K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Edelleen vähän tulkitsemattomissa, onko Bosnian laululintu kuitenkin "pelkkä" uusi ystävä. Kroatian influbestis kun näyttää kulkevan tiiviisti kyljessä reissuillaan Bojanin ollessa ikään kuin kolmas pyörä. Mutta jos B on vain ystävä, miksi hän ei saa näkyä osana matkaseuruetta?
Miksi pitäisi näkyä, B on vapaa-ajalla siinä, minä uskon vain ystävyyteen, enkä jaksaisi näitä instatykkäyskyttäystarinoita yhtään.

Oletko itse K, B tai JO-fani vai vain sivustaseuraaja?
Kiitos kysymästä. Olen lähinnä sivustaseuraaja, viisufani. Käärijästä en tiennyt mitään ennen esc2023:a. Ihastuin CCC:hen heti ja sittemmin olen tutustunut K:n muuhunkin tuotantoon. JO:n viisubiisi ei innostanut, mutta tutustuin heidänkin muuhun tuotantoon ja löysin sieltä paljon hyvää, parempaa kuin CD. En ole viime aikoina kuunnellut K tai JO aktiivisesti. Lähimpänä sydäntäni on metalli.

Tämä. Puhdasta ilkeilyn halua se on. Aamuisin huomaa että haukut ovat saattaneet alkaa keskellä yötäkin jolloin ei ole muita keskustelijoita paikallakaan. Muun väittäminen on valkopesua. Yhtä ällöttävää on Kärden haukkuminen, joka alkaa myös tyhjästä usein.
No kaikkihan alkaa jostakin. Paitsi sillå joku notkuu aina vaan sivussa lukemassa ja viidennenkymmenennen kommentin jälkeen epävarman peukun

Edelleen vähän tulkitsemattomissa, onko Bosnian laululintu kuitenkin "pelkkä" uusi ystävä. Kroatian influbestis kun näyttää kulkevan tiiviisti kyljessä reissuillaan Bojanin ollessa ikään kuin kolmas pyörä. Mutta jos B on vain ystävä, miksi hän ei saa näkyä osana matkaseuruetta?

Tätä minäkin mietin. Ihan samahan se oli S:n kanssa, mukana oli aina myös Damon. Kuka ei halua yhteisiin kuviin? Onko se D vai Bojan, joka haluaa olla edelleen teinityttöjen saavutettavissa? Vähän kuin vapaata riistaa.

Kärtsän kanssa vähän sama juttu, joskin vähän kyllä ymmärrän sitä, että hän ei tuo kumppaniaan julkisuuteen.

Kiitos kysymästä. Olen lähinnä sivustaseuraaja, viisufani. Käärijästä en tiennyt mitään ennen esc2023:a. Ihastuin CCC:hen heti ja sittemmin olen tutustunut K:n muuhunkin tuotantoon. JO:n viisubiisi ei innostanut, mutta tutustuin heidänkin muuhun tuotantoon ja löysin sieltä paljon hyvää, parempaa kuin CD. En ole viime aikoina kuunnellut K tai JO aktiivisesti. Lähimpänä sydäntäni on metalli.

Olitko täällä silloin kun ruotsinkieliset hiihtolomalaiset valtasivat ketjun, tai suuren öljykeskustelun aikaan 😃

Mä lähden syömään italialaiseen ravintolaan lounaaksi kanapastaa!

Cipolla ai funcghi di pollo-pastaa, broileria, herkkusieniä,punasipulia,kirsikkatomaattia ja paprikaa kermaisella tomaattikastikkeella

ommnommmm!
Mä lähden syömään italialaiseen ravintolaan lounaaksi kanapastaa!

Cipolla ai funcghi di pollo-pastaa, broileria, herkkusieniä,punasipulia,kirsikkatomaattia ja paprikaa kermaisella tomaattikastikkeella

ommnommmm!

Plääh, olipa mautonta. Ois pitäny ottaa omat kaprikset ja sitruunaa mukaan. 👎

Ei ole tainnut olla enää kesän 23 jälkeen lavalla muuta kuin vettä. Pari poikkeusta tästä muistan ja silloinkin on suunnilleen kerran hörpännyt tölkistä. Huomionarvoista on se, että Kärtsällä ei ole kertaakaan keikat menneet poskelleen juopottelun takia. Esim. Gaala-podissa puhui alkoholinkäytöstä ja tiedostaa varmasti riskit.

Totta. Hän on kuitenkin todella kunnianhimoinen keikkojen suhteen, eikä vedä niitä mitenkään vasemmalla kädellä. Ei halua mokata. Ja luulen, että porukan sisällä pelaa myös kontrolli. Kaikki ovat kuitenkin ammattilaisia. Ja viime kädessä Jesse pitää huolta, ettei ote lipsu.

Yhteistyössä