuitenkaan. Joko odotetaan, että joku nappaa heistä kuvan kiihkeissä tunnelmissa tai että he itse myöntävät suhteen. Jos näin ei käy, aletaan jossain vaiheessa olettaa, että he ovat eronneet, ja sitten kaivellaan tietoja siitä kumpi jätti kumman, varsinkin jos jompikumpi nähdäänkin jonkun uuden tyypin kanssa vastaavissa merkeissä.
Ai kukaan ei jatkanut mitään suhteenloppumisjuttuja esim kun Stephanie julkaistiinPyh, tottakai se uskotaan, mitä he sanovat. Olihan se S:kin vain ystävä ja kollega loppuviimein, silloinkin ne juorutilin jutut lähti useasti täältä.
No toi trollausta, täällä keksitään sopiva tarina ja viedään juorutilille näin ja katsotaan kuinka moneen se uppoaa.Ai kukaan ei jatkanut mitään suhteenloppumisjuttuja esim kun Stephanie julkaistiin Eikä missään jauheta siitä kuinka B teki taas saman tempun eli seuraa koko sukua ja ilmoittaa samalla seurustelustaan