V
vierailija
Vieras
He on itse rakastuneet Boitsuun. Mies kelpaa kumppaniksi mutta naispuolinen kumppani saa mustasukkaiseksi.Bojanistimaireille K on statisti näytelmässä. Piimäpurkin halaaja
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
He on itse rakastuneet Boitsuun. Mies kelpaa kumppaniksi mutta naispuolinen kumppani saa mustasukkaiseksi.Bojanistimaireille K on statisti näytelmässä. Piimäpurkin halaaja
Ei ole mitään ennustajaa, minullekin on huudeltu.Tuot bändille rahaa lisäämällä heidän somestatistiikkaansa.
Ennustajan tunnistaa aina
Onhan sunkin aika rahaa.Miten on rahastusta, jos rahastuksen kohde ei laita siihen yhtään rahaa?
Osaatko lukea camelinaöljyn tuoteselosteen?Ei ole mitään ennustajaa, minullekin on huudeltu.
Höpö höpö. Stras ois onneton vaihtoehto toki, mutta ainakin osoittais, että B luultavasti oli oikeasti ihastunut / rakastunut Jereen.He on itse rakastuneet Boitsuun. Mies kelpaa kumppaniksi mutta naispuolinen kumppani saa mustasukkaiseksi.
Hän sanoo, ettei kommentoi niitä asioita. Bojankin voi vastata niin.Eihän Kärtsäkään tunnusta seurusteluaan, vaikka sen kaikki tietääkin.
Minä olen luultavasti se eka, veikkaisin.Jep. Mä ainakin! (enkä ole tää sitä ekana käytellyt. Vaan apinoin.)
Höpö höpöMinä olen luultavasti se eka, veikkaisin.
No, en tienaamisen vaihtoehtona noita kyllä seuraa, vaan vapaillani. Rentoudun heidän seurassaan. He siis maksaa mulle.Onhan sunkin aika rahaa.
Höpö höpö. Stras ois onneton vaihtoehto toki, mutta ainakin osoittais, että B luultavasti oli oikeasti ihastunut / rakastunut Jereen.
Toisin kuin joku vatun nainen!
[/QUOTE
Biseksuaalisuus![]()
Annat huomiosi heille kun voisit antaa sen jollekin muulle. Onhan se nyt pimeetä että seuraa noin intensiivisesti bändiä jonka musiikki ei edes kiinnosta.No, en tienaamisen vaihtoehtona noita kyllä seuraa, vaan vapaillani. Rentoudun heidän seurassaan. He siis maksaa mulle.
Lähtee silloin kyllä hiiteen mun pesuvedestäni, jos yrittää esittää muuta kuin onHän sanoo, ettei kommentoi niitä asioita. Bojankin voi vastata niin.
Höpö höpöNo, en tienaamisen vaihtoehtona noita kyllä seuraa, vaan vapaillani. Rentoudun heidän seurassaan. He siis maksaa mulle.
Osaan pullosta, tää oli jonkun tilan nettisivuilla.Osaatko lukea camelinaöljyn tuoteselosteen?
Ja keille? Muut eivät tod kiinnosta.Annat huomiosi heille kun voisit antaa sen jollekin muulle. Onhan se nyt pimeetä että seuraa noin intensiivisesti bändiä jonka musiikki ei edes kiinnosta.
Oliko Tankion tila?Osaan pullosta, tää oli jonkun tilan nettisivuilla.
Niinpä, fanservice pitää otteessaan.Ja keille? Muut eivät tod kiinnosta.
No ei, vaan on antanut kaikenlaista.Niinpä, fanservice pitää otteessaan.
Joo, hyvät harhat on antanut.No ei, vaan on antanut kaikenlaista.
Ei ole jäänyt mieleen se tilan nimi.Oliko Tankion tila?
Ootko sama joka raportoi täällä myös syömisiään?Jee, mun kultakaivossalkku menee ylöspäin, vaikka muu Jenkkimarkkina menee alas!
Minä raportoin syömiset! Nyt en oo syöny kuin Estrella juustnäksejä!Ootko sama joka raportoi täällä myös syömisiään?
Noin se suunnilleen on vastannutkin. En muista kuinka tuoreesta haastattelusta on kyse, mutta kun heidän parisuhdestatuksiaan kysyttiin, muut (tai muu, mielestäni siinä oli vain Kris) vastasivat mitä vastasivat ja Bojan sanoi jotain tyyliin "ei muutoksia". Haastattelija tarttui siihen ja jatkoi, että jos olisi, niin et taitaisi kertoa niistä kuitenkaan, ja siihen Bojan vähän naurahti ja sanoi että näin taitaa olla.Hän sanoo, ettei kommentoi niitä asioita. Bojankin voi vastata niin.