V
vierailija
Vieras
Luisia.Ketä veikkaatte uudeksi paaviksi? Ite toivon Pietroa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Luisia.Ketä veikkaatte uudeksi paaviksi? Ite toivon Pietroa.
Ketä veikkaatte uudeksi paaviksi? Ite toivon Pietroa.
Joo, influja jo syntyessään.Ja lahjakkaita
Joo voi olla todennäköisin, mutta on Peterilläkin hyvät mahdollisuudet.Luisia.
Lyhyitä ja kalpeita rimpuloitaJa lahjakkaita
Kn ja NMn lapset on vielä lyhyempiä, punakoita pulleroita.Lyhyitä ja kalpeita rimpuloita
Mä uskon Pietroon.Joo voi olla todennäköisin, mutta on Peterilläkin hyvät mahdollisuudet.
Viime kuussa uskoin, että ei edes kesän yli. Nyt alkaa näyttää vakavammalta.Mitä veikkaatte, kuinka kauan B:n ja D:n suhde kestää?
Ohutvessapaperimaan ja ulinalandian influjaJoo, influja jo syntyessään.
Uskon myös että kestää. D:llä on varmasti jo kiirus saada lapsia kun siskoillakin on ja B:llä on olleet samansuuntaiset toiveet myös.Viime kuussa uskoin, että ei edes kesän yli. Nyt alkaa näyttää vakavammalta.
Dz 175cm, B 178cm - miksi lapsista tulisi lyhyitäLyhyitä ja kalpeita rimpuloita
Ei ole vauvalla ollut, älä puhu peetä nyt taas. Ja mitään sivustoa K ja P ficeille ei siis ollutkaan.
En muista mitään pitkiä ficcejä olleen.Kiellä kiellä, totuus on kuitenkin toinen.
HArvoin niitä lapsia kuitenkaan aletaan tekemään hetiUskon myös että kestää. D:llä on varmasti jo kiirus saada lapsia kun siskoillakin on ja B:llä on olleet samansuuntaiset toiveet myös.
Ota muistilääkkeesi.En muista mitään pitkiä ficcejä olleen.
Ketä veikkaatte uudeksi paaviksi? Ite toivon Pietroa.
Jos onkin ollut niin sitten olen poistanut sellaiset.Ota muistilääkkeesi.
Trumpin pakarat?Jan Kostoa. Voitelee hunajalla itse Trumpinkin.
Jan Kostoa. Voitelee hunajalla itse Trumpinkin.
Höpö höpöTää tosishippari on niin raskas, et gaymiehetkin rukoilee öisin, et B on hetsku ja seukkaa naisen kanssa. Free Kärtsä!
Joo voi olla todennäköisin, mutta on Peterilläkin hyvät mahdollisuudet.