V
vierailija
Vieras
Danny, no en todellakaan.Tarkoitat varmaan DB
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Danny, no en todellakaan.Tarkoitat varmaan DB
No ei kyllä ole.Må se K:n valittu silti on.
Tottakai on!Missäköhän D ja B yöpyvät? Onko sama hotskuhuone rakastavaisilla?
Ootteko te täältä jotka pakottaa tätä D:tä Joksujen jodel kanavalla? Jotenkin niin noloa, kun mitään varmaan ei ole mutta pakko tunkea tyttöystävää sinne.
Ei ole mikään kumppani ja minä poistin se koko ketjun jo, lälläslää, tuolla onkin helppoa se.Ootteko te täältä jotka pakottaa tätä D:tä Joksujen jodel kanavalla? Jotenkin niin noloa, kun mitään varmaan ei ole mutta pakko tunkea tyttöystävää sinne.
Ootteko te täältä jotka pakottaa tätä D:tä Joksujen jodel kanavalla? Jotenkin niin noloa, kun mitään varmaan ei ole mutta pakko tunkea tyttöystävää sinne.
Höpö höpö, täältä sen laittanut on taatusti.Äh. Täällä käy joku Jodelin trolli kaivelemassa tietoja ja samalla hän tuo Jodelista löytämäänsä tietoa tänne. Ylpeili asialla.
Se katoaa sulta näkyvistä kun ilmiannat, ei poistu ennen kun mode poistaa.Ei ole mikään kumppani ja minä poistin se koko ketjun jo, lälläslää, tuolla onkin helppoa se.
Selittää paljon. Ja taidettiin siellä käydä samaa vessapaperikeskustelua useamman toimesta eli piiri pieni pyörii.Äh. Täällä käy joku Jodelin trolli kaivelemassa tietoja ja samalla hän tuo Jodelista löytämäänsä tietoa tänne. Ylpeili asialla.
Jodlaukset katoaa sulta näkyvistä kun ilmiannat ne, ei ne heti poistu.Ei ole mikään kumppani ja minä poistin se koko ketjun jo, lälläslää, tuolla onkin helppoa se.
Täältä se joku on pölhyt, ei muuten olisi niitä minunkaan viestejä tiennyt matkia.Selittää paljon. Ja taidettiin siellä käydä samaa vessapaperikeskustelua useamman toimesta eli piiri pieni pyörii.
Ei ole mikään kumppani ja minä poistin se koko ketjun jo, lälläslää, tuolla onkin helppoa se.
Ei ole mikään kumppani ja minä poistin se koko ketjun jo, lälläslää, tuolla onkin helppoa se.
Höpö höpöJodlaukset katoaa sulta näkyvistä kun ilmiannat ne, ei ne heti poistu.
p önttö, poistit sen vain näkymästä itseltäsi. Kaikki muut näkee sen vielä ja moni on käynyt tykkäämässä
Laittakaa joku se linkki tänne kun Maire ei usko.Höpö höpö
Minä aloitin sen vessapaperikeskustelun siellä ja olen ihan Komposti originaali. Mietitytti vaan se Kärtsän erobiisipostaus, niin kävin tekemässä sinne eroaloituksen (kun tiedän, että siellä jeesustellaan kaikesta K:n "yksityiselämästä")Selittää paljon. Ja taidettiin siellä käydä samaa vessapaperikeskustelua useamman toimesta eli piiri pieni pyörii.
Puuttuu todisteet, silloin ei juoruilla.Mitä pahaa on rakkaudessa?