V
vierailija
Vieras
ApuaEiii, rva Rypsiöljy. Siis KUIVAAN puhtaan persikan talouspaperilla ja poljinroskkseen. Pyyhe pitäis pestä joka kuivauksen jälkeen, ei mitään järkeä ripustaa sitä höyryämään peffaisena naulakkoon.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ApuaEiii, rva Rypsiöljy. Siis KUIVAAN puhtaan persikan talouspaperilla ja poljinroskkseen. Pyyhe pitäis pestä joka kuivauksen jälkeen, ei mitään järkeä ripustaa sitä höyryämään peffaisena naulakkoon.
En kanna, harvemmin tulee mitään roskia kyläilyn aikana, lautasliina on ok, mutta siis jotakin sidettä en jättäisi kyläpaikkaan (sen voi kääriä paperiin ja takin taskuun tai laukkuun ja viedä kyläilyn jälkeen lähimpään yleiseen roskikseen)Kannatko sinäkin mukana aina omaa roskapussia? Oletko keksinyt miten siitä saa pidettyä hajut poissa? Itse en poistu tästä syystä kotoa yleensä, ja tietysti miesten takia myös.
Aika sivistymätöntä laittaa siteitä jonnekin yleiseen roskikseenEn kanna, harvemmin tulee mitään roskia kyläilyn aikana, lautasliina on ok, mutta siis jotakin sidettä en jättäisi kyläpaikkaan (sen voi kääriä paperiin ja takin taskuun tai laukkuun ja viedä kyläilyn jälkeen lähimpään yleiseen roskikseen)
Puhut varmaan tästä talouspaperi kuivattelijasta, taitaa olla jo vanhempi ihminen hän.Eikö tosiaan ole muuta paikkaa kertoilla erikoispiirteistään kuin tämä komposti.
Kuules sinä se juntti olet, sivistyneet ei käy kylässä vessassa.Enkä myöskään laita itse sinne roskikseen mitään kylässä, koska se olisi sivistymätöntä.
No eihän ole, paperiinhan se olisi kääritty, itse jätät ilmeisesti kyläpaikkaan haisemaan.Aika sivistymätöntä laittaa siteitä jonnekin yleiseen roskikseen
Menstruoi kuitenkin yhä.Puhut varmaan tästä talouspaperi kuivattelijasta, taitaa olla jo vanhempi ihminen hän.
Ei lähellekään aina tarvitsekaan, se on vielä parempi.Kuules sinä se juntti olet, sivistyneet ei käy kylässä vessassa.
En haluaisi haistaa sun taskujaNo eihän ole, paperiinhan se olisi kääritty, itse jätät ilmeisesti kyläpaikkaan haisemaan.
Varsinkaan kakkosella, se säästetään kotiin.Kuules sinä se juntti olet, sivistyneet ei käy kylässä vessassa.
Kuinka usein käyt kylässä?Ei lähellekään aina tarvitsekaan, se on vielä parempi.
Kuinka niin, se oli minun kirjoitus, puhuin tästä, joka ei osaa käyttää vessapaperia normaalisti.Menstruoi kuitenkin yhä.
Mua järkyttää enemmän siteiden käyttö, niin vastuutonta. Sivistyneet käyttää kuppia.No eihän ole, paperiinhan se olisi kääritty, itse jätät ilmeisesti kyläpaikkaan haisemaan.
Ei haise yhtään, siteessä on muovinen kääre, johon se rullataan ensin ja sitten vielä paljon paperia päälle.En haluaisi haistaa sun taskuja
Osallistun talkoisiinMä haluaisin pestä ensin K:n persikan huolella ja sen jälkeen kuivata sen vaikka omalla kielelläni.
No miten se kyläpaikan roskiksessa muka haisee sitten?Ei haise yhtään, siteessä on muovinen kääre, johon se rullataan ensin ja sitten vielä paljon paperia päälle.
No sellaisesta en ymmärrä mitään, eikä tuollaista voi kanniskella mukana missään, ei toimi vaikeissa ja runsaissa kuukautisissa varmastikaan.Mua järkyttää enemmän siteiden käyttö, niin vastuutonta. Sivistyneet käyttää kuppia.
Kyllä toimii, se on sivistyneiden kuukautissuoja.No sellaisesta en ymmärrä mitään, eikä tuollaista voi kanniskella mukana missään, ei toimi vaikeissa ja runsaissa kuukautisissa varmastikaan.
Sivistymättömät ei yleensä ymmärräkään.No sellaisesta en ymmärrä mitään, eikä tuollaista voi kanniskella mukana missään, ei toimi vaikeissa ja runsaissa kuukautisissa varmastikaan.