V
vierailija
Vieras
Hhhoijaa. Pyyhin vessapaperilla. Viimeistelen käsisuihkulla. Kuivaan talouspaperilla, koska se on imukykyistä.Mikset käytä vessapaperia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hhhoijaa. Pyyhin vessapaperilla. Viimeistelen käsisuihkulla. Kuivaan talouspaperilla, koska se on imukykyistä.Mikset käytä vessapaperia?
Vessapersepyyhkeet on yökköjäHhhoijaa. Pyyhin vessapaperilla. Viimeistelen käsisuihkulla. Kuivaan talouspaperilla, koska se on imukykyistä.
Niin pyllyssäkin on bakteereja. Miten voit tavata muita ihmisiä?Yhtä yökköä on, vaikka ne puhtaita olisikin, on niissä bakteereja silti, kuka ees kyläilisi tollasessa paikassa vapaaehtoisesti nykyajan Suomessa.
Siis hän ohjeistaisi minua kylässä käyttämään talouspaperia ja laittamaan ne roskiin, mieti nyt itsekin ja joo joskus katselen niitä roskiksia tai johonkin peilikaappiin.Käytkö nuuhkimassa poljinroskikset? Ok
Mökillä poltetaan takassa. Toki tuhkastakin voi löytää persebakteerejaSiis hän ohjeistaisi minua kylässä käyttämään talouspaperia ja laittamaan ne roskiin, mieti nyt itsekin ja joo joskus katselen niitä roskiksia tai johonkin peilikaappiin.
Mitä mä just luin? Miksi katsot jonkun roskiksia?Siis hän ohjeistaisi minua kylässä käyttämään talouspaperia ja laittamaan ne roskiin, mieti nyt itsekin ja joo joskus katselen niitä roskiksia tai johonkin peilikaappiin.
Tongit ihmisten roskiksia kylässä? :OSiis hän ohjeistaisi minua kylässä käyttämään talouspaperia ja laittamaan ne roskiin, mieti nyt itsekin ja joo joskus katselen niitä roskiksia tai johonkin peilikaappiin.
Apua! Tai siis hae apua.Siis hän ohjeistaisi minua kylässä käyttämään talouspaperia ja laittamaan ne roskiin, mieti nyt itsekin ja joo joskus katselen niitä roskiksia tai johonkin peilikaappiin.
Ehkä hän kuvittelee löytävänsä sieltä Bojanin ja JerenTongit ihmisten roskiksia kylässä? :O
Mä en ymmärrä miksi käyttää talouspaperia, kun vessapaperin voi heittää pönttöön!Siis hän ohjeistaisi minua kylässä käyttämään talouspaperia ja laittamaan ne roskiin, mieti nyt itsekin ja joo joskus katselen niitä roskiksia tai johonkin peilikaappiin.
Ai niin, sieltä saattaa saada tietoja.Ehkä hän kuvittelee löytävänsä sieltä Bojanin ja Jeren
Näkee ainakin onko vieraita varten edes siivottu. Enkä ymmärrä mikä säästö tai hyöty tosta tuplapaperihommasta edes on, vettäkään ei säästy. Mökillä poltettavaa löytyy varmaan muutenkin tai pitäisi ainakin.Mitä mä just luin? Miksi katsot jonkun roskiksia? Mitä se peilikaappikaan muille kuuluu?
Kuuluuko vieraita varten siivota roskis ja peilikaappi?Näkee ainakin onko vieraita varten edes siivottu. Enkä ymmärrä mikä säästö tai hyöty tosta tuplapaperihommasta edes on, vettäkään ei säästy. Mökillä poltettavaa löytyy varmaan muutenkin tai pitäisi ainakin.
Niin juuri.Mä en ymmärrä miksi käyttää talouspaperia, kun vessapaperin voi heittää pönttöön!
Luojan kiitos en tunne sinua. No sulla ei taida juttujesi perusteella muutenkaan olla ystäviä.Siis hän ohjeistaisi minua kylässä käyttämään talouspaperia ja laittamaan ne roskiin, mieti nyt itsekin ja joo joskus katselen niitä roskiksia tai johonkin peilikaappiin.
Näkee ainakin onko vieraita varten edes siivottu. Enkä ymmärrä mikä säästö tai hyöty tosta tuplapaperihommasta edes on, vettäkään ei säästy. Mökillä poltettavaa löytyy varmaan muutenkin tai pitäisi ainakin.
No tietenkin, itse vien roskia useita kertoja päivässä, ei ole niin vaikeaa.Kuuluuko vieraita varten siivota roskis ja peilikaappi?
Oletko neuroottinen kaikilla elämän osa-alueilla?No tietenkin, itse vien roskia useita kertoja päivässä, ei ole niin vaikeaa.
Kakkapaperiin kirjoitettu salaviesti.Ai niin, sieltä saattaa saada tietoja.
Bojanille ja Jerpalle tilaa sinne poljinroskikseen telmiä!No tietenkin, itse vien roskia useita kertoja päivässä, ei ole niin vaikeaa.
En käskenyt käyttämään pyyhettäkään, pöhly, miten me muutkin ihmiset pärjätään.Se kuivaa paremmin kuin pyyhkeenlättänä, eikä tarvitse pestä vaivalloisesti niitä rantuja siitä Kotikulta froteesta. Yritä nyt tajuta
En tietenkään koske niihin roskiin, mitä oikein kuvittelet.Tongit ihmisten roskiksia kylässä? :O
Enkä myöskään laita itse sinne roskikseen mitään kylässä, koska se olisi sivistymätöntä.En tietenkään koske niihin roskiin, mitä oikein kuvittelet.
Kannatko sinäkin mukana aina omaa roskapussia? Oletko keksinyt miten siitä saa pidettyä hajut poissa? Itse en poistu tästä syystä kotoa yleensä, ja tietysti miesten takia myös.Enkä myöskään laita itse sinne roskikseen mitään kylässä, koska se olisi sivistymätöntä.