V
vierailija
Vieras
Ne alkaa valmistamaan jotain ensikuitupaperia, se paras vanha kunnon keltanen paperi loppuuNyt trollasit, Hiiva-Maija.
Muta huhh, olipa helpotus!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ne alkaa valmistamaan jotain ensikuitupaperia, se paras vanha kunnon keltanen paperi loppuuNyt trollasit, Hiiva-Maija.
Muta huhh, olipa helpotus!
Huh helpotus. Se keltainen oli hirveetä prseenteurastuspaperiaNe alkaa valmistamaan jotain ensikuitupaperia, se paras vanha kunnon keltanen paperi loppuu
Mun perseelle se just on paras, höttöpaperit vaan hajoo.Huh helpotus. Se keltainen oli hirveetä prseenteurastuspaperia
Saanko kysyä millainen on susta liian hyvä?Mä oon ite semmonen, että torjun ja oon torjunu "itselleni liian hyvåt". Ja valinnu turvallisen, jonka oon kokenu olevan "itseni tasalla tai alempana" (kyllä, pahoittelut) Ja tässä sitä ollaan, sinkkuna nelikymppisenä.
Mun perseelle se just on paras, höttöpaperit vaan hajoo.
On ne merkit mitä minä tulkitsen ja näen, eivät myöskään shippausta ole kieltäneet, eikö se J juuri keikallakin puhunut Bojanista (ja vielä Jere ja Bojan, ei Käärijä)No ei ole todisteita mistään Bn rakastumisesta Khon myöskään, voit lopettaa niiden juttujen jankkaaminen sitten.
Bojan harmaantuukin vauhdilla. Onkohan se hyvä vai huono asia Tsiilan mielestä.Tsiila häpeää B:n habitusta? Kamalan surkeeta
Onhan toi aika erikoista, että kolmatta pyörää raahataan koko ajan mukana. Ymmärtäisin jos olisi isompi kaveriporukka. Ehkä sillä yritetään ”huijata” seuraajia. Sitten kannattaisi kiinnittää huomiota someseuraamisiin kun niitä fanit syynää suurennuslasilla. Jotainhan salattavaa tossa on kun ei täysin avoimesti kuitenkaan esiinny toistensa somessa.
On ne merkit mitä minä tulkitsen ja näen, eivät myöskään shippausta ole kieltäneet, eikö se J juuri keikallakin puhunut Bojanista (ja vielä Jere ja Bojan, ei Käärijä)
Keltainen paperi tukkii viemärin helpommin, noinko sivistymätön olet.Ne alkaa valmistamaan jotain ensikuitupaperia, se paras vanha kunnon keltanen paperi loppuu
Sulle Kn puhuminen Bstä ja niiden vuorovaikutus on merkki suhteesta. Jollekin toiselle Bn käyttäytyminen Dn suhteen taas on merkki suhteesta. Mistään näistä ei ole oikeita todisteita.On ne merkit mitä minä tulkitsen ja näen, eivät myöskään shippausta ole kieltäneet, eikö se J juuri keikallakin puhunut Bojanista (ja vielä Jere ja Bojan, ei Käärijä)
No eivät ole olleet missään todistetusti ilman häntä, nyt kyllä keksit omiasi.Vastahan ne oli Serbiassakin ja ihan ilman Markoa. Ja aivan varmasti monessa muussakin paikassa. Toi keikkareissu nyt oli lahja Markolta, niin totta ja se on mukana.
Lunnon karvaperse, joten cooppin en suostu.Riippuu siitä kuinka karvainen perse sulla on
Kai se nyt voi kaveristaan puhua keikalla kun sitä fanit nostaa. Ei se ole mikään merkkiOn ne merkit mitä minä tulkitsen ja näen, eivät myöskään shippausta ole kieltäneet, eikö se J juuri keikallakin puhunut Bojanista (ja vielä Jere ja Bojan, ei Käärijä)
Coop nice&soft on parasta, turha on maksaa liikaa pelkän merkin takia.Lunnon karvaperse, joten cooppin en suostu.
Kyllä olivat kun Marko postasi Kroatiasta silloin.No eivät ole olleet missään todistetusti ilman häntä, nyt kyllä keksit omiasi.
Vesi on paras, turha maksaa paperista ja jättää pylly likaiseksi.Coop nice&soft on parasta, turha on maksaa liikaa pelkän merkin takia.
Höpö höpöKyllä olivat kun Marko postasi Kroatiasta silloin.
Uusi tieto mullekin. Vai onko joku analyyttinen taas lukenu sanomalehdestä omiaan..Keltainen paperi tukkii viemärin helpommin, noinko sivistymätön olet.
Onko sulla altaan vieressä naulakossa pyllypyyhe ja käsienpesupyyhe vierekkäin? Mitä jos ne menee sekaisinVesi on paras, turha maksaa paperista ja jättää pylly likaiseksi.
Täh, todellakin postasi. Se laittaa stooreja melkein joka päivä.Höpö höpö
Pyyhin taĺouspaperiin. Ja paperi roskiinOnko sulla altaan vieressä naulakossa pyllypyyhe ja käsienpesupyyhe vierekkäin? Mitä jos ne menee sekaisin